SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:21 schreef richolio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of spreek ik nu voor mijn beurt?Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
Herkenbaar, ik ga er ook dit weekend tijd voor makenquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:17 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat de deadline al heel snel iswij vieren zelf sinterklaas de zondag erna dus ik dacht nog zeeën van tijd te hebben
ik ga dit weekend aan de slag en hopelijk kan het maandag op de post!
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Laat ik eens wat adressen gaan rondsturen. Ook wel handig.
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Laat ik eens wat adressen gaan rondsturen. Ook wel handig.
Nog steeds niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:19 schreef Gehenna het volgende:
Ohja![]()
Ik ben sindsdien niet meer verhuisd
Goeie om even te checkenquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik dacht dat ik nog CD's had. Niet dus. Morgen even naar de Action
De eerste aanmelding voor 2018 is binnen!quote:Op zondag 3 december 2017 23:38 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een leuk idee..en waarom zie ik het nu pas
quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:39 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Of spreek ik nu voor mijn beurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |