abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174513536
Hoi allemaal!
Ik teken dus veel in mijn vrije tijd en ik teken regelmatig ook op verzoek voor klanten. Ik ben dus kortgeleden benaderd door iemand die een tshirt bedrijf wilt beginnen en hij is heel erg enthousiast over mijn tekeningen. Hij heeft dus gevraagd of ik zijn businesspartner wil worden en tekeningen wil maken voor zijn tshirts. Dit is dus een hele andere situatie dan normaal, want hij kan nu zelf ook verdienen aan mijn tekeningen. Ik wil geen vaste partner worden, maar ik heb wel interesse om een aantal tekeningen te maken, en dat ik dan een bepaald percentage van de opbrengst krijg. Maar ik weet niet echt wat een redelijk bedrag is om te claimen zeg maar, en ik vroeg me af, is er iemand die bekend is in de artistieke sector of wat van de zakenwereld af weet? Hebben jullie nog tips en adviezen?
pi_174513643
Je wil zeg maar doen wat gewoon al bestaat; https://www.moteefe.com/
pi_174513927
@Cyanide- Ik weet niet wat je bedoelt, want deze persoon is ook een starter en ik kan in deze situatie zelf claimen hoeveel profit ik wil van de opbrengst. En volgens mij kan dat niet via de website die je had gegeven. Ben daarom benieuwd of iemand tips hierover heeft.
pi_174513968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:29 schreef Lieveheersbeestje7 het volgende:
@Cyanide- Ik weet niet wat je bedoelt, want deze persoon is ook een starter en ik kan in deze situatie zelf claimen hoeveel profit ik wil van de opbrengst. En volgens mij kan dat niet via de website die je had gegeven. Ben daarom benieuwd of iemand tips hierover heeft.
Najah het punt is dat zo'n website al een beproefd mechanisme heeft om bv. opbrengsten uit te betalen etc. En je ongetwijfeld daar minder kan 'eisen', maar bij je 'kennis' maar de vraag is of het uberhaupt van de grond komt.

Nou is je risico in die zin erg beperkt, wanneer je niet als partner gaat deelnemen, dus je kan het altijd proberen.
pi_174532169
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:19 schreef Cyanide- het volgende:
Je wil zeg maar doen wat gewoon al bestaat; https://www.moteefe.com/
Dus niemand in Nederland kan meer een kledingbedrijf starten omdat deze site al bestaat? Wat een onzin.
En bovendien is dit toch totaal geen antwoord op haar vraag.

Lieveheersbeestje, veel succes ermee. Helaas weet ik ook geen antwoord. Misschien kun je het aan de kamer van koophandel vragen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')