abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174510627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:35 schreef jesseax het volgende:
Ik vind je niet claimerig, maar ik vind het wel raar dat je niet prio nummer 1 bent nu je vriendin thuis is.
dat is raar na al die tijd.
pi_174511033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker ballen man. Kan ze die ervaring van al die mannen van de wereldreis op jou overbrengen in bed.
dit dus.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_174511084
Mijn situatie is iets anders, maar toch vergelijkbaar. Mijn vriend is 6 maanden per jaar in het buitenland voor zijn werk, meestal 2 x 3 maanden, soms ook 6 maanden achter elkaar.

Ik zou het niet zo'n succes vinden als ik elke keer dat hij weer terugkomt achteraan moest aansluiten, zo gezegd :')
Gelukkig is dat ook niet zo.
pi_174511177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Mijn situatie is iets anders, maar toch vergelijkbaar. Mijn vriend is 6 maanden per jaar in het buitenland voor zijn werk, meestal 2 x 3 maanden, soms ook 6 maanden achter elkaar.

Ik zou het niet zo'n succes vinden als ik elke keer dat hij weer terugkomt achteraan moest aansluiten, zo gezegd :')
Gelukkig is dat ook niet zo.
Mee eens, ik vind dat TS zijn vriendin al genoeg ruimte geeft door haar 7 maanden op reis te laten gaan. Ik denk dat dit zeker niet in alle relaties mogelijk is/ geen problemen oplevert. Wat ik mij afvraag is of de vriendin van TS hetzelfde voelt als TS voor haar voelt.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:27:31 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174511284
Beter gebruik je een condoom
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:39:26 #31
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174511460
Het komt niet over alsof zij weet dat jij haar vriend bent.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:43:28 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174511535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker ballen man. Kan ze die ervaring van al die mannen van de wereldreis op jou overbrengen in bed.
Dit dus. Wel even ruiken aan haar kut eerst.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174512146
Vind het wel raar dat jullie niet eerder afspreken dan zondag, je zegt dat ze inmiddels terug is?
Toen ik terugkwam wilde ik mijn toen-nog-eigenlijk-niet-eens-echte-vriend echt wel gelijk zien.
Overigens is zo'n welkomstfeestje niet zozeer nodig als je maar 7 maanden weg bent geweest, dus kunnen jullie best tussendoor even het bed induiken :)
  donderdag 19 oktober 2017 @ 13:33:35 #34
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174512562
Ik heb er relaties op kapot zien gaan. Omdat de gene die achter bleef ineens een privé leven had opgebouwd omdat alleen thuis zitten ook zo suf is en de reizigster iets had van "ik herken deze person niet meer, mijn vriend was heel anders"
TEvens moet de andere weer een nieuwe "sleur" zien te vinden en daar moet jij ook weer je weg in vinden. Maar ik zou toch verwachten dat je als partner bij terugkomst even op plaats 1 staat, desnoods gedeeld met de ouders.

Ik kan me sowieso niet indenken dat je niet bij de gate hebt gestaan op het moment dat ze aan kwam. En in ieder geval flink hebt gezoend! Ze moet nog terug komen dus?
pi_174513151
Is altijd een kritiek moment in een relatie. De een is na 7 maanden veranderd door alle ervaringen en de ander blijven stilstaan. Dat kan ervoor zorgen dat jullie uit elkaar gegroeid zijn.
pi_174513362
Ik zou eigenlijk verwachten dat de partner na zeven maanden wel eens nummer een prioriteit mag zijn, maar dat zal wel aan mij liggen. Je kan altijd vriendelijk benoemen dat je haar toch wel heel erg hebt gemist en haar graag eerder wil zien. Als ze daar schijt aan heeft dan valt er wel een beetje te voorspellen wat er met jullie relatie gaat gebeuren - blijkbaar niet belangrijk genoeg voor haar.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:34:34 #37
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174514066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:28 schreef Kaizen_ het volgende:
Al eerder vermeldt hier, maar besef dat je vriendin van een avontuurlijke daginvulling plots terug is in "de saaie, Nederlandse sleur". De klap zal dan extra hard aankomen als haar vriend het liefste wilt bankhangen achter de televisie.

Verder is dit iets waar je volledig open over kan zijn. Zeg dat je haar vaker wilt zien, maar niet claimerig wilt overkomen. Je begrijpt namelijk volkomen dat zij ook veel met vrienden en familie wilt afspreken. Sowieso zou ik dit bij haar aangeven, anders gaat zij misschien denken dat je haar niet zo hebt gemist. Communicatie is alles. Het is goed om te laten weten dat je haar vaker wilt zien.

Om alles wat spannend te houden kan je haar ook verrassen met leuke uitjes, zoals een welbekend etentje. Vertel haar alleen dat ze 'n vrijdagavond vrij moet houden. Verras haar met een leuke avond uit.

Puur uit interesse: Waar is je vriendin geweest? Als iemand eenmaal zo'n reis heeft gemaakt zullen er meer volgen. Reizen is verslavend. Passen avontuurlijke, verre reizen ook in jouw straatje?
Toen mijn man terugkwam na 6 maanden buitenland was hij blij dat hij eindelijk op zijn eigen bank kon hangen. Als het leven alleen leuk is als de spanning to the max moet zijn ga je nog een zwaar leven krijgen.
Hij werd er trouwens gek van dat iedereen daarna ineens wilde afspreken. Normaal hoor je ze zelden en dan ben je ineens interessant. :{

Ts, waarom alleen afhankelijk van de weekenden?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:53:45 #38
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174514472
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:34 schreef Elpis het volgende:
Als het leven alleen leuk is als de spanning to the max moet zijn ga je nog een zwaar leven krijgen.
Inderdaad, niets mis met een weekend bankhangen. Love it! Hopelijk voelt TS aan of zijn vriendin er ook zo over denkt. Desalniettemin is het altijd leuk om je vriendin te verrassen met een date night - Etentje bv.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174519781
EDIT: Ik maak het groter dan het is blijkt. Dus case closed. Doei!

[ Bericht 38% gewijzigd door pennedop2 op 20-10-2017 08:58:16 ]
pi_174526902
Alweer een weekend weg geboekt?

Hmm waar gaat de volgende grote reis naartoe?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174529323
In b4 vriendin het uit heeft gemaakt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174529804
Hoe gaat t met de seks?
pi_174530531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:14 schreef Aalscholver het volgende:
Vind het wel raar dat jullie niet eerder afspreken dan zondag, je zegt dat ze inmiddels terug is?
Toen ik terugkwam wilde ik mijn toen-nog-eigenlijk-niet-eens-echte-vriend echt wel gelijk zien.
Overigens is zo'n welkomstfeestje niet zozeer nodig als je maar 7 maanden weg bent geweest, dus kunnen jullie best tussendoor even het bed induiken :)
Nee joh :{w =>
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:33 schreef Gutz het volgende:
Ik kan je ni al vertellen dat zij geen zin heeft om continue met jou te zitten (niet persoonlijk), ze moet nu aan heel de wereld laten weten hoe bijzonder en intens haar reis was, en daar heeft ze jou niet bij nodig.

Geef haar 2 weken om al haar verhalen te spuien en ga haar dan claimen. Tot die tijd is haar ego belangrijker dan jij bent. }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')