Hoop het niet. Veel te goed.quote:
Tuurlijk. Was ook maar een geintje. Maar in feite is het al absurd dat het niet gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 10:40 schreef Thornado het volgende:
Hehe, zeker
Maar Hip op mainstream radio vind ik een leuk idee
Vertel eens meer. Wie, wat, waar, hoe en waarom?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik draai ze bijna wekelijks hier op de lokale radio. Maar ik ben vast de uitzondering
Waarom? Omdat het kanquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens meer. Wie, wat, waar, hoe en waarom?
Ik ga voor 'Escape Is At Hand For The Travelling Man' denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:08 schreef thedeedster het volgende:
Mijn nummer is toch eigenlijk “Grace too”. 😎
Sowieso veel moois. 😍
Dan vermoed ik dat je luisteraars studenten zijn ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:50 schreef Thornado het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het kan
Hoe? Via een radiostudio
Waar? Wageningen
Geen idee eerlijk gezegd. Lokale radio is leuk om te doen maar ik kan helemaal niets zeggen over mijn luisteraars.quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat je luisteraars studenten zijn ?
Wat draai je zoal ?quote:Op zondag 22 oktober 2017 07:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Lokale radio is leuk om te doen maar ik kan helemaal niets zeggen over mijn luisteraars.
Cool man.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
The Hip, Chuck Prophet, R.E.M., Spock's Beard, Ozark Henry...dat soort artiesten
Ben van 78quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool man.Heb je de jaren 80 meegemaakt ?
Dat is dus de hitparade muziek. Ik ben van 62 dus mijn periode van underground de 80ies.quote:
Ik zie weinig hitparade in mijn lijstquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is dus de hitparade muziek. Ik ben van 62 dus mijn periode van underground de 80ies.
Welke lijst ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:33 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik zie weinig hitparade in mijn lijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |