abonnement Unibet Coolblue
pi_178454945
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat staat een beetje ongelukkig geformuleerd. Spinvis deed vorig jaar een DJ-set.
;(
pi_178750673
Blokkenschema online :)
  donderdag 26 april 2018 @ 11:11:34 #228
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_178750742
Al even naar gekeken, maar prima te doen zo te zien. En heel fijn dat de Casbah 's nachts ook toffe punk/noise/garage-bandjes boekt. Een prettig alternatief voor Stage FOUR (altijd stervensdruk) en alle techno elders.
pi_178750822
Vrijdag: Jay Som, Tom Grennan, Susanne Sundfør, Future Islands, ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Tyler The Creator, Deerhunter, Arctic Monkeys, The Comet Is Coming

Zaterdag: Isaac Gracie, Pale Waves, Angus & Julia Stone, Johan, Wolf Alice, Slowdive, The Kills, The Internet, Warpaint, Alex Cameron, The National (vooraan staan, misschien dus geen Alex Cameron), Four Tet (Live)

Zondag: Joep Beving, Khruangbin, Vagabon, Hinds, Rodriguez, Ty Segall, Spoon, Unknown Mortal Orchestra, Father John Misty, Superorganism, LCD Soundsystem,
  donderdag 26 april 2018 @ 11:20:57 #230
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_178750874
The National heb ik de laatste paar jaar wel vaak genoeg gezien, en Wavves heb ik al vaak genoeg gemist. :P Arp Frique ook wel benieuwd naar. :)
pi_178750897
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:20 schreef Grobbel het volgende:
The National heb ik de laatste paar jaar wel vaak genoeg gezien, en Wavves heb ik al vaak genoeg gemist. :P Arp Frique ook wel benieuwd naar. :)
Ik ben fanboy, dus ik moet wel..

Vind die zondag wel karig om eerlijk te zijn. Het nachtprogramma kan me ook niet echt boeien.
  donderdag 26 april 2018 @ 11:38:11 #232
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_178751053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben fanboy, dus ik moet wel..

Vind die zondag wel karig om eerlijk te zijn. Het nachtprogramma kan me ook niet echt boeien.
Ik zie het probleem met de zondag niet echt? En mijn route zou bijna dezelfde zijn denk ik als de jouwe; misschien Moaning/Let's Eat Grandma in plaats van Khruangbin, en Preoccupations in plaats van FJM. Mogwai vs. Superorganism is ook lastig, maar ik zie die laatste band sowieso nog in Doornroosje dit jaar.
pi_178751205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben fanboy, dus ik moet wel..

Vind die zondag wel karig om eerlijk te zijn. Het nachtprogramma kan me ook niet echt boeien.
Persoonlijk allemaal net iets minder mijn ding.. 3-tal Rodriguez, Ty Segall en Spoon vind ik tof (had John Maus ook graag gezien), Al hoor ik ook veel verhalen dat Rodriguez live ook niet geweldig is.

Daarvoor en daarna is het allemaal wel "ok" maar niet meer dan dat. LCD Soundsystem vind ik ook zeker tof, maar op een of andere manier niet de act waar ik echt naar uitkijk. Maar ga me daar prima vermaken als ik er bij sta hoor.
  donderdag 26 april 2018 @ 12:01:24 #234
13973 ranja
image means nothing
pi_178751306
Hm Chvrches pas om 0 uur beginnen, jammer... ga ik wel zien (al vind ik de songs van het nieuwe album nog niet zo geweldig).

Verder wat dubbelen :{
Angus & Julia vs Bully :{
Wolf Alice vs Pip Blom :(
en Pip Blom overlapt met Slowdive :(
  vrijdag 27 april 2018 @ 03:11:49 #235
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_178766488
Warpaint vs Thys gaat Warpaint helaas altijd winnen ..
verder Naaz en Altin Gün tegelijk. en Cocaine Piss vs Vince Staples, maar ook dan gaan we absoluut voor CP. Pip Blom vs Wolf Alice ... PB. Pitou vs Joep Beving deels overlap dus kan altijd half half doen. Chvrches vs Blu Samu ... voor de rest is het niet heel erg spannend .. eigenlijk best een overzichtelijk festival :).

edit:
Must see, rest optioneel
vrijdag AYWKUBTTOD, naaz, CHVRCHES
zaterdag Johan, Pip Blom, Warpaint, Cocaine Piss
zondag Pitou, ty Segall, Mogwai.

[ Bericht 3% gewijzigd door ebeaydojraes op 27-04-2018 03:41:27 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_178831817
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:38 schreef Grobbel het volgende:

[..]

in plaats van Khruangbin
Hier gaat het mis, Grobbel. Hier gaat het mis.
Het weer zat niet mee
  maandag 30 april 2018 @ 12:50:44 #237
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_178832209
quote:
4s.gif Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Hier gaat het mis, Grobbel. Hier gaat het mis.
Och, die zie ik wel vaker. Spelen vrij veel in Nederland.
pi_178833910
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 12:50 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Och, die zie ik wel vaker. Spelen vrij veel in Nederland.
Vrij veel, vrij veel.. nou nou nou, Grobbel.
En daarnaast, sommige dingen kun je niet vaak genoeg zien. Je zegt ook niet 'o, ik had laatst ook al een eenhoorn gezien, dus nu ga ik naar een baksteen kijken.'
Het weer zat niet mee
  zondag 13 mei 2018 @ 21:43:05 #239
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179141832
Kan iemand mij vertellen hoe het met de drukte zit? Als ik de filmpjes van vorige jaren bekijk dan zie ik vooral bij de mainstage een enorme mensenmassa, maar is dit ook zo over de rest van het terrein, bijvoorbeeld aan het begin bij de FOUR stage? Verder staat er dat verdovende middelen niet toegestaan zijn, maar ik kan mij ook voorstellen dat het normale blowgedrag oogluikend word toegestaan? Of zijn ze hierin anders dan een festival als Lowlands? Verder zorg ik natuurlijk dat ik in mijn auto blijf zitten zodra er gevaarlijke roofdieren in de buurt zijn.
pi_179173987
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:43 schreef Scuidward het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het met de drukte zit? Als ik de filmpjes van vorige jaren bekijk dan zie ik vooral bij de mainstage een enorme mensenmassa, maar is dit ook zo over de rest van het terrein, bijvoorbeeld aan het begin bij de FOUR stage? Verder staat er dat verdovende middelen niet toegestaan zijn, maar ik kan mij ook voorstellen dat het normale blowgedrag oogluikend word toegestaan? Of zijn ze hierin anders dan een festival als Lowlands? Verder zorg ik natuurlijk dat ik in mijn auto blijf zitten zodra er gevaarlijke roofdieren in de buurt zijn.
Vorig jaar was het erg mooi weer, dus daarom stond iedereen lekker bij de ONE. Het jaar daarvoor (en daarvoor en daarvoor en daarvoor) regende het pijpenstelen en is het een ander verhaal.
Je zult niet (zoveel) 18-jarige pillenbekken zien als op LL. BKS is een wat alternatiever festival met bijbehorende mensen. Geblowd zal er vast worden, maar ik geloof dat het drugsgebruik over het algemeen vrij laag ligt daar.
-> B:)B
Het weer zat niet mee
pi_179174301
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:43 schreef Scuidward het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het met de drukte zit? Als ik de filmpjes van vorige jaren bekijk dan zie ik vooral bij de mainstage een enorme mensenmassa, maar is dit ook zo over de rest van het terrein, bijvoorbeeld aan het begin bij de FOUR stage? Verder staat er dat verdovende middelen niet toegestaan zijn, maar ik kan mij ook voorstellen dat het normale blowgedrag oogluikend word toegestaan? Of zijn ze hierin anders dan een festival als Lowlands? Verder zorg ik natuurlijk dat ik in mijn auto blijf zitten zodra er gevaarlijke roofdieren in de buurt zijn.
Je kan er gewoon blowen, pillen gebruiken etc.
pi_179174617
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:10 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je kan er gewoon blowen, pillen gebruiken etc.
Was jij die persoon die volledig out of sync was met al die Belgen op het festival?
"Naar de kloteeee!!!!"
Wablief? :?
Het weer zat niet mee
pi_179174701
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:25 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Was jij die persoon die volledig out of sync was met al die Belgen op het festival?
"Naar de kloteeee!!!!"
Wablief? :?

Wut? :P
pi_179174762
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wut? :P
Dat was even een situatie die ik me voorstelde tussen jou (onder invloed van drugs) en elke Belg op het festival.
Jij: naar de kloteeee!
Zij: Wablief?

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het weer zat niet mee
pi_179174885
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:31 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Dat was even een situatie die ik me voorstelde tussen jou (onder invloed van drugs) en elke Belg op het festival.
Jij: naar de kloteeee!
Zij: Wablief?

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal :D
pi_179174944
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Goed verhaal :D
We blijven proberen. :P

Ga je dit jaar ook?
Het weer zat niet mee
pi_179175251
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:41 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

We blijven proberen. :P

Ga je dit jaar ook?
Jep.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 14:10:19 #248
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179175446
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:52 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Vorig jaar was het erg mooi weer, dus daarom stond iedereen lekker bij de ONE. Het jaar daarvoor (en daarvoor en daarvoor en daarvoor) regende het pijpenstelen en is het een ander verhaal.
Je zult niet (zoveel) 18-jarige pillenbekken zien als op LL. BKS is een wat alternatiever festival met bijbehorende mensen. Geblowd zal er vast worden, maar ik geloof dat het drugsgebruik over het algemeen vrij laag ligt daar.
-> B:)B
Dank voor de toelichting. Ik vind het fijn om soms een half uur ergens rustig te zitten, die mogelijkheden zoek ik dan wel. Ben sowieso niet van plan om vollledig waus rond te lopen, maar blowen op festivals is (in Nederland) geen bijzonderheid. Het is meer dat het explicitiet in het reglement van evenemententerrein Beekse Bergen stond en dat ik daarom benieuwd was hoe de controle / sfeer is op dat gebied.
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:10 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je kan er gewoon blowen, pillen gebruiken etc.
Het kan overal. Maar ik hoef dus niet mijn joint te draaien in een dixie, dat is wel prettig.
pi_179180079
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:58 schreef Leonos het volgende:

[..]

Jep.
Yous & Yay bij de 4 vrijdagnacht?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:10 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dank voor de toelichting. Ik vind het fijn om soms een half uur ergens rustig te zitten, die mogelijkheden zoek ik dan wel. Ben sowieso niet van plan om vollledig waus rond te lopen, maar blowen op festivals is (in Nederland) geen bijzonderheid. Het is meer dat het explicitiet in het reglement van evenemententerrein Beekse Bergen stond en dat ik daarom benieuwd was hoe de controle / sfeer is op dat gebied.

[..]

Het kan overal. Maar ik hoef dus niet mijn joint te draaien in een dixie, dat is wel prettig.
Ik zat even te kijken op de site, maar kon niks vinden over of zij softdrugs gedogen. Er staat namelijk:
8.8 Voorts zijn de volgende zaken niet toegestaan op het festivalterrein: <...> drugs <..>
http://www.bestkeptsecret.nl/#/algemene-voorwaarden/

Dus of je argeloos out in the open kan gaan draaien durf ik niet zo te zeggen. Als je het zeker wilt weten kun je ze mailen ( info@bestkeptsecret.nl )
Het weer zat niet mee
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:07:22 #250
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179180539
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:43 schreef Verregende_Otter het volgende:
Ik zat even te kijken op de site, maar kon niks vinden over of zij softdrugs gedogen. Er staat namelijk:
8.8 Voorts zijn de volgende zaken niet toegestaan op het festivalterrein: <...> drugs <..>
http://www.bestkeptsecret.nl/#/algemene-voorwaarden/

Dus of je argeloos out in the open kan gaan draaien durf ik niet zo te zeggen. Als je het zeker wilt weten kun je ze mailen ( info@bestkeptsecret.nl )
Hier las ik het: https://www.libemavakanti(...)gen%20BKS%202017.pdf

Verder, het zal wel gedoogd zijn. Bij Blowlands staat precies hetzelfde. Ik leg het voor aan een maat van me, evt. mailen we. De opmerking van Leonos heeft de twijfel ook wel weggenomen. We zijn verder ook voorbeeldige kampeerders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')