abonnement Unibet Coolblue
pi_174487351
Ik zit dus bij de Kpn, nu is het zo dat je een homepage kunt aanmaken waarbij dus het adres van je hoofd email gebruikt wordt om de pagina aan te maken, alliassen kun je niet gebruiken.
Nu is het zo dat die naam er niet uitziet, iemand een idee of dat te wijzigen is?
Ik wil geen betaalde dienst want het is maar hobby.
Ter info, vroeger mocht je wel aliassen gebruiken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174488371
De meeste hobby's kosten meer geld dan de kosten voor een domeinnaam en een simpel hostingpakketje, ik zou het wel weten. Zie het in perspectief, een .nl domeinnaam kost je zo'n 7 euro per jaar bij TransIP en hosting vind je ook wel ergens voor zo'n 5 euro per maand ofzo, en dan heb je gewoon features als databases, PHP en een beetje snelheid.

Maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. De grootste reden is vooral: met een eigen domeinnaam kan je deze zelf kiezen, en afhankelijk zijn van je ISP voor e-mail en webhosting is iets uit de jaren '90 en gewoon kut als je ooit wil verhuizen van ISP.

Wat betreft je vraag: ik denk dat KPN de enige is die deze kan beantwoorden...

[ Bericht 9% gewijzigd door Fleischmeister op 18-10-2017 09:55:03 ]
pi_174488795
Maak een gmail adres en blogje. Heb je ook een leuke snelle homepage.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_174489712
een gratis domeinnaam een optie?

http://www.dot.tk
http://www.dot.ml
of zelf ff googlen

[ Bericht 0% gewijzigd door wootahH op 18-10-2017 21:13:32 ]
:]
pi_174499926
Nooit het emailadres gebruiken van je provider, want als je van provider verandert ben je die ook kwijt.
Bij KPN kan je zelf een 'hoofdmailadres' opgeven. Kan een live, gmail, outlookadres of whatever zijn. Daarop krijg je al je communicatie van KPN.

Kan mij zo voorstellen dat je die ook kan gebruiken voor je homepage.
pi_174501220
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:35 schreef gepromoveerT het volgende:
Nooit het emailadres gebruiken van je provider, want als je van provider verandert ben je die ook kwijt.
Bij KPN kan je zelf een 'hoofdmailadres' opgeven. Kan een live, gmail, outlookadres of whatever zijn. Daarop krijg je al je communicatie van KPN.

Kan mij zo voorstellen dat je die ook kan gebruiken voor je homepage.
Ja gedaan, werkt goed.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')