ach niet zo zemelen hoor het is maar tvquote:
Bedoelde ook op TVquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach niet zo zemelen hoor het is maar tv
janken kreng!!! (zou je vroeger zeggen...)quote:
Ik hoop op een meat-head.. gewoon, om die groente en vis gekkies te counterenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:30 schreef Nizno het volgende:
tsssssssssssssss kan dat anti takkewijf er zo weer in
Er is medische en psychologische hulp aanwezig he....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ik heb op 1 of andere manier de spoiler gemist en ging gelijk door naar het leukste programma ever. House Rules NL..![]()
Zit op ongeveer dezelfde hoogte als de Spa.
Al zouden ze daar nog wel wat meer reclame voor mogen maken
Die kan ik wel gebruiken inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er is medische en psychologische hulp aanwezig he....
Haha ja inderdaadquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:36 schreef essnhills het volgende:
Ik zie een hoop gezichten die ik stiekem al helemaal vergeten ben
Maar goed, e mag hetzelfde kiezen.quote:
Ja dat kreeg ik daarna doorquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, e mag hetzelfde kiezen.
Slaat ook eigenlijk nergens op dat ze dan op volgorde laten kiezen, als iedereen mag kiezen wat ze willenquote:
Ja. Daarom ging ik daar eigenlijk ook gelijk van uit. Dat een ingrediėnt niet door 2 mensen gekozen kon wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Slaat ook eigenlijk nergens op dat ze dan op volgorde laten kiezen, als iedereen mag kiezen wat ze willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |