Lijkt me prima keuze. TT aangepast.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:36 schreef kuolema het volgende:
Ik heb een foutje in mijn TT, II i.p.v. IJ, kan dat veranderd worden?
W&T / IJzertablettendosering, omrekenen naar elementair ijzer?
Ik twijfel overigens ook over of ik in het goede subforum zit.
Lekker rebels, dat mag ik welquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik distancieer me van deze mention.
quote:
Open er een topic over. Dit vind ik ook interessant. Echter, ben er geen expert in.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een topic te vinden over (amateur)telescopen enzo? Wil mij er meer in verdiepen namelijk
Wat valt daar niet aan te snappen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
Wat dit met W&T te maken heeft is mij een raadsel.
Open een topic en ik vertel alles wat je wil wetenquote:Op maandag 17 januari 2022 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een topic te vinden over (amateur)telescopen enzo? Wil mij er meer in verdiepen namelijk
Ik snap het topic uitstekend maar een rekensommetje maken is geen W & T. Maar goed, hij staat nu in GC.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:12 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Wat valt daar niet aan te snappen?
Anyway, kan hij dan naar een ander subfora ipv gewoon dichtgooien?
In het invalshoek van W&T had ik verwacht dat het meer over de inhoud van de programma’s waar de patenten voor staan zou gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
De vraag lijkt mij beantwoord en ik zie niet echt veel discussie mogelijkheid verder hier.
Dat kan, je vroeg of de site dan wel de patenten legit waren, dat werd bevestigd. Wat er dan nog over blijft weet ik niet maar als je er een topic van kunt maken, prima.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:07 schreef SuperHartje het volgende:
Zal ik dan hier een topic openen dat puur over de inhoud (van de programma’s) in de betreffende applicaties gaat?
Ik ga even kijken. Dank voor het meedenken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan, je vroeg of de site dan wel de patenten legit waren, dat werd bevestigd. Wat er dan nog over blijft weet ik niet maar als je er een topic van kunt maken, prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |