abonnement Unibet Coolblue
pi_7429266
DarkElf, Faithy, Wolkje, Blaatschaap, Mini_rulez en La_chatte_noire:

Sterkte allemaal

Op therapie was het redelijk zwaar, ben blij dat ik weer even thuis ben om bij te komen en na te denken. Heb van de psieg een herhaalrecept voor AD, kalmeringsmiddelen en slaapmedicatie gekregen Kan ik er voorlopig weer even tegenaan (Ik had alleen AD verwacht)

Morgenmiddag komt een vriendin vakantiefoto's kijken, ik zie er nu al zo tegenop! Maar ik ga niet afzeggen want eigenlijk wil ik haar wel graag zien. Ben gewoon bang dat ze allerlei vragen gaat stellen over hoe het met mij gaat en dat vind ik zo eng
Meestal praat ik over dergelijke vragen heen maar het is veel eerlijker (en moeilijker) om te zeggen dat het niet goed gaat en om dan de grens te trekken. Dus dat wil ik morgen, geheel in het kader van de therapie ook, uitproberen.

-edit: La_chatte_noir vergeten-

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 19-12-2002 17:47]

#geen
  donderdag 19 december 2002 @ 16:26:18 #152
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7429392
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:20 schreef DuchessX het volgende:
DarkElf, Faithy, Wolkje, Blaatschaap, Mini_rulez:

Sterkte allemaal


quote:
Morgenmiddag komt een vriendin vakantiefoto's kijken, ik zie er nu al zo tegenop! Maar ik ga niet afzeggen want eigenlijk wil ik haar wel graag zien. Ben gewoon bang dat ze allerlei vragen gaat stellen over hoe het met mij gaat en dat vind ik zo eng
Meestal praat ik over dergelijke vragen heen maar het is veel eerlijker (en moeilijker) om te zeggen dat het niet goed gaat en om dan de grens te trekken. Dus dat wil ik morgen, geheel in het kader van de therapie ook, uitproberen.
Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk, toe moeten geven dat het klote gaat. Hier schrijf ik lekker anoniem van me af, maar de mensen die me in real life zien denken dat ik altijd maar vrolijk ben.
Sterkte

[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 19-12-2002 16:27]

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7429415
quote:
Op woensdag 18 december 2002 08:32 schreef Wolkje het volgende:
Dan gaan we hier toch verder?

Wolkje


Vind je een mooi topic hé? Af en toe wel lekker om je reacties kwijt te kunnen. Dus we blijven doorgaan
  donderdag 19 december 2002 @ 16:28:49 #154
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7429444
moe en mijn ogen doen pijn

was vandaag mijn brillie vergeten op school en we hebben film gekeken, dus mijn ogen zijn nogal oververmoeid

maar verder gaat het prima met me

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_7429864
voor de mensen die het nodig hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7429906
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:26 schreef MrTorture het volgende:

Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk, toe moeten geven dat het klote gaat. Hier schrijf ik lekker anoniem van me af, maar de mensen die me in real life zien denken dat ik altijd maar vrolijk ben.
Sterkte


MT? Ik krijg het idee dat toegeven dat je niet lekker in je vel zit een "zwaktebod" is. En eigenlijk is het juist het tegenovergestelde; je kiest voor jezelf, stelt je open voor (eventueel als jij dat wilt) de hulp van anderen waar je (misschien) juist behoefte aan hebt.

Ik bewonder een DuchessX, een Wolkje, een DarkElf en jou (om maar een paar mensen te noemen). Ze DURVEN hun twijfels te laten zien. Hun gevecht tegen zichzelf. En ze geven daarbij een goed voorbeeld.

En het mooie? Tussen alle regels door (als ik terug blader in elk van de topics) zie ik dat de verschillende mensen er op vooruit gaan. Elkaar steunen en iets aan elkaar hebben. En ook mij helpen, waarvoor mijn dank

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7429914
Dood- en doodmoe, maar voor de rest nog steeds super.
For great justice!
pi_7430050
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:47 schreef DarkElf het volgende:
voor de mensen die het nodig hebben
Dat is nog eens echt lief
  donderdag 19 december 2002 @ 17:01:36 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7430089
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! De zwaarste postdag van het jaar heb ik VOLTOOID! En nu ben ik blij en ik ga zo lekker een dikke Amerikaanse pizza voor mezelf maken!!!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7431064
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:49 schreef jacko het volgende:

[..]

MT? Ik krijg het idee dat toegeven dat je niet lekker in je vel zit een "zwaktebod" is. En eigenlijk is het juist het tegenovergestelde; je kiest voor jezelf, stelt je open voor (eventueel als jij dat wilt) de hulp van anderen waar je (misschien) juist behoefte aan hebt.

Ik bewonder een DuchessX, een Wolkje, een DarkElf en jou (om maar een paar mensen te noemen). Ze DURVEN hun twijfels te laten zien. Hun gevecht tegen zichzelf. En ze geven daarbij een goed voorbeeld.

En het mooie? Tussen alle regels door (als ik terug blader in elk van de topics) zie ik dat de verschillende mensen er op vooruit gaan. Elkaar steunen en iets aan elkaar hebben. En ook mij helpen, waarvoor mijn dank


jacko

Voor mij is het redelijk makkelijk om hier op Fok te posten hoe ik me voel, redelijk anoniem ook. Maar IRL is het voor mij héél erg moeilijk om aandacht te vragen voor mezelf, om toe te geven dat het niet goed gaat, om hulp van anderen te accepteren en om mijn masker NIET op te zetten.

Maar ik weet dat het tonen van kwetsbaarheid juist een teken van sterk-zijn is. Ik kom ook nog wel eens zo ver, ooit

#geen
pi_7431067
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:01 schreef SEMTEX het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! De zwaarste postdag van het jaar heb ik VOLTOOID! En nu ben ik blij en ik ga zo lekker een dikke Amerikaanse pizza voor mezelf maken!!!

Eet ze.

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7431084
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:26 schreef MrTorture het volgende:

[..]


[..]

Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk, toe moeten geven dat het klote gaat. Hier schrijf ik lekker anoniem van me af, maar de mensen die me in real life zien denken dat ik altijd maar vrolijk ben.
Sterkte


Yep

Jij hebt ook zo'n mooi Met-mij-gaat-alles-goed-en-ik-lach-de-hele-dag-masker op?

#geen
pi_7431090
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:47 schreef DarkElf het volgende:
voor de mensen die het nodig hebben
Mag ik er twee?
#geen
pi_7431096
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:01 schreef SEMTEX het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! De zwaarste postdag van het jaar heb ik VOLTOOID! En nu ben ik blij en ik ga zo lekker een dikke Amerikaanse pizza voor mezelf maken!!!
Knap hoor!

Wij eten ook pizza dalijk, lekker zelfgemaakte

Nog even en dan ben je van de kerstpost af

Maar voor nu ga ik eerst even de honden uitlaten

#geen
pi_7431109
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:51 schreef DuchessX het volgende:

[..]

.... is het redelijk makkelijk om hier op Fok te posten hoe ik me voel, redelijk anoniem ook. Maar IRL is het voor mij héél erg moeilijk om aandacht te vragen voor mezelf


Hoe waar hoe waar :[

Kom me tegen en ik lach
Ik praat en probeer gezellig te doen

Niemand die mijn pijn ziet, maskers
waar heb ik die klere dingen vandaan


en hoe kom ik eraf?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7431138
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hoe waar hoe waar :[

Kom me tegen en ik lach
Ik praat en probeer gezellig te doen

Niemand die mijn pijn ziet, maskers
waar heb ik die klere dingen vandaan


en hoe kom ik eraf?


Euh...goede vraag...uitproberen om kwetsbaar te zijn? (Maar hoe moet dat dan?)

Heb vertrouwen in jezelf, dat ga je leren.

#geen
  donderdag 19 december 2002 @ 17:56:10 #167
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7431160
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:47 schreef DarkElf het volgende:
voor de mensen die het nodig hebben
Wat zij zei.. .

Met mij gaat het goed, ik heb eindelijk vakantie en de rare angstaanval van gisteren is voorbij.. Ik heb ook nog lekker geslapen vanmiddag, en er is niks wat me kan weerhouden een leuke vakantie te gaan hebben . Ik hoop gewoon dat iedereen dat heeft.. .

pi_7431189
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Euh...goede vraag...uitproberen om kwetsbaar te zijn? (Maar hoe moet dat dan?)

Heb vertrouwen in jezelf, dat ga je leren.


Ik hád het al geleerd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7431215
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:53 schreef DarkElf het volgende:

Hoe waar hoe waar :[

Kom me tegen en ik lach
Ik praat en probeer gezellig te doen

Niemand die mijn pijn ziet, maskers
waar heb ik die klere dingen vandaan


en hoe kom ik eraf?


Hoe herkenbaar. Maar hoe je eraf komt? Hmmz, op een gegeven moment wil je eraf en dan lijkt het opeens heel simpel. En vlgs. mij ben je op de goede weg.
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  donderdag 19 december 2002 @ 18:06:59 #170
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7431349
Extreem gelukkig en flieft

EN ik heb op de 1 of gekke manier erg zin in de zomer

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 19 december 2002 @ 18:09:18 #171
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7431381
Kep honger....maar geen trek in eten...
pi_7435127
Klote. Mentaal wel aardig, maar fysiek echt klote, mijn rug doet pijn en ik krijg ook heel veel last van m'n kiezen terwijl ik potverdomme net nog bij de tandarts ben geweest .

.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7435523
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik hád het al geleerd


Dan leer je het opnieuw

En dan gaan we het samen uitproberen

#geen
pi_7436765
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:56 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Dan leer je het opnieuw

En dan gaan we het samen uitproberen


zucht

je hebt gelijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 19 december 2002 @ 22:53:46 #175
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7438578
Hele gezellige avond met m'n collega's gehad, hele serieuze maar soms ook schuine gesprekken gehad. Werkt motiverend!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')