abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 november 2017 @ 20:52:54 #101
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_174811497
Hallo! Ik meld mij in dit topic omdat een vriendin van mij twee cavia's (beertjes) heeft die ze kwijt wil. De een is ongeveer 6 weken en de andere ongeveer 4 maanden. Zie foto's hieronder:




Ik heb verder geen verstand van rassen ofzo, maar die kleinste is een beetje half langharig en die grootste is gladharig.

Ze zijn heel lief, maar mijn vriendin heeft ze waarschijnlijk iets te snel na het overlijden van haar vorige cavia in huis genomen en kan daardoor maar niet aan ze wennen. Hoe lullig het ook klinkt, ze ergert zich gewoon aan ze omdat ze niet haar overleden cavia zijn :{ Ik denk zelf dat dat misschien wel over gaat (ze heeft ze pas 2 weken ofzo), maar ze wil het niet meer proberen omdat ze het te moeilijk vindt.

Ik had ze het liefste zelf in huis genomen, maar ik heb er zelf al 2 en ik heb op dit moment echt geen ruimte voor meer ;(

Die grootste heeft trouwens wel een schurftplekje bij z'n oog (op die foto hierboven zie je het misschien al een beetje, het is inmiddels wel iets erger geworden en er zit een flinke kale plek), maar daar is 'ie al voor bij de dierenarts geweest en hij heeft een pipetje gekregen. Over 2 weken moet hij nog een keer een pipetje, maar dan zou het over moeten zijn.

Ze hoeft uiteraard niets voor de beestjes te hebben. Als niemand ze wil gaan ze terug naar de opvang (of misschien op marktplaats maar dat vind ik een beetje eng), maar dat is ook zo sneu voor ze ;( De cavia's wonen in Rotterdam overigens.
pi_174811577
Omg wat een schatjes O+ helaas heb ik geen plek voor extra vee.
Zijn het zeugjes of beertjes of lees ik daar grandioos overheen?
Jammer dat mijn zeugje geen concurrentie duldt (maar misschien is dat ook wel beter...)
Tap tap tap
  woensdag 1 november 2017 @ 20:58:56 #103
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_174811694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:55 schreef CherryLips het volgende: