twitter:ZiggoSport twitterde op zondag 03-12-2017 om 11:42:56Vanavond een mooie gast aan tafel bij @jackvangelder in #Rondo: Andries Jonker. Wat vinden jullie, verdient hij e… https://t.co/lpBREbDEe0 reageer retweet
Wat lees ik hier.quote:Op zondag 3 december 2017 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Mulder is de enige die uit Nederland komt. De rest aan tafel komt uit A'dam.
quote:Op zondag 3 december 2017 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Mulder is de enige die uit Nederland komt. De rest aan tafel komt uit A'dam.
Als ik in Amsterdam opgegroeid was had ik zelfmoord gepleegd en ik had een briefje achtergelaten met mijn excusus voir mijn accent. Oja en gezegd dat Ajax een kutclub is.quote:
Jij snapt er dan ook weinig van.quote:Op zondag 3 december 2017 22:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als ik in Amsterdam opgegroeid was had ik zelfmoord gepleegd en ik had een briefje achtergelaten met mijn excusus voir mijn accent. Oja en gezegd dat Ajax een kutclub is.
Jij woont niet eens in Amsterdam.quote:Op zondag 3 december 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook weinig van.
Laten we wel wezen , Amsterdam begint een ongelofelijke kutstad te wordenquote:Op zondag 3 december 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook weinig van.
Ligt eraan waar in de stad je heen gaat, als je rond de Dam bent is het kut met al die toeristen ja.quote:Op zondag 3 december 2017 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we wel wezen , Amsterdam begint een ongelofelijke kutstad te worden
En als je naar Osdorp gaat met een keppeltje krijg je een mes in je nekquote:Op zondag 3 december 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in de stad je heen gaat, als je rond de Dam bent is het kut met al die toeristen ja.
Dus je mag alleen supporter zijn van Ajax als je in Amsterdam woont?quote:Op zondag 3 december 2017 22:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nep ajacied dus. Zoals velen in Nederland.
Ik heb nog nooit een mes in mijn nek gehad.quote:Op zondag 3 december 2017 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En als je naar Osdorp gaat met een keppeltje krijg je een mes in je nek
Ja.quote:Op zondag 3 december 2017 22:57 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dus je mag alleen supporter zijn van Ajax als je in Amsterdam woont?
Of de metro pakt enige blanke genot.quote:Op zondag 3 december 2017 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En als je naar Osdorp gaat met een keppeltje krijg je een mes in je nek
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op zondag 3 december 2017 22:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nep ajacied dus. Zoals velen in Nederland.
Eerst even de vele rattenplagen daar overleven . Gemeente is toch drukker met Zwarte Piet verbieden en andere enge projectenquote:Op zondag 3 december 2017 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de metro pakt enige blanke genot.
wollaquote:Op zondag 3 december 2017 23:00 schreef WethouderHekking het volgende:
De grootstedelijke accenten zijn over een tijdje toch verleden tijd .
Bouwput.quote:Op zondag 3 december 2017 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst even de vele rattenplagen daar overleven . Gemeente is toch drukker met Zwarte Piet verbieden en andere enge projecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |