Die vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op aangezien jouw PC geen originele NES cartridges speelt en jouw originele NES geen HDMi-aansluiting heeft. Upscalen, via een Framemeister is zoals hij stelt inderdaad nogal kostbaar...quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte.
Ik snap ook de hele hype niet. Koop een SNES/NES controller die je kan aansluiten op je PC en haal roms van het net. Dan ben je voor 10,- klaar.
Kom je nu in dit topic om mensen te overtuigen om het niet te kopen?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt er een sd-kaartje in hangen en de roms downloaden.
De Snes-classic is dat zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kom je nu in dit topic om mensen te overtuigen om het niet te kopen?
Het is gewoon een leuke collectorsitem waar een leuke toegankelijke verzameling opstaat. Voor veel hardcore en casual gamers een nostalgische trip.
Natuurlijk koop je dit niet omdat je benieuwd bent naar Super Mario World oid.
Valt mee, ik heb er heel wat reviews voor bekeken en ik moest ze uiteindelijk uit Japan halen. Maar ik heb een stel goede SNES USB-controllers.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
voor 10 euro heb je wel een controller die uitelkaar dondert als je er naar kijkt
Zie je dat land ook nog eens.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er heel wat reviews voor bekeken en ik moest ze uiteindelijk uit Japan halen. Maar ik heb een stel goede SNES USB-controllers.
ik heb een 8bitdo sfc30 controller liggenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er heel wat reviews voor bekeken en ik moest ze uiteindelijk uit Japan halen. Maar ik heb een stel goede SNES USB-controllers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verhalen allemaal ook, dat had ik al eens gezegd maar ik blijf me verbazen. Vind het ook heerlijk om de personages te levelen, niet alleen het gewone level, maar ook de magie via de Espers. Het feit dat de sprites zonder al die grafische poespas zo goed zijn in hun uitdrukkingen is erg knap. Jaren 90 Square
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Bestelde producten;quote:
Volgens mij twee keer ja. Ik zie ook mensen met GBA en MegaDrive games op hun SNES Miniquote:Op woensdag 18 oktober 2017 22:01 schreef satecl het volgende:
2 vragen:
- Is het ook mogelijk om NES roms op de SNES mini te zetten met behulp van HakChi2?
- Is het mogelijk om een NES controller aan te sluiten aan de SNES mini?
Alvast bedankt
Dan ga ik de SNES mini meteen bestellenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij twee keer ja. Ik zie ook mensen met GBA en MegaDrive games op hun SNES Mini
ik was nog net op tijd hoop ik duimenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 22:05 schreef satecl het volgende:
Oh haha hij is alweer uitverkocht bij NedGame
en hij is eraf gehaaldquote:Op woensdag 18 oktober 2017 22:05 schreef satecl het volgende:
Oh haha hij is alweer uitverkocht bij NedGame
Ik dacht dat ik alles had. Maar zit nu in die Special levels. Nooit geweten dat die er waren.quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ga gelijk voor het echte uitspelen, dat is alle 96 uitgangen vinden!
Die is er toch al? Gewoon die hack erop zetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een 8bitdo sfc30 controller liggen
ik hoop dat die de mogelijkheid krijgt om de snes mini te resetten vanop afstand, dan is het echt super relaxt gamen op dat ding
ik had begrepen dat dat alleen met de originele controllers er is?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die is er toch al? Gewoon die hack erop zetten.
Nou dat lijkt me onzin.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had begrepen dat dat alleen met de originele controllers er is?
ik heb mij (nog) niet op het hacken gestort, maar moet dat dan toch binnenkort eens doen.quote:
daar moet je de retro connector oid bij kopen, die kan je in je snes mini pluggen en dan kan hij draadloos besturen (fijne gamepads van 8bitdo trouwens)quote:Op donderdag 19 oktober 2017 15:58 schreef satecl het volgende:
Eindelijk besteld via bol.com. Komt morgen binnen
https://www.bol.com/nl/p/(...)lwokAWhoCn0oQAvD_BwE
Kan ik deze controller rook aansluiten op SNES mini classic?
Daar gaat je weekend!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 15:58 schreef satecl het volgende:
Eindelijk besteld via bol.com. Komt morgen binnen
https://www.bol.com/nl/p/(...)lwokAWhoCn0oQAvD_BwE
Kan ik deze controller rook aansluiten op SNES mini classic?
niks prutnl, volgende keer gewoon op je werkbezorgen.. of gewoon vrij nemenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:01 schreef cherrycoke het volgende:
Nedgame is verzonden, prutnl komt morgen als ik aan het werk ben. Kijken of de buren hem aannemen anders is het nog een paar daagjes wachten
Meestal komen ze in de middag ach jaquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
niks prutnl, volgende keer gewoon op je werkbezorgen.. of gewoon vrij nemen
Tracking-nr nog vanavond toevoegen op de website of in de app. Je kunt dan nog voor de eerste bezorgpoging kiezen voor een ander tijdstip (ook zaterdag) of je kunt het direct naar het dichtstbijzijnde postnl-punt laten brengen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:01 schreef cherrycoke het volgende:
Nedgame is verzonden, prutnl komt morgen als ik aan het werk ben. Kijken of de buren hem aannemen anders is het nog een paar daagjes wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |