abonnement Unibet Coolblue
pi_174428596
Ik overweeg om trainingsvideo's te maken. Helaas zijn die dan natuurlijk makkelijk te kopieren.

Is het mogelijk om een betaalde app te maken met daarin de mogelijkheid om video's af te spelen op zo'n manier dat mensen die niet kunnen delen?
  zondag 15 oktober 2017 @ 11:31:12 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174428877
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:19 schreef tstile het volgende:
Ik overweeg om trainingsvideo's te maken. Helaas zijn die dan natuurlijk makkelijk te kopieren.

Is het mogelijk om een betaalde app te maken met daarin de mogelijkheid om video's af te spelen op zo'n manier dat mensen die niet kunnen delen?
Watermerk?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174429304
Daar heb je drm voor.
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:33:08 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_174431876
Kort antwoord: nee.
Lang antwoord: neeeeeeeeeeeee.

Verder: denken dat mensen de moeite gaan nemen die filmpjes van je uit je app te rippen :')
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_174444411
Video's kunnen altijd en immer gekopieerd/gedownload worden; wat de bobo's ook proberen!
Alles dat je op je screen kan krijgen kan worden gekopieerd!
Mede dank zij gamevideocapture van Nvidea ^O^
pi_174452258
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 02:02 schreef gepromoveerT het volgende:
Video's kunnen altijd en immer gekopieerd/gedownload worden; wat de bobo's ook proberen!
Alles dat je op je screen kan krijgen kan worden gekopieerd!
Mede dank zij gamevideocapture van Nvidea ^O^
Ik bedoel een app.
Die Nvidea waar jij het over hebt lijkt allleen op windows te werken? dus dat is geen risico.
pi_174452285
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:31 schreef _--_ het volgende:

[..]

Watermerk?
Tja het gaat lesmateriaal worden. Net zoals bij schoolboeken hebben mensen er weinig moeite mee om daar wat kopieen van te maken... dus het moet gewoon niet te makkelijk zijn...
pi_174455748
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 02:02 schreef gepromoveerT het volgende:
Video's kunnen altijd en immer gekopieerd/gedownload worden; wat de bobo's ook proberen!
Alles dat je op je screen kan krijgen kan worden gekopieerd!
Mede dank zij gamevideocapture van Nvidea ^O^
Het is Nvidia. Screencapturesoftware is er te kust en te keur en niet alleen van Nvidia en voor elk OS. Maar de resultaten daarmee zijn vaak niet om over naar huis te schrijven. En als jij stelt dat je elke video kunt downloaden dan heb ik een uitdaging voor je. Probeer eens een video te downloaden van stievie.be. Vroeger kon ik dat, maar sinds ze zijn overgegaan op het gebruik van (een vorm van) DRM lukt me dat niet meer. Jou wel? Zelfde vraag voor ziggogo.tv.
pi_174455814
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:09 schreef tstile het volgende:

[..]

Tja het gaat lesmateriaal worden. Net zoals bij schoolboeken hebben mensen er weinig moeite mee om daar wat kopieen van te maken... dus het moet gewoon niet te makkelijk zijn...
Je denkt een beetje verkeerd. Zelfs als het wel lastig zou zijn, helpt dat niet. Er hoeft namelijk maar één slimmerik te zijn die het wel kan en dan hebben de anderen je materiaal ook zo in handen omdat dat toch onderling wordt uitgewisseld.
pi_174480295
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:31 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het is Nvidia. Screencapturesoftware is er te kust en te keur en niet alleen van Nvidia en voor elk OS. Maar de resultaten daarmee zijn vaak niet om over naar huis te schrijven. En als jij stelt dat je elke video kunt downloaden dan heb ik een uitdaging voor je. Probeer eens een video te downloaden van stievie.be. Vroeger kon ik dat, maar sinds ze zijn overgegaan op het gebruik van (een vorm van) DRM lukt me dat niet meer. Jou wel? Zelfde vraag voor ziggogo.tv.
Kwaliteit is inderdaad vaak niet best. Onderstaand hangt af van de master video.

Firefox. Naar de video surfen; menu openen; ontwikkelaar openen; hulpmiddelen in/uitschakelen openen; F5-ven; onderaan het scherm scrollen naar mp4 of 'plain'; rechter muisknop op file en in snelmenu 'openen in nieuw venster'; in het nieuwe venster via rechter muisknop video downloaden. :Y
Lukt het zo niet, dan laat ik het aan je eigen fantasie over wat je dan moet doen.

Voor Ziggo/KPN, Terratec hard-software zooi installeren. Kan je alles op je 4+ TB HD opslaan :9

Niet verder vertellen, want dan gaan ze dat ook nog dichtspijkeren :P
pi_174490726
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:06 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

Kwaliteit is inderdaad vaak niet best. Onderstaand hangt af van de master video.

Firefox. Naar de video surfen; menu openen; ontwikkelaar openen; hulpmiddelen in/uitschakelen openen; F5-ven; onderaan het scherm scrollen naar mp4 of 'plain'; rechter muisknop op file en in snelmenu 'openen in nieuw venster'; in het nieuwe venster via rechter muisknop video downloaden. :Y
Je komt aanzetten met dingen die ik allang weet en heb onderzocht ...
quote:
Lukt het zo niet, dan laat ik het aan je eigen fantasie over wat je dan moet doen.
... en als het dan zo niet lukt laat je het afweten.
quote:
Voor Ziggo/KPN, Terratec hard-software zooi installeren. Kan je alles op je 4+ TB HD opslaan :9
Ik kan alle programma's van zenders die in mijn abonnement zitten digitaal en verliesvrij opnemen en in de computer krijgen, maar daar ging mijn vraag niet over. De vraag ging over de video's die (on demand) via de website zijn te zien.
quote:
Niet verder vertellen, want dan gaan ze dat ook nog dichtspijkeren :P
Nu doe je net alsof ze dat niet allang weten. Kabelexploitanten willen niet voor niets af van smartcards en alles vervangen door gesloten systemen. Canal Digitaal trouwens ook.
pi_174491216
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:19 schreef tstile het volgende:

Is het mogelijk om een betaalde app te maken met daarin de mogelijkheid om video's af te spelen op zo'n manier dat mensen die niet kunnen delen?
Door een streaming server te gebruiken die dergelijke beveiligingen biedt zal het moeilijk worden voor de gewone gebruiker. Er dan namelijk niets te downloaden vanwege de methode en de drm.

Helemaal tegenhouden kan je het nooit, want iedereen kan een videocamera tegen z'n smartphone aanhouden en de boel opnemen.

Als je videostream éénmaal is af te spelen op via de video output (met hdmi splitter of zo) van een device, dan is het een koud kunstje om daarop opname apparatuur aan te sluiten die gewoon de output opneemt. Tevens is er apparatuur beschikbaar die alle hdmi drm er uit sloopt. Wat die er niet uitsloopt zijn de watermerken in de video's.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr_Belvedere op 18-10-2017 12:36:57 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_174493708
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:03 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je komt aanzetten met dingen die ik allang weet en heb onderzocht ...

[..]

... en als het dan zo niet lukt laat je het afweten.

[..]

Ik kan alle programma's van zenders die in mijn abonnement zitten digitaal en verliesvrij opnemen en in de computer krijgen, maar daar ging mijn vraag niet over. De vraag ging over de video's die (on demand) via de website zijn te zien.

[..]

Nu doe je net alsof ze dat niet allang weten. Kabelexploitanten willen niet voor niets af van smartcards en alles vervangen door gesloten systemen. Canal Digitaal trouwens ook.
Wat een flauwekul!! Spijkers en laag water en zo.

1. Weet ik veel wat jij al wel weet! Dacht iemand een plezier te doen. Pfffwt.
2. Gebruik je gezond verstand eens :) Ga ik niet voor je doen :P
3. Ligt eraan welke/wat voor video's 'on demand'
4. Sjezus; natuurlijk weten zij dat! Nooit gehoord van Ironie/Cynisme/Sarcasme :P

Blijft mijn uitspraak dat alle vids die je op je beeldscherm ziet, op te slaan zijn en zo niet, dan haal je ze ergens anders vandaan. c_/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')