abonnement Unibet Coolblue
pi_174415567
Hi!

Ik ben momenteel bezig met het bewerken van wat video's. Dat wil zeggen: een video, af en toe een foto als overlay en wat tekst en muziek erbij.

Alles goed en wel, en ik ben nu bezig met invoegen van de muziek. Het is een filmpje van 3:22, maar op ongeveer 2 minuten loopt de muziek vast. Misschien een beetje stom omschreven, maar wat ik bedoel is dat hij middenin de zin die op dat moment klinkt vastloopt en ik alleen nog maar 'rrrrrrrrrrrrrrrr' hoor.

Wat kan dit zijn? Het MP3 bestand zelf is in orde. Speelt van zichzelf gewoon prima af.
pi_174415605
na decoden of in het programma zelf? al als andere extensie opgeslagen? al ander programma gebruikt om af te spelen mpc vlc. etc.?
:]
pi_174415777
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:42 schreef wootahH het volgende:
na decoden of in het programma zelf? al als andere extensie opgeslagen? al ander programma gebruikt om af te spelen mpc vlc. etc.?
In het programma zelf. Nee, is een MP3, hoe zou ik hem anders kunnen opslaan?
Met VLC de MP3 afspelen gaat prima, als ik het bewerkte bestand opsla en open dan zit de storing er ook in.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:44:51 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_174417632
Geen idee welk editprogramma je gebruikt, maar gooi die MP3 eens uit de resource-lijst en importeer hem eens opnieuw. Kan zijn dat je programma het bestand eerst analyseert en een schaduwversie laat zien. Die kan fucked zijn.
pi_174417882
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:44 schreef Mano_ het volgende:
Geen idee welk editprogramma je gebruikt, maar gooi die MP3 eens uit de resource-lijst en importeer hem eens opnieuw. Kan zijn dat je programma het bestand eerst analyseert en een schaduwversie laat zien. Die kan fucked zijn.
Al geprobeerd. Niks helaas..

Ik gebruik trouwens shotcut

[ Bericht 2% gewijzigd door WaikikiWim op 14-10-2017 18:06:38 ]
pi_174427377
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Al geprobeerd. Niks helaas..

Ik gebruik trouwens shotcut
Iemand die misschien het antwoord heeft? Ik loop een beetje vast..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')