Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je hebt de boot een week afgehouden doos.I'm out, je luistert toch nergens naar.
Ja, ik praat veel met mensen hierover om zoveel mogelijk standpunten en adviezen te krijgen. Op die manier hoop ik een goede keus te maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:23 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Geef het wat tijd meid. Maar bedenk even in hoeverre het reëel is dat je kind later ook op eieren moet lopen? Nu kun je nog anticiperen, straks alleen maar het beste hopen.
Ook dat heb je jezelf en je kind aangedaan, ondanks alle adviezen die je hebt gehad. Je kunt het nu nog voorkomen door maatregelen te nemen. En ja dat zal zwaar zijn en niet leuk, maar nu heb je die keuze nog, straks niet meer. Jij kunt je ook wel een voorstelling maken van hoe je leven en dat van je kind er dan uit zal zien. Dus denk erover na.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, scheiding zonder kinderen. Helaas ben ik zwanger en wordt dit een scheiding met kind en dat ligt anders.
Als je familie je hier toe dwingt heb ik werkelijk waar geen goed woord voor ze over en heb ik oprecht met je te doen; mensen die hun eer hoger waarderen dan het geluk van een familielid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
Abortus kan ik niet. Dus nu heb ik zoiets van ja moet er maar het beste van maken met hem? Ik weet het gewoon allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ook dat heb je jezelf en je kind aangedaan, ondanks alle adviezen die je hebt gehad. Je kunt het nu nog voorkomen door maatregelen te nemen. En ja dat zal zwaar zijn en niet leuk, maar nu heb je die keuze nog, straks niet meer. Jij kunt je ook wel een voorstelling maken van hoe je leven en dat van je kind er dan uit zal zien. Dus denk erover na.
De aap uit de mouw.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
O ja joh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhu, de woorden doen wel degelijk wat. Ik denk over alle reacties en adviezen na.
Trouwen Dat doe je wel zomaar in 3 weken dat je iemand kent, en dan zijn wij laconiek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Boeit me niet op dit moment. Je praat nogal laconiek over een abortus en een scheiding. Alsof je dat maar even doet.
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Abortus kan ik niet. Dus nu heb ik zoiets van ja moet er maar het beste van maken met hem? Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
Minder snel je benen open doen dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je veroordeelt mensen met relaties zonder getrouwd te zijn als haram en zelf gaat slapen bij een man...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Nogmaals, gewoon niet praten als je het verhaal niet kent. Ik leerde hem kennen en ondanks dat hij aangaf morgen te willen trouwen, hield ik de boot af. Ik heb de zomer doorgebracht bij mijn tante en die was verantwoordelijk over me. Mijn man (toen nog vriend/date) en ik waren een avondje uit en heb die avond bij hem thuis geslapen. Hysterische tante die huilde en niet normaal vindt. Hij moest nu nu naar haar komen als het een echte man was en serieus is. Ook omdat mijn neef hem en zijn familie (toen nog date) kent. En voor ik het wist waren we verloofd en getrouwd.
Dit had ik niet willen zeggen, maar misschien dat je het nu wat meer kan plaatsen.
Bij iemand overnachten betekent nog niet seksen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Minder snel je benen open doen dus
Uhuhquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bij iemand overnachten betekent nog niet seksen.
Whut.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat lul je. Heb nooit mensen in relatie verketterd. Achterlijk wijf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Je veroordeelt mensen met relaties zonder getrouwd te zijn als haram en zelf gaat slapen bij een man...
Wel lief blijven anders zout je maar op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat lul je. Heb nooit mensen in relatie verketterd. Achterlijk wijf.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.
Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Amenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.
Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Met mij is niks mis. Enige fout is de verkeerde inschatting en me laten opjagen door tante en familie om met hem te trouwen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |