Dan gaat ze maar klagen in Klaagbaak.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:19 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan, meiske moet soms ventileren laat haar.
Ik had het net over vertrouwen. Als je zwanger bent, en het kind geboren is kun je wel wat hulp van je moeder gebruiken en wil je je veilig kunnen voelen zodat je niet op eieren hoeft te lopen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt makkelijk praten hebt. Ik begrijp je reactie, maar ik vind het lastig. Overigens ben ik in Nederland. Al ruim twee weken.
Dit is allemaal makkelijk lullen. Natuurlijk denk ik ook ren zo hard je kan, alle alarmbellen gaan zo hard af als ze maar kunnen namelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:16 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
[..]
Dan moet ze niet klagen en bij hem weg gaan. Over abortus laat ik mij niet uit dat is eigen keuze.
Net als met stoppen met roken, je stopt of je stopt niet. Punt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit is allemaal makkelijk lullen. Natuurlijk denk ik ook ren zo hard je kan, alle alarmbellen gaan zo hard af als ze maar kunnen namelijk.
Maar ik begrijp best dat het voor haar gevoelsmatig allemaal niet zo makkelijk is. Dan zijn er wat tussenstappen mogelijk, die maken dat de ts weet dat ze er echt alles aan gedaan heeft.
Heb weinig hoop dat die stappen zullen helpen, maar wie weet. En vooral, die stappen zijn misschien wel nodig voor de ts zelf, om vrede te kunnen hebben met de moeilijke keuze om echt te gaan.
Gelul natuurlijk aangezien TS na drie weken met deze vent trouwde. Het is TS dan ook zeer zwaar aan te rekenen dat ze nu opeens terug wil krabbelen omdat ze haar vent wat langer kent. Zo werkt het natuurlijk niet en is ultra simpel gedacht: we leggen de schuld gewoon bij de man zodat TS niet na hoeft te denken over haar gedrag en keuzes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En hij gedraagt zich anders dan zou moeten/verwacht was.
nou dan heb je ook niks aan je topic's he. Ik zou ze ook niet meer openenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
Kan nooit lang meer duren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon wachten tot ie gaat slaan.
aandacht is aandachtquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden?Je blijft toch bij hem ondanks alles.
Dat wist iedereen allang. Behalve TS.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon wachten tot ie gaat slaan.
Niet eens een klein beetje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden?Je blijft toch bij hem ondanks alles.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Totaal onverwachte wending weer in dit 100% waargebeurde verhaal.
Next stop: wederom een topic in r&p als dit topic niet zo lekker meer loopt even.
U hoorde het hier eerst!
quote:
quote:Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
Klinkt als het begin van “In een sluier gevangen”..
quote:
Binnen een maand van 'Hij is heel chill' naar 'Ik mag niks'.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ik moet niks. Ook niet van hem. Hij is heeel chill. Ik heb gewoon geen zin om nog naar school te gaan.
Beide zijn verantwoordelijk voor de eigen daden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk aangezien TS na drie weken met deze vent trouwde. Het is TS dan ook zeer zwaar aan te rekenen dat ze nu opeens terug wil krabbelen omdat ze haar vent wat langer kent. Zo werkt het natuurlijk niet en is ultra simpel gedacht: we leggen de schuld gewoon bij de man zodat TS niet na hoeft te denken over haar gedrag en keuzes.
TS maakt een keuze en de consequenties bevallen haar niet. Eigen schuld dikke bult.
Je doet dit van A tot Z jezelf aan. Waarom trouw je met iemand die je nauwelijks kent? Had de tijd genomen om uit te vinden hoe hij over dingen denkt, om hem echt te leren kennen. Je bent met een vreemde getrouwd. En het is je eigen keuze om bij hem te blijven. Dit gaat van kwaad tot erger. Wil je de rest van je lange leven op eieren blijven lopen? Waar ligt je grens? Want hij gaat je nog een keer slaan. Heus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.
Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
LurkJeRot called itquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is allemaal wat voorspelbaar aan het worden met al die cliché's. Het opzetje naar de zwangerschap vol problemen is ook al gegeven, het wachten is nu op de boze tweelingzus die onvermijdelijk gaat verschijnen als dit maar lang genoeg aansleept.
Die ONZ reeks?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet weer denken aan een topic van paar weken terug.
Je weet dat we hier met een troll te maken hebben toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Beide zijn verantwoordelijk voor de eigen daden.
Is de ts dom geweest? Ja en dat krijgt ze dan ook zat te horen. Maakt dat wat deze vent doet prima, nee. Hij is dan ook ronduit de schuld van deze ellende, simpelweg omdat hij zich als een tirannieke idioot gedraagt.
Eigenlijk doet die hele schuldvraag er minder toe, hoe nu verder, dat is belangrijker.
Is het mogelijk voor de ts om op gedeelde grond te komen met haar man en toch een harmonieus huwelijk te krijgen? Zo nee, hoe kan ze hier dan uitstappen met zo min mogelijk schade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |