abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:20:35 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:19 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan, meiske moet soms ventileren laat haar.
Dan gaat ze maar klagen in Klaagbaak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174401433
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik vind dat jij echt makkelijk praten hebt. Ik begrijp je reactie, maar ik vind het lastig. Overigens ben ik in Nederland. Al ruim twee weken.
Ik had het net over vertrouwen. Als je zwanger bent, en het kind geboren is kun je wel wat hulp van je moeder gebruiken en wil je je veilig kunnen voelen zodat je niet op eieren hoeft te lopen?

En wat te denken van hem kunnen vertrouwen dat hij je kind niet meeneemt. Uiteraard kun je wel daar naartoe. Maar als hij het kind daar houdt beperkt het wel je bewegingsvrijheid (aannemende dat je een goede moeder wil zijn).
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:21:28 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:16 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

Dan moet ze niet klagen en bij hem weg gaan. Over abortus laat ik mij niet uit dat is eigen keuze.
Dit is allemaal makkelijk lullen. Natuurlijk denk ik ook ren zo hard je kan, alle alarmbellen gaan zo hard af als ze maar kunnen namelijk.
Maar ik begrijp best dat het voor haar gevoelsmatig allemaal niet zo makkelijk is. Dan zijn er wat tussenstappen mogelijk, die maken dat de ts weet dat ze er echt alles aan gedaan heeft.

Heb weinig hoop dat die stappen zullen helpen, maar wie weet. En vooral, die stappen zijn misschien wel nodig voor de ts zelf, om vrede te kunnen hebben met de moeilijke keuze om echt te gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401466
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is allemaal makkelijk lullen. Natuurlijk denk ik ook ren zo hard je kan, alle alarmbellen gaan zo hard af als ze maar kunnen namelijk.
Maar ik begrijp best dat het voor haar gevoelsmatig allemaal niet zo makkelijk is. Dan zijn er wat tussenstappen mogelijk, die maken dat de ts weet dat ze er echt alles aan gedaan heeft.

Heb weinig hoop dat die stappen zullen helpen, maar wie weet. En vooral, die stappen zijn misschien wel nodig voor de ts zelf, om vrede te kunnen hebben met de moeilijke keuze om echt te gaan.
Net als met stoppen met roken, je stopt of je stopt niet. Punt.
pi_174401480
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En hij gedraagt zich anders dan zou moeten/verwacht was.
Gelul natuurlijk aangezien TS na drie weken met deze vent trouwde. Het is TS dan ook zeer zwaar aan te rekenen dat ze nu opeens terug wil krabbelen omdat ze haar vent wat langer kent. Zo werkt het natuurlijk niet en is ultra simpel gedacht: we leggen de schuld gewoon bij de man zodat TS niet na hoeft te denken over haar gedrag en keuzes.

TS maakt een keuze en de consequenties bevallen haar niet. Eigen schuld dikke bult.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401498
Het is gewoon wachten tot ie gaat slaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_174401506
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
nou dan heb je ook niks aan je topic's he. Ik zou ze ook niet meer openen

Ontopic: niet alleen kunnen gaan is ook extreem
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:25:27 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan nooit lang meer duren.
The love you take is equal to the love you make.
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:26:20 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174401524
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden? :@ Je blijft toch bij hem ondanks alles.
Your beauty never ever scared me.
pi_174401537
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden? :@ Je blijft toch bij hem ondanks alles.
aandacht is aandacht
pi_174401550
Not without my daughter.
pi_174401557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Dat wist iedereen allang. Behalve TS.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:28:30 #88
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_174401560
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Niet eens een klein beetje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_174401570
En:

quote:
4s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Totaal onverwachte wending weer in dit 100% waargebeurde verhaal.
Next stop: wederom een topic in r&p als dit topic niet zo lekker meer loopt even.

U hoorde het hier eerst!
pi_174401580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Not without my daughter.
quote:
15s.gif Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
Klinkt als het begin van “In een sluier gevangen”..
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:29:44 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174401581
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet eens een klein beetje.
Moet weer denken aan een topic van paar weken terug.
pi_174401582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef LurkJeRot het volgende:
En:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ik moet niks. Ook niet van hem. Hij is heeel chill. Ik heb gewoon geen zin om nog naar school te gaan.
Binnen een maand van 'Hij is heel chill' naar 'Ik mag niks'.

Ultra troll power over 9000!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:29:55 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401587
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk aangezien TS na drie weken met deze vent trouwde. Het is TS dan ook zeer zwaar aan te rekenen dat ze nu opeens terug wil krabbelen omdat ze haar vent wat langer kent. Zo werkt het natuurlijk niet en is ultra simpel gedacht: we leggen de schuld gewoon bij de man zodat TS niet na hoeft te denken over haar gedrag en keuzes.

TS maakt een keuze en de consequenties bevallen haar niet. Eigen schuld dikke bult.
Beide zijn verantwoordelijk voor de eigen daden.
Is de ts dom geweest? Ja en dat krijgt ze dan ook zat te horen. Maakt dat wat deze vent doet prima, nee. Hij is dan ook ronduit de schuld van deze ellende, simpelweg omdat hij zich als een tirannieke idioot gedraagt.

Eigenlijk doet die hele schuldvraag er minder toe, hoe nu verder, dat is belangrijker.
Is het mogelijk voor de ts om op gedeelde grond te komen met haar man en toch een harmonieus huwelijk te krijgen? Zo nee, hoe kan ze hier dan uitstappen met zo min mogelijk schade?
Oplossen of gaan, het start met de mensen om je heen vertellen wat er aan de hand is. Dat vangnet gaan gebruiken, daar is het voor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401591
Zoveel effort in deze troll, dat kan ik wel waarderen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_174401600
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.

Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
Je doet dit van A tot Z jezelf aan. Waarom trouw je met iemand die je nauwelijks kent? Had de tijd genomen om uit te vinden hoe hij over dingen denkt, om hem echt te leren kennen. Je bent met een vreemde getrouwd. En het is je eigen keuze om bij hem te blijven. Dit gaat van kwaad tot erger. Wil je de rest van je lange leven op eieren blijven lopen? Waar ligt je grens? Want hij gaat je nog een keer slaan. Heus.

En hoe bedoel je in 'onze harde cultuur'. Je bent geboren en getogen in Nederland. Waarom breek je niet eens uit dat verstikkende cultuurtje? Waarom blijf je vissen in de Marokkaanse vijver? Je bent hoog opgeleid, komt uit een redelijk liberale familie: maak dan van je leven wat jij er zelf van wil maken. Stop eens met slachtoffer spelen.
pi_174401601
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:38 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het is allemaal wat voorspelbaar aan het worden met al die cliché's. Het opzetje naar de zwangerschap vol problemen is ook al gegeven, het wachten is nu op de boze tweelingzus die onvermijdelijk gaat verschijnen als dit maar lang genoeg aansleept.
LurkJeRot called it :D

GTST are you watching?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:31:13 #97
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_174401609
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Moet weer denken aan een topic van paar weken terug.
Die ONZ reeks? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_174401611
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Beide zijn verantwoordelijk voor de eigen daden.
Is de ts dom geweest? Ja en dat krijgt ze dan ook zat te horen. Maakt dat wat deze vent doet prima, nee. Hij is dan ook ronduit de schuld van deze ellende, simpelweg omdat hij zich als een tirannieke idioot gedraagt.

Eigenlijk doet die hele schuldvraag er minder toe, hoe nu verder, dat is belangrijker.
Is het mogelijk voor de ts om op gedeelde grond te komen met haar man en toch een harmonieus huwelijk te krijgen? Zo nee, hoe kan ze hier dan uitstappen met zo min mogelijk schade?
Je weet dat we hier met een troll te maken hebben toch?
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:31:30 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174401614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die ONZ reeks? :P
Nee topic van TS hier in R&P.
pi_174401616
quote: