Dat wordt het wel als manlief maar hard genoeg slaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:34 schreef ITrade het volgende:
Is het boek nu nog niet af overigens?
Of moet eerst het kind nog binnen een paar maanden geboren worden?
Uhu, ben een Marokkaanse. Heb eens mijn Marokkaanse nationaliteit zelf geplaatst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:55 schreef Steef121 het volgende:
Gtst belde. Het wil zijn script terug.
Dit is gewoon een 1e graads troll gekomen met een duidelijke missie. Om de islamhaat verder aan te wakkeren.
Dat verhaal over het consulaat is wel de fucking kers op de motherfucking taart.
Maghrebijnse is de troll that keeps on giving.
Wat voor boek? Ik schrijf geen boeken. Nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:34 schreef ITrade het volgende:
Is het boek nu nog niet af overigens?
Of moet eerst het kind nog binnen een paar maanden geboren worden?
Ik ken die mensen en dat volk beter dan jij. Vreselijke mensen op consulaat dus praat niet om zo gedoe te voorkomen. Ze dachten dus, omdat ik niks zei dat ik geen woord Marokkaan sprak. Toen er iets was met de papieren en ik echt moest praten en dat ook deed, kreeg ik een sneer van dat wijf met oh je kan wel Marokkaans met als afluister naam van de stad waar ik vandaan kom uit Marokko. Wat een tokkie. Aan je buik krabben voor je mannelijke collega en voor mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom deed je alsof je geen Marokkaans kon? Dat lijkt me een beetje raar als Marokkaanse op het Marokkaanse consulaat...
Is dus geen Marokkaanse.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja joh, ben geen Marokkaanse. Debiel serieus.
Ben gewoon Marokkaanse. 100%. Beide ouders geboren en getogen in Marokko. Heb een Marokkaans uiterlijk, Marokkaanse naam en achternaam...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |