abonnement Unibet Coolblue
pi_174397820
Hallo,

Aankomende zaterdagavond organiseer ik een feest voor een vriend.

Hierbij wil ik mensen een berichtje (in de vorm van SMS of WhatsApp) naar een projector laten sturen.

Echter kan ik zulke software nergens vinden. Enkel voor grote evenementen, waar gelijk een kostenplaatje van ongeveer ¤250,- aan vast zit.(beetje veel voor 1 avond)

Een aantal jaar geleden kwam ik zo'n dergelijk systeem tegen in een kroeg, en zou dat nu zelf willen hebben.

Heeft iemand ervaring met zulke software, of weet iemand waar zulke software te krijgen is?

Alvast bedankt,
pi_174397880
Kun je niet gewoon de whatsapp webapp projecteren en dan iedereen in een groep stoppen waar ze het naartoe kunnen sturen
pi_174397952
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Kun je niet gewoon de whatsapp webapp projecteren en dan iedereen in een groep stoppen waar ze het naartoe kunnen sturen
dan zou ik iedereen op het feestje persoonlijk moeten toevoegen toch? Plus daarbij zijn de telefoon nummers te zien, weet niet of iedereen daar zo blij van wordt.
pi_174398108
Anders gewoon een simpel webscriptje waar mensen naartoe surfen er wat anoniem kunnen posten. En een andere pagina die het allemaal laat zien.
pi_174398123
quote:
dit is niet precies wat ik zoek. Ik wil het iets simpeler houden, dus gewoon een text berichtje naar een bepaald nummer, die dat weer doorvoert naar de projector in een soort groepchat achtig design. Tevens ben ik vergeten te vermelden dat ik ingezonden berichten annoniem wil houden. Maar bedankt voor het meedenken.
pi_174398146
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:56 schreef jatochneetoch het volgende:
Anders gewoon een simpel webscriptje waar mensen naartoe surfen er wat anoniem kunnen posten. En een andere pagina die het allemaal laat zien.
ik ben echt een digibeet op dat gebied. Ik zou niet weten hoe ik dat moet maken.
pi_174398150
Ik zie de poep en pies grapjes al verschonen met anonieme afzenders
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174398185
gewoon irc chat kanaal in de browser en klaar
pi_174398271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:01 schreef redboyke het volgende:
gewoon irc chat kanaal in de browser en klaar
is dat een online chatroom achtig idee? Moeten mensen daarvoor eerst een account aanmaken? Sorry ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil het wel zo toegankelijk mogelijk houden.
pi_174398348
Ik ben ozeki SMS WALL tegen gekomen. Het concept is precies wat ik zoek. Echter laat de software het zowel op pc en android afweten.

http://www.ozeki.hu/index.php?owpn=202
pi_174398362
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:06 schreef samNL09 het volgende:

[..]

is dat een online chatroom achtig idee? Moeten mensen daarvoor eerst een account aanmaken? Sorry ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil het wel zo toegankelijk mogelijk houden.
http://webchat.freenode.n(...)rty2017blabla&uio=d4

enige probleem dat je mss kan hebben is dat er teveel mensen met hetzelfde ip adres online komen maar je kan zelf een irc server hosten op je pc

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 16:14:34 ]
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:47:41 #13
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_174399820
Ik heb eens iets gemaakt voor SMS, WhatsApp was toen nog niet zo'n ding.
Aan de pc hing een GSM-dongle van T-Mobile die de SMSjes in een tekstbestandje wegschreef. Die kon ik met m'n eigen programma uitlezen en op beeld laten zien.
Voor WA zal ongetwijfeld een API te vinden zijn.

Even aangenomen dat je enigszins bekend bent met programmeren, anders heb je hier niets aan natuurlijk :P
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:03:09 #14
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_174400091
Met wat php-code en deze app op je telefoon kan je dat zo in elkaar zetten met je eigen nummer:
https://play.google.com/s(...)com.app4buck.sms2web

Heb eventueel wel een simpel voorbeeld voor je.
So we just called him Fred
pi_174410367
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:47 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb eens iets gemaakt voor SMS, WhatsApp was toen nog niet zo'n ding.
Aan de pc hing een GSM-dongle van T-Mobile die de SMSjes in een tekstbestandje wegschreef. Die kon ik met m'n eigen programma uitlezen en op beeld laten zien.
Voor WA zal ongetwijfeld een API te vinden zijn.

Even aangenomen dat je enigszins bekend bent met programmeren, anders heb je hier niets aan natuurlijk :P
ik heb een gratis progje gevonden, text2screen. Support is er sinds 2014 niet meer(dus vandaar gratis). Dit progje vraagt ook om een gsm dongle, ga ik vanmiddag eens proberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')