abonnement Unibet Coolblue
pi_177409225
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ze wisten niet wat ze met hem moesten, dus maar een "shock" dood die iedereen aan zag komen.
ik zag de dood niet aankomen, in ieder geval niet op de manier zoals ie ging, ik vond arya overtuigend dreigend richting sansa, dus had het idee dat littlefinger succesvol was met zijn game om de twee uit elkaar te spelen.

huilende littlefinger was mooi om te zien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:04:40 #152
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177409311
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Klopt, al heb ik hem al een seizoen gezien in Peaky Blinders.

Is wel vreemd om hem daarin te zien. Al lijkt ie daar wel een littlefinger met pruik.
Keek laatst The Wire nog eens, dat was ook best vreemd. Jonge hond.
And so is the past
pi_177414124
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 10:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Keek laatst The Wire nog eens, dat was ook best vreemd. Jonge hond.
Hij speelde daarin een politicus die bezig is met een verkiezingscampagne. Drie keer raden waar zijn staff zich zorgen over maakte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thomas Carcetti, Lord Baelish, Aberama Gold. Begin een patroon te zien.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:33:26 #154
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177414161
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:32 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Hij speelde daarin een politicus die bezig is met een verkiezingscampagne. Drie keer raden waar zijn staff zich zorgen over maakte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thomas Carcetti, Lord Baelish, Aberama Gold. Begin een patroon te zien.
Ja klopt, als Carcetti was hij ook best een linkmiechel. Hij speelt het in ieder geval met verve.
And so is the past
pi_177416965
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja klopt, als Carcetti was hij ook best een linkmiechel. Hij speelt het in ieder geval met verve.
Topacteur inderdaad. Iemand een idee hoe het zit met zijn personage in de film King Arthur?
  dinsdag 27 februari 2018 @ 20:18:21 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177488750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:41 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Topacteur inderdaad. Iemand een idee hoe het zit met zijn personage in de film King Arthur?
In die film is hij waarschijnlijk een good guy. Hij speelt een boogschutter die vecht tegen een kwade koning.

Eigenlijk wel een beetje stom dat er weer een Arthur film uitkomt. Doe eens iets nieuws zou ik zeggen.

Er zijn al behoorlijk wat films gemaakt over hem. Die met Sean Connery bijvoorbeeld (ontzettende slechte film trouwens), en die uit 2004 met Clive Owen (wel een redelijke film).

Legende van Arthur vind ik erg oninteressant, het is een matige Engels sprookje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177623555
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177811845
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 maart 2018 @ 11:34:10 #159
211083 Angelof9
I must go first
pi_177812909
Ik had dat budget liever naar Thrones zelf zien gaan. Het laatste seizoen was zo afgeraffeld.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 14 maart 2018 @ 13:06:04 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177814855
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 11:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had dat budget liever naar Thrones zelf zien gaan. Het laatste seizoen was zo afgeraffeld.
Dat had niet zoveel met budget te maken, want visueel gezien zag het er natuurlijk wel prima uit.

De schrijvers wilden ook zelf maar zeven episodes ipv tien, HBO wilde zelfs wel meer budget geven voor een tien aflevering durend seizoen maar vonden D&D niet nodig. Helaas.
Oh.
pi_177820489
14-03-2018

Allerlaatste aflevering ‘Game of Thrones’ brengt veel doden, maar ook staande ovatie van een kwartier


 © HBO - 'Game of Thrones' nadert ontknoping.

TV Volgend jaar is het zover: de hitserie ‘Game of Thrones’ loopt dan op zijn einde. Fans zijn al volop aan het speculeren over de ontknoping van het verhaal, maar de medewerkers van producent HBO weten ondertussen al hoe het écht zit. Na het voorlezen van het script volgde er een staande ovatie die maar liefst een kwartier duurde.

HBO bevestigt dat er verschillende belangrijke personages zullen sterven tijdens de allerlaatste aflevering van de show. De castleden zelf waren naar eigen zeggen erg blij met de verhaallijn. Ook zij applaudisseerden een kwartier lang mee.

“Het was een enorm krachtig moment in ons leven en in onze carrière”, vertelt Francesca Orsi, vicevoorziter van HBO. ”Geen van de castleden had de scripts daarvoor al te zien gekregen, dus waren ze allemaal geshockeerd toen ze te weten kwamen hoe ze aan hun einde kwamen.” Dat bevestigt de vrees van veel fans: dat meerdere geliefde personages de reeks niet zullen overleven.

Momenteel zijn Jon Snow, Daenerys Targaryen, Tyrion Lannister en Cersei Lannister de belangrijkste personages die meedingen naar de Iron Throne. Allemaal overleefden ze de volledige zeven seizoenen die momenteel al zijn uitgebracht. Of ze het ook allemaal zullen halen tot het einde van seizoen acht, is héél twijfelachtig.

(HLN)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:51:58 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177820506
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 17:50 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
14-03-2018

Allerlaatste aflevering ‘Game of Thrones’ brengt veel doden, maar ook staande ovatie van een kwartier

[ afbeelding ]
 © HBO - 'Game of Thrones' nadert ontknoping.

TV Volgend jaar is het zover: de hitserie ‘Game of Thrones’ loopt dan op zijn einde. Fans zijn al volop aan het speculeren over de ontknoping van het verhaal, maar de medewerkers van producent HBO weten ondertussen al hoe het écht zit. Na het voorlezen van het script volgde er een staande ovatie die maar liefst een kwartier duurde.

HBO bevestigt dat er verschillende belangrijke personages zullen sterven tijdens de allerlaatste aflevering van de show. De castleden zelf waren naar eigen zeggen erg blij met de verhaallijn. Ook zij applaudisseerden een kwartier lang mee.

“Het was een enorm krachtig moment in ons leven en in onze carrière”, vertelt Francesca Orsi, vicevoorziter van HBO. ”Geen van de castleden had de scripts daarvoor al te zien gekregen, dus waren ze allemaal geshockeerd toen ze te weten kwamen hoe ze aan hun einde kwamen.” Dat bevestigt de vrees van veel fans: dat meerdere geliefde personages de reeks niet zullen overleven.

Momenteel zijn Jon Snow, Daenerys Targaryen, Tyrion Lannister en Cersei Lannister de belangrijkste personages die meedingen naar de Iron Throne. Allemaal overleefden ze de volledige zeven seizoenen die momenteel al zijn uitgebracht. Of ze het ook allemaal zullen halen tot het einde van seizoen acht, is héél twijfelachtig.

(HLN)
Ik ben teleurgesteld als Dany niet dood gaat.
Hier leef ik voor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_177824101
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2018 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben teleurgesteld als Dany niet dood gaat.
Hier leef ik voor.
die gaat dood! no worries!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:00:58 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177824358
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

die gaat dood! no worries!
Zelden zo’n onsympathiek karakter gezien op tv.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_177824461
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zelden zo’n onsympathiek karakter gezien op tv.
als personage is idd weinig boeiend vergeleken met sommigen. ik denk dat ik cat stark minder sympathiek vond though
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177824672
Ja joh, laten we iedereen maar dood maken. Lekker tegendraads.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 maart 2018 @ 21:14:14 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177824704
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja joh, laten we iedereen maar dood maken. Lekker tegendraads.
Dat gebeurt toch al zeven seizoenen joh, dat niemand écht veilig lijkt is juist leuk (nou ja, vind ik leuk) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2018 @ 22:24:17 #168
364681 over_hedge
pi_177826522
15 min klappen voor een script :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_177826551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch al zeven seizoenen joh, dat niemand écht veilig lijkt is juist leuk (nou ja, vind ik leuk) :P
ja bedankt Hans
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:30:18 #170
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177826692
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

als personage is idd weinig boeiend vergeleken met sommigen. ik denk dat ik cat stark minder sympathiek vond though
YEAH... thats like... your opinion bro!


Nee maar.... ik kon mij meer inleven in Cat haar beslissingen dan die van Khalleesi.

Maar ik heb dan ook best wel een haat jegens haar. Zij krijgt alles aangereikt op een schaaltje op seizoen 1 na.
  woensdag 14 maart 2018 @ 23:01:12 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177827395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch al zeven seizoenen joh, dat niemand écht veilig lijkt is juist leuk (nou ja, vind ik leuk) :P
Dat is al een aantal seizoenen niet meer zo, in seizoen 7 werden keer op keer weer mensen op het laatste moment gered door een deus ex machina.
Oh.
  woensdag 14 maart 2018 @ 23:01:41 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177827406
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2018 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben teleurgesteld als Dany niet dood gaat.
Hier leef ik voor.
Die gaat dood tijdens het baren van een kind.
Oh.
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 23:02:00 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177827416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

In die film is hij waarschijnlijk een good guy. Hij speelt een boogschutter die vecht tegen een kwade koning.

Eigenlijk wel een beetje stom dat er weer een Arthur film uitkomt. Doe eens iets nieuws zou ik zeggen.

Er zijn al behoorlijk wat films gemaakt over hem. Die met Sean Connery bijvoorbeeld (ontzettende slechte film trouwens), en die uit 2004 met Clive Owen (wel een redelijke film).

Legende van Arthur vind ik erg oninteressant, het is een matige Engels sprookje.
First Knight bedoel je? Die vond ik wel vermakelijk voor een regenachtige zondag, al duurde hij te lang.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 maart 2018 @ 23:04:25 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177827469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gaat dood tijdens het baren van een kind.
Lekker anticlimaxje _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 maart 2018 @ 23:04:47 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177827477
En Jon struikelt en sodemietert van de trap, nek gebroken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')