abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:47:10 #26
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_174388707
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:42 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Dus richt je de petitie ook aan de kliniek? die helemaal niks heeft te zeggen over het rechtssysteem? Goed bedoeld, maar dit is een beetje amateuristisch opgezet. Daarnaast is er genoeg aandacht nu voor dit probleem. Er zijn twee aparte inspectie groepen deze zaak aan het onderzoeken. Er is hier echt wel aandacht voor.
De kliniek is ook niet helemaal onschuldig door een relatie met een andere patiënte goed te keuren ;)
pi_174388709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit vooral, het heeft nogal een onderbuikgehalte terwijl nog niet eens duidelijk is wiens "schuld" het is dat hij daar was en die vrijheden had.
idd. en minister gaat nu al onderzoek doen, er is al een nieuwe wet opkomst e.d.
pi_174388711
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:46 schreef Dakterras het volgende:
Is zo'n lijk na 13 dagen in de grond nog redelijk herkenbaar?
Ligt aan allerlei factoren. Maar gaaf sowieso niet.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:47:24 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:39 schreef Buster24 het volgende:

[..]

De dag erna (1 oktober) en daarna hebben ze steeds opgeschaald.
1 oktober was 2 dagen daarna, ze is op vrijdag 29 september kwijtgeraakt, het was zondag 1 oktober.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174388714
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:46 schreef mar1m het volgende:

[..]

Dan zijn ze daar nalatig geweest , gezien de beruchte omgeving, maar wie weet wat de politie binnenkort nog vertelt zodra het onderzoek is afgerond.
Nalatig?
Ze hebben een vermissing nog nooit zo grootschalig opgepakt.
Zelfs bij Ruben en Julian werd er minder intensief gezocht, als ik het me zo herinner.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 23:47:28 #31
357044 Budapestenaar
pi_174388715
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:38 schreef Waterdrinker het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Ik heb het gevoel dat ik best veel heb gepost, maar ik sta er niet in. Niet dat dat nou een doel op zich is...
pi_174388718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:34 schreef Momo... het volgende:
https://www.petities24.com/annefaber

Een petitie Anne Faber dood door schuld rechtsysteem Aan; Premier Mark Rutte, nu al 45000 keer ondertekend.
Simpele zielen blijf je altijd houden.
pi_174388721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

De kliniek is ook niet helemaal onschuldig door een relatie met een andere patiënte goed te keuren ;)
True, al is me niet duidelijk geworden of die betreffende medewerkster daar nog werkt.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_174388722
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:o Ik heb het gevoel dat ik best veel heb gepost, maar ik sta er niet in. Niet dat dat nou een doel op zich is...
Ik heb het eerder andersom.
pi_174388723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:o Ik heb het gevoel dat ik best veel heb gepost, maar ik sta er niet in. Niet dat dat nou een doel op zich is...
ik durf niet meer nu, dus sla je slag
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:48:41 #36
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174388730
Er is hem wel TBS voorgesteld maar dat wilde hij niet.... Dus volgends de overheid was het wel een intentie... en terecht... misschien had dit dan voorkomen kunnen worden.
pi_174388732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, nog steeds onder de #1, en die kwam pas in het 3de topic binnen...
ik "maar" negende...

😎
pi_174388736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, nog steeds onder de #1, en die kwam pas in het 3de topic binnen...
Ik ook pas laat btw hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
pi_174388749
Met nalatig bedoel ik dat ze de eerste uren al wat actie hadden moeten ondernemen. Maar mss is dat wel gebeurd.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_174388776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ergens denk ik niet dat-ie niet erg slim is toch. Wel arrogant, omdat-ie dingen doet die anderen niet doen en daar is hij trots op. Hij heeft wrs geen idee hoe andere mensen innerlijk in elkaar zitten en ziet gedrag als iets mechanisch en doelgerichts. Hij ziet de wereld anders, denk ik, dan de gemiddelde mens iig.
Slim is misschien niet het goede woord... maar wel weten hoe je mensen om de tuin kan leiden. Mooi weer spelen. Dat hij de wereld anders ziet dan gemiddeld staat inderdaad wel zo goed als vast... maar hoe...? Heel lastig voor te stellen. Maar mechanisch en doelgericht, wat je schreef, dat komt misschien wel in de buurt. Geen remmingen kennen omdat gedrag niet meer is dan een middel om te krijgen wat je wilt... ik las gisteren nog dat er aan forensisch psychiatrische patiënten werd gevraagd om een brief aan henzelf te schrijven, vanuit het slachtofferperspectief. Daaruit bleken ze vaak een heel verwrongen beeld te hebben van de leefwereld van anderen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_174388783
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nalatig?
Ze hebben een vermissing nog nooit zo grootschalig opgepakt.
Zelfs bij Ruben en Julian werd er minder intensief gezocht, als ik het me zo herinner.
Dit is wel groter geworden, maar volgens mij hebben mensen bij die broertjes voor het eerst ook intensief mee gezocht. Ik denk overigens dat het een positieve ontwikkeling is hoor. Moet de politie wel coördineren, maar dan is het een bruikbare aanvulling.
I´m back.
pi_174388786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

1 oktober was 2 dagen daarna, ze is op vrijdag 29 september kwijtgeraakt, het was zondag 1 oktober.
Ik heb het idee dat ik de whatsapp tussen Anne en haar vriend eerder op fb ben tegengekomen. Met een post van; sinds gisteren niks meer van mijn vriendin gehoord.

Dan kan natuurlijk zijn voordat de vermissing officieel werd gemeld
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174388802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:49 schreef mar1m het volgende:
Met nalatig bedoel ik dat ze de eerste uren al wat actie hadden moeten ondernemen. Maar mss is dat wel gebeurd.
Achteraf kijk je een koe in de kont.
Maar als de politie iedereen moet gaan zoeken die een paar uur kwijt is dan kunnen met al het andere wel stoppen.
Wie dit leest is gek
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 23:52:33 #44
357044 Budapestenaar
pi_174388806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:51 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Slim is misschien niet het goede woord... maar wel weten hoe je mensen om de tuin kan leiden. Mooi weer spelen. Dat hij de wereld anders ziet dan gemiddeld staat inderdaad wel zo goed als vast... maar hoe...? Heel lastig voor te stellen. Maar mechanisch en doelgericht, wat je schreef, dat komt misschien wel in de buurt. Geen remmingen kennen omdat gedrag niet meer is dan een middel om te krijgen wat je wilt... ik las gisteren nog dat er aan forensisch psychiatrische patiënten werd gevraagd om een brief aan henzelf te schrijven, vanuit het slachtofferperspectief. Daaruit bleken ze vaak een heel verwrongen beeld te hebben van de leefwereld van anderen.
Wat anderen denken, voelen of doormaken telt voor deze kerel in elk geval niet. Zoveel is wel duidelijk.
pi_174388833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:49 schreef mar1m het volgende:
Met nalatig bedoel ik dat ze de eerste uren al wat actie hadden moeten ondernemen. Maar mss is dat wel gebeurd.
In de nacht van vrijdag 29 september op zaterdag 30 september maakt de familie bij de politie melding van de vermissing. De politie start een onderzoek. Uit verhalen van familie en bekenden komt een beeld naar voren komt van iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ook zijn er geen signalen van omstandigheden die er op wijzen dat Anne Faber een tijdje zou willen verdwijnen.

Ook op 30 september verspreidt de politie een opsporingsbericht over Anne en richt 's middags een rechercheteam in. Rechercheurs voeren gesprekken met bekenden van Anne om een goed beeld van haar te krijgen Andere rechercheurs lopen de telecomgegevens van Anne's telefoon na.

bron: Politie

Een verslag van de stappen die gezet zijn vanaf zondag 1 oktober staat hier.
pi_174388841
Ah het fb bericht van vriend was van 30 september om 17:33
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174388844
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik heb het eerder andersom.
Ik ook, dacht ook dat ik maar weinig had gepost en niet in de top100 zou staan :@
Maar goed, uiteindelijk komt het neer op niet 1 post per topic. Valt dus toch wel mee.
pi_174388853
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:46 schreef mar1m het volgende:

[..]

Dan zijn ze daar nalatig geweest , gezien de beruchte omgeving en dat ze daar evt de nacht zou moeten doorbrengen. Maar wie weet wat de politie binnenkort nog vertelt zodra het onderzoek is afgerond.
1 oktober wisten ze niets, toen zijn ze begonnen met telefoongegevens natrekken etc.
Pas later komt het gebied rond de kliniek in beeld als blijkt dat daar haar telefoon is uitgegaan.

En weer later vinden ze bij HtH haar jas en 2 dagen later haar fiets.

Ik kan geen punt aanwijzen waar de politie nalatig is geweest.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_174388859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:54 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

In de nacht van vrijdag 29 september op zaterdag 30 september maakt de familie bij de politie melding van de vermissing. De politie start een onderzoek. Uit verhalen van familie en bekenden komt een beeld naar voren komt van iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ook zijn er geen signalen van omstandigheden die er op wijzen dat Anne Faber een tijdje zou willen verdwijnen.

Ook op 30 september verspreidt de politie een opsporingsbericht over Anne en richt 's middags een rechercheteam in. Rechercheurs voeren gesprekken met bekenden van Anne om een goed beeld van haar te krijgen Andere rechercheurs lopen de telecomgegevens van Anne's telefoon na.

bron: Politie
Bron was fijn geweest.
Maar eigenlijk dus binnen 24 uur in aktie begrijp ik

Dat is gewoon rete snel
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174388861
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Achteraf kijk je een koe in de kont.
Maar als de politie iedereen moet gaan zoeken die een paar uur kwijt is dan kunnen met al het andere wel stoppen.
"Ja hoi, met Miep, mijn man zou om 6 uur thuis zijn, hij ging met vrienden naar het terras, maar het is nu 9 uur en hij is er nog steeds niet. Kunnen jullie hem even gaan zoeken?"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')