abonnement Unibet Coolblue
pi_174377327
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht

Laatste update:
12-10-2017 | 09:41

Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.

Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.

Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.

Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.

In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.

In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
DONDERDAG 12 OKTOBER
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174377332
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:25:42 #3
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174377335
Misschien moeten achteraf ze niet al te gedetailleerd uit gaan leggen hoe ze deze plek hebben gevonden (als het bijv. mbv telefoondata-analyse is gebeurd). Wie weet leren andere Michaels daar weer van.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174377338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:21 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Tenzij je haar kent is dit echt een belachelijke post,,,
Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijk
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:26:00 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174377340
Ik denk al wat is het stil... :')
pi_174377343
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Klopt.. ik verdenk ze er ook wel van dat ze zeggen dat ze een lijk gevonden hebben maar de boel nog verder onderzoeken... (dat bevestigd ook waarom ze nog niet afgevoerd is)
Dat zou mij ook niet verbazen, sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze nog niet eens willen aangeven dat ze Anne gevonden hebben, maar niet verder komen dan "naar alle waarschijnlijkheid Anne Faber".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174377347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:24 schreef Perico het volgende:
Michael Pan-uit is een hijo de puta die gewoon onbewaakt in een kamertje een keer een half uur ernstig in elkaar gebeukt moet worden, waar verder niemand weet van heeft.. zodat hij ook vroeg sterft en louter nog miserabele dagen vol pijn beleeft.
Jij bent speciaal voor deze reactie teruggekeerd op fok?
pi_174377352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijk
Dat is natuurlijk het punt niet. :')
pi_174377355
Is ze al gevonden?
Komt er nog een persconferentie?
Twiddel
pi_174377356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niet verbazen, sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze nog niet eens willen aangeven dat ze Anne gevonden hebben, maar niet verder komen dan "naar alle waarschijnlijkheid Anne Faber".
Ik denk ook dat de kans groot is dat ze het nog steeds niet 100% zullen bevestigen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:26:53 #11
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174377357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef gosschalks het volgende:
Misschien moeten achteraf ze niet al te gedetailleerd uit gaan leggen hoe ze deze plek hebben gevonden (als het bijv. mbv telefoondata-analyse is gebeurd). Wie weet leren andere Michaels daar weer van.
Het is een echte dumpplek dus algemeen bekend denk ik.. eerder werden er al vaten drugsafval gevonden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 17:27:02 #12
163650 Greys
pi_174377359
Ik geloof echt geen ene zak van mediums enzo. Maar achteraf gezien krijg ik toch een tikkie de kriebels van de steekwoorden die die ene (iets met Het lichtpuntje) gaf op Twitter al op 1 (!) oktober :X

ORANJE (de verdachte pleegde de verkrachtingen op Koninginnedag)

GROEN (-voorziening)

SCHEP (groenvoorziening)

Water/ZEE (Zeewolde)

POTLODEN (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)

En dat was dus nog heel ver voordat de verdachte in beeld kwam en Zeewolde in beeld kwam.

Nee ik geloof er nog steeds niet in, maar in dit geval toch een beetje frappant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:27:13 #13
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174377362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niet verbazen, sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze nog niet eens willen aangeven dat ze Anne gevonden hebben, maar niet verder komen dan "naar alle waarschijnlijkheid Anne Faber".
Ja precies..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:27:28 #14
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_174377365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijk
Jij zegt dat je niet het idee hebt dat ANNE dat zou doen, alsof je haar persoonlijk kent.
Zeg dan iets algemener ik denk dat er geen vrouw bij een vreemde kerel in stapt.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:27:29 #15
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174377366
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef summer2bird het volgende:
Is ze al gevonden?
Komt er nog een persconferentie?
18u
pi_174377367
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:26 schreef summer2bird het volgende:
Is ze al gevonden?
Komt er nog een persconferentie?
Geen idee.
18:00.
pi_174377368
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik geloof echt geen ene zak van mediums enzo. Maar achteraf gezien krijg ik toch een tikkie de kriebels van de steekwoorden die die ene (iets met Het lichtpuntje) gaf op Twitter al op 1 (!) oktober :X

ORANJE (de verdachte pleegde de verkrachtingen op Koninginnedag)

GROEN (-voorziening)

SCHEP (groenvoorziening)

Water/ZEE (Zeewolde)

Potloden (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)

En dat was dus nog heel ver voordat de verdachte in beeld kwam en Zeewolde in beeld kwam.

Nee ik geloof er nog steeds niet in, maar in dit geval toch een beetje frappant.
Jup klopt ja
pi_174377371
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft tv of radio
Wie dat niet heeft weet dan ook niet dat Anne vermist was. Dus dat is ook niet de doelgroep.
pi_174377376
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

18u
Ben benieuwd.
Twiddel
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:28:05 #20
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174377378
quote:
kunnen wij dit live ergens volgen?
I wonder what it's all about
pi_174377384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:28 schreef Habbezak het volgende:

[..]

kunnen wij dit live ergens volgen?
https://www.npo.nl/live

NPO1 om 18:00
pi_174377385
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik geloof echt geen ene zak van mediums enzo. Maar achteraf gezien krijg ik toch een tikkie de kriebels van de steekwoorden die die ene (iets met Het lichtpuntje) gaf op Twitter al op 1 (!) oktober :X

ORANJE (de verdachte pleegde de verkrachtingen op Koninginnedag)

GROEN (-voorziening)

SCHEP (groenvoorziening)

Water/ZEE (Zeewolde)

POTLODEN (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)

En dat was dus nog heel ver voordat de verdachte in beeld kwam en Zeewolde in beeld kwam.

Nee ik geloof er nog steeds niet in, maar in dit geval toch een beetje frappant.
_O-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:28:25 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174377386
Bij een tweede verkrachting na vrijlating is het vrij standaard dat het slachtoffer dan ook vermoord wordt ivm voortschrijdend inzicht (geen sporen achterlaten). Het komt dus puur omdat hij niet meer gepakt wil worden.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:28:28 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174377389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Hoezo andersom .zeggen dat ze WEL in een auto gestapt is , is dan net zo belachelijk
Nee? Dat zou ook niet kunnen als ze bijvoorbeeld gewond was?
Als jij gewond in een bosgebied ligt en je telefoon doet het niet meer dan wimpel je ook alle hulp af omdat het mogelijk een psychopaat is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174377390
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik geloof echt geen ene zak van mediums enzo. Maar achteraf gezien krijg ik toch een tikkie de kriebels van de steekwoorden die die ene (iets met Het lichtpuntje) gaf op Twitter al op 1 (!) oktober :X

ORANJE (de verdachte pleegde de verkrachtingen op Koninginnedag)

GROEN (-voorziening)

SCHEP (groenvoorziening)

Water/ZEE (Zeewolde)

POTLODEN (er is een heel groot 'kunstwerk' van drie enorme potloden in Zeewolde)

En dat was dus nog heel ver voordat de verdachte in beeld kwam en Zeewolde in beeld kwam.

Nee ik geloof er nog steeds niet in, maar in dit geval toch een beetje frappant.
Oranje, groen, schep, water..... oke. Dat kan 1001 kanten op, dat begrijp je wel toch?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')