abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:46:01 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174367327
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
12-10-2017 / DEN DOLDER - Michael P. (27) had tijdens zijn verblijf in de forensisch psychiatrische kliniek in Den Dolder een relatie met een begeleidster. Ook had de man die verdacht wordt van betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber een relatie met een patiënte die van hem zwanger raakte.

Mogelijk speelde de affaire een rol bij de vrijheden die P. had. Hij kon de kliniek al sinds het voorjaar moeiteloos regelmatig verlaten. Hij had alleen een meldingsplicht. Meerdere bronnen rond het onderzoek bevestigen de relaties en het voor hem soepele regime aan De Telegraaf. Aventurijn zelf wilde gisteren niet reageren. Ook de Dienst Justitiële Inrichtingen weigert iets te zeggen over het regime van P. Justitie beschikt over een overzicht van de dagen waarop P. buiten was.


quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
09-10-2017 / In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten



[ Bericht 1% gewijzigd door NoXia op 12-10-2017 10:03:22 ]
pi_174367356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:42 schreef Dakterras het volgende:
Hij heeft natuurlijk nooit verteld dat die 2 meiden had verkracht tegen z'n scharrels in het verblijf. Trouwens, hoe lang zit hij nou in Den Dolder? Paar maanden? Snel gedaan dan het versjieren van meiden als crimineel...
In het ieder geval heeft hij in het voorjaar dus heel veel vrijheden gekregen.
pi_174367364
ManuellaPN twitterde op donderdag 12-10-2017 om 09:43:04 @nielskalkman Heel eng dit om die wagens te zien en deze uitspraak daarbij te denken , #AnneFaber @PolitieUtrechthttps://t.co/fiIKJ9qxxg reageer retweet
Zei iemand niet dat er aan de weg werd gewerkt?
pi_174367375
Zo lees net dat die psychopaat een relatie met een begeleidster had en dat ie daarom meer vrijheden kreeg..
Dat hele kliniek is een grote schande en grap en verspilling van belasting geld.

https://www.telegraaf.nl/(...)halla-voor-michael-p
pi_174367376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:43 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Niet waar. Die info kwam uit zijn oude kringen waarin hij en MP zich begaven (los van de vraag of het waar is of niet).
Wel waar. Mijn opmerking ging over een andere user. Ik ga niet het hele topic terug spitten maar er was dus een user die info kreeg van een bevriende agent waar hij vroeger mee op kamers had gezeten.
pi_174367377
Joh, alsof die begeleidsters dat niet weten. Als je iemand moet voorbereiden op het werkelijke leven na 6 jaar celstraf moet je toch wel weten waarvoor die zat? Anders is het lastig begeleiden.

En alle mensen daar weten ook wel dat de buurman in de kliniek niet vastzit omdat hij 12 km te hard heeft gereden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174367382
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Mensen moeten voorbereid worden op hun terugkeer in de maatschappij, je kunt iemand niet van de een op de andere dag vrijlaten zonder zeker te weten dat hij dat kan
De vraag is of dat zo kort na een tamelijk ziek misdrijf al zo moet zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:51:48 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174367399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Joh, alsof die begeleidsters dat niet weten. Als je iemand moet voorbereiden op het werkelijke leven na 6 jaar celstraf moet je toch wel weten waarvoor die zat? Anders is het lastig begeleiden.

En alle mensen daar weten ook wel dat de buurman in de kliniek niet vastzit omdat hij 12 km te hard heeft gereden.
Onze grote vriend vertelde dat hij niet wist waarvoor MP vastzat. MP vertelde dat hij vastzat voor overvallen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174367401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wel waar. Mijn opmerking ging over een andere user. Ik ga niet het hele topic terug spitten maar er was dus een user die info kreeg van een bevriende agent waar hij vroeger mee op kamers had gezeten.
En wanneer heeft die hier gepost? Vannacht, vorige week?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:52:06 #10
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174367402
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:51 schreef RomanMe het volgende:

[..]

En wanneer heeft die hier gepost? Vannacht, vorige week?
2 dagen terug.
pi_174367406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Joh, alsof die begeleidsters dat niet weten. Als je iemand moet voorbereiden op het werkelijke leven na 6 jaar celstraf moet je toch wel weten waarvoor die zat? Anders is het lastig begeleiden.

En alle mensen daar weten ook wel dat de buurman in de kliniek niet vastzit omdat hij 12 km te hard heeft gereden.
Valt er al een kwartje?

Lastig begeleiden... Spijker op zijn kop
pi_174367411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Onze grote vriend vertelde dat hij niet wist waarvoor MP vastzat. MP vertelde dat hij vastzat voor overvallen
Onze grote vriend krijgt geen dossiers van mede gedetineerde te lezen...
pi_174367416
nielskalkman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 08:17:13 Er wordt alleen hier gezocht vandaag. Rondom Den Dolder is praktisch alles doorzocht en niets gevonden. Daar zijn geen zoekacties meer. reageer retweet
Pfoe.. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174367417
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:52 schreef NoXia het volgende:

[..]

2 dagen terug.
Ddvw dus?
pi_174367419
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Valt er al een kwartje?

Lastig begeleiden... Spijker op zijn kop
Ben bang dat je gelijk hebt ja :')

Maar dat zou écht bizar zijn. De begeleiding weet zoiets toch wel.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174367429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:45 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

1 getuige.
En tot mijn weten is er niets gelekt.

Ouder1. :')
Nee hoor, helemaal niet.

Politiewoordvoerder zegt dat ze geen info willen geven
Enkele journalisten zeggen dat de politie niet wil verklaren wat de aanwijzingen zijn waarom ze in Zeewolde zijn gaan zoeken
Een journalist maakt bekend dat de aanwijzing bestaat uit getuigen die MP daar op de dag van de verdwijning hebben gezien. Andere bron is er dan niet.

Maar Ouder 1 is gek natuurlijk... ;)
pi_174367435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
nielskalkman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 08:17:13 Er wordt alleen hier gezocht vandaag. Rondom Den Dolder is praktisch alles doorzocht en niets gevonden. Daar zijn geen zoekacties meer. reageer retweet
Pfoe.. :{
Iedereen zal wel gaat tweeten dat ze heus wel zekerste weten dat Anne daar ergens bij de ecoduct ligt of een ander laantje en dat ze daar nu vol moeten gaan zoeken.

Mocht Zeewolde alleen op basis van 1 getuige zijn die hem gezien heeft is dat niet zo goed nieuws.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:54:38 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174367437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:52 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Onze grote vriend krijgt geen dossiers van mede gedetineerde te lezen...
Ik reageerde dan ook op de uitspraak "En alle mensen daar weten ook wel dat de buurman in de kliniek niet vastzit omdat hij 12 km te hard heeft gereden." Niet dus..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174367441
2 weken lang heb ik gedacht dat Anne slachtoffer was van een willekeurig passerende psychopaat.

Nu blijkt gewoon dat ze slachtoffer is geworden van het systeem.
Die P is net overal tussendoor gevallen. Moeten we iets aan doen.


Dit dus.

In dit topic word ik uitgemaakt voor Walgelijk figuur.

Maar, er lopen gekken rond in dit land die zichzelf normaal vinden en anderen gek, Michael P. is zo'n iemand. Die beesten zijn een gevaar voor de samenleving. De vrouwen die een relatie aan gaan met zo'n beest en een goed woordje voor hem doen bij de leiding, die zijn ook verantwoordelijk voor deze miskleun.

Daarnaast is Den Dolder de laatste jaren veranderd. Volgens het nieuws lopen er bij Albert Heijn de laatste jaren gekken rond in de winkel en een kroegbazin klaagt erover dat er knettergekke klanten komen. Die heb je natuurlijk altijd, maar de laatste jaren is dit een trent rond dat idiotentehuis.

Dat krijg je dus als de kabinetten Rutte gaan zitten bezuinigen op de zorg, dan krijg je dit soort toestanden. Steeds meer mafkezen op straat. Ik zal niet verbaasd zijn als ik vandaag of morgen gewoon in de trein zonder reden een mes in mijn rug krijg van een raaskallende patient die meer vrijheden heeft gekregen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_174367444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:51 schreef RomanMe het volgende:

[..]

En wanneer heeft die hier gepost? Vannacht, vorige week?
Vorige week.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:55:12 #21
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174367452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:53 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ddvw dus?
NWS / Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht #60

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
pi_174367454
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik reageerde dan ook op de uitspraak "En alle mensen daar weten ook wel dat de buurman in de kliniek niet vastzit omdat hij 12 km te hard heeft gereden." Niet dus..
Daarmee bedoelde ik dat men weet dat daar alleen grote psychopaten zitten.
Niet echt de ideale vaders hé?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174367458
rechtbankMNL twitterde op donderdag 12-10-2017 om 09:35:02 De rechter-commissaris beslist in de loop van de middag of de verdachte in de zaak Anne Faber vast blijft zitten. Nieuwsbericht volgt z.s.m. reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174367459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ben bang dat je gelijk hebt ja :')

Maar dat zou écht bizar zijn. De begeleiding weet zoiets toch wel.
Of ze het wel of niet weten maakt eigenlijk niet uit. Je begint geen relatie meet iemand in een kliniek waar je werkt, wat hij ook gedaan heeft. En die dan misschien ook nog privileges geven... Wat mij betreft komt die hier niet zomaar met een waarschuwing mee weg.
pi_174367461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:54 schreef Sigaartje het volgende:
2 weken lang heb ik gedacht dat Anne slachtoffer was van een willekeurig passerende psychopaat.

Nu blijkt gewoon dat ze slachtoffer is geworden van het systeem.
Die P is net overal tussendoor gevallen. Moeten we iets aan doen.


Dit dus.

In dit topic word ik uitgemaakt voor Walgelijk figuur.

Maar, er lopen gekken rond in dit land die zichzelf normaal vinden en anderen gek, Michael P. is zo'n iemand. Die beesten zijn een gevaar voor de samenleving. De vrouwen die een relatie aan gaan met zo'n beest en een goed woordje voor hem doen bij de leiding, die zijn ook verantwoordelijk voor deze miskleun.

Daarnaast is Den Dolder de laatste jaren veranderd. Volgens het nieuws lopen er bij Albert Heijn de laatste jaren gekken rond in de winkel en een kroegbazin klaagt erover dat er knettergekke klanten komen. Die heb je natuurlijk altijd, maar de laatste jaren is dit een trent rond dat idiotentehuis.

Dat krijg je dus als de kabinetten Rutte gaan zitten bezuinigen op de zorg, dan krijg je dit soort toestanden. Steeds meer mafkezen op straat. Ik zal niet verbaasd zijn als ik vandaag of morgen gewoon in de trein zonder reden een mes in mijn rug krijg van een raaskallende patient die meer vrijheden heeft gekregen.
Zeg volgende keer graag bronvermelding!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')