Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Cover van de nieuwe Summoning cd die ws ergens in de zomer uitkomt
De nieuwe kreuzweg ost komt ook zeer binnenkort uit!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet Wandelen in Noorwegen
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in." Improv: Rich Tapestry of Life
Ik heb gister Let Mortal Heroes Sing Your Fame en Oath Bound gekocht. Wat een machtige muziek. Ik had al een aantal oudere albums van ze maar die heb ik zo compleet grijsgedraaid.
Ik heb Oath Bound nu vier keer geluisterd en ik weet niet wat het is maar ik vind het gewoon geweldig. Zelden zulke dromerige muziek gehoord. En dat geluid van die gitaar dan, vraag me af hoe ze zo'n geluid maken?