abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 maart 2018 @ 17:58:46 #176
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177531951
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Maar Sampaoli moet toch niet veel hebben van Icardi?
Volgens mij heeft Sampaoli zelf geen enorme issues met Icardi en is dat meer iets uit de groep die aan de Maxi kant staan. Maar als Icardi bij zijn rentree weer de vorm van het begin van het seizoen heeft, kan niemand er omheen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_177595623
Ik heb het een tijdje laten liggen maar zijn er de komende tijd nog spraakmakende wedstrijden te verwachten waar je voor opblijft op FOXSPORTS, of is het allemaal maar zo-zo.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:01:59 #178
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177863930
Goh, volgend jaar een lachwekkende Copa America met landen als USA, Mexico, Qatar, Zuid-Korea, Japan, Australië en China.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_178475109
quote:
De landen van de Zuid-Amerikaanse voetbalbond Conmebol hebben donderdag aan Wereldvoetbalbond FIFA gevraagd om al tijdens het WK van 2022 met 48 deelnemers te spelen. Dat is pas gepland vanaf de editie van 2026, maar voor de Zuid-Amerikanen mag de uitbreiding dus al in Qatar een feit zijn.

Alejandro Dominguez, de Paraguayaanse Conmebol-voorzitter, deelde deze boodschap tijdens een bijeenkomst in Buenos Aires aan FIFA-baas Gianni Infantino mee.

Volgens de huidige regeling, uitgewerkt voor een WK met 32, plaatst de top vier van de Conmebol-kwalificaties zich voor de eindronde. De vijfde werkt een intercontinentale barragewedstrijd af tegen een team uit Oceanië. Als het WK met 48 gespeeld wordt, stijgt het aantal Zuid-Amerikaanse rechtstreekse deelnemers naar zes. Daar kan een zevende land bijkomen als het zich plaatst via de barragewedstrijd.
  donderdag 12 april 2018 @ 20:53:47 #180
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178476674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

:r
pi_178483866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Op basis van de laatste WK´s heeft Zuid-Amerika in mij ogen recht op meer plaatsen, ook bij 32 teams. Bijna alle Zuid-Amerikaanse teams halen de tweede ronde i.t.t. de Europese teams, waarvan de helft al in de eerste ronde wordt uitgeschakeld.
Dus Zuid-Amerika een of twee plekken erbij., en Europa een of twee plekken minder in 2022.
pi_178484508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 07:18 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Op basis van de laatste WK´s heeft Zuid-Amerika in mij ogen recht op meer plaatsen, ook bij 32 teams. Bijna alle Zuid-Amerikaanse teams halen de tweede ronde i.t.t. de Europese teams, waarvan de helft al in de eerste ronde wordt uitgeschakeld.
Dus Zuid-Amerika een of twee plekken erbij., en Europa een of twee plekken minder in 2022.
Maar dat zijn wel bijna alle goede zuid Amerikaanse landen. Die kwalificatie poule bestaat maar uit 10 landen, als er dan 7 doorgaan is het natuurlijk een wassen neus. Dan gaan landen als Bolivia ook door. Gewoon heel dat WK niet groter maken is het beste
  Redactie Sport vrijdag 13 april 2018 @ 09:19:23 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178484916
7 WK waardige landen heb je normaal wel bij de CONMEBOL en de CAF mag ook wel meer plaatsen

Het is vooral de AFC die echt niet meer plaatsen verdient, en een WK van 48 teams is natuurlijk kut want dan krijg je gedoe met nummers 3 die doorgaan. Tenzij je groepsfases met 6 ploegen doet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:04:48 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178494990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 WK waardige landen heb je normaal wel bij de CONMEBOL en de CAF mag ook wel meer plaatsen

Het is vooral de AFC die echt niet meer plaatsen verdient, en een WK van 48 teams is natuurlijk kut want dan krijg je gedoe met nummers 3 die doorgaan. Tenzij je groepsfases met 6 ploegen doet.
Ze gaan dan toch poules van drie juist doen? En dan twee ervan door, dus dan is het echt een opwarmronde :') en daarna KOgenot
Oh.
pi_181694020
quote:
José Pekerman stopt als bondscoach van Colombia. De 68-jarige Argentijn heeft de Colombiaanse voetbalbond gemeld zijn contract niet te verlengen.

Pekerman had de Zuid-Amerikanen zes jaar lang onder zijn hoede. Bij het WK van 2014 bereikte Colombia de kwartfinale en deze zomer strandde het land in de achtste finales. “Het was een persoonlijke beslissing. We vinden het jammer dat hij gaat. Wij danken José voor alles wat hij voor het Colombiaanse voetbal gedaan heeft”, aldus Ramón Jesurún, voorzitter van de Colombiaanse bond. Interim-coach Arturo Reyes zit de komende twee oefenwedstrijden tegen Venezuela (vrijdag) en Argentinië (volgende week dinsdag) op de bank.

De Colombiaanse bond gaat niet in op namen van opvolgers. Volgens de krant El Tiempo zijn Guus Hiddink, de Argentijn Gerardo Martino en de Argentijn Néstor Lorenzo (assistent van Pekerman) in beeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')