abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174343294
Gewoon matrassen om je auto binden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:33:45 #27
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174344859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:05 schreef daniela_007 het volgende:
Er bestaat echt een auto die zelf kan parkeren!

https://tweakers.net/nieu(...)auto-in-7-serie.html
Ik had laatst een auto die ook zelf kon parkeren. Ging dat domme ding achteruit inparkeren in een straat terwijl ik wilde fileparkeren :')
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:34:50 #28
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174344885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb je dat tijdens je rijlessen ook zo geleerd? Nee hè?
Je gaat toch niet iedere keer je spiegel verstellen, dan leer je nooit normaal parkeren.
Genoeg auto's die zelf de rechterspiegel bijstellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:31 schreef Voszje het volgende:
Bouw parkeersensoren in.
Dat ziet er altijd zo fucking lelijk uit :r
UI Made bij VanilleKwark.
pi_174346220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb je dat tijdens je rijlessen ook zo geleerd? Nee hè?
Je gaat toch niet iedere keer je spiegel verstellen, dan leer je nooit normaal parkeren.
Uh, bij sommige nieuwe auto's gaat automatisch de zijspiegel naar beneden zodat je de stoeprand kan zien en zo je velgen niet beschadigd.....
5 Ferrari's op videoband!
pi_174346815
Pics van je afgeragde volkswagen polo.
pi_174347313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Uh, bij sommige nieuwe auto's gaat automatisch de zijspiegel naar beneden zodat je de stoeprand kan zien en zo je velgen niet beschadigd.....
Inderdaad, doet mijn bak uit 1994 ook :P Staat meestal uit, maar als ik inderdaad straks langs de stoep wil parkeren zet ik het even aan, erg handig.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:33:12 #32
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174348368
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:34 schreef RingBewoner het volgende:

Dat ziet er altijd zo fucking lelijk uit :r
Kan vast wel bij die patserbak.
pi_174348752
Bel TG en vraag of je deze mag kopen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_174351360
quote:
11s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef Kriegel het volgende:
Wat heb je nou gehaald eigenlijk?
mitsubishi carisma

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 16:00:14 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:04:27 #35
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_174351456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

mitsubishi carisma
Dat is inderdaad wel een patserbak als je het de inwoners van woonzorgcentrum Limbo vraagt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_174351540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:04 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een patserbak als je het de inwoners van woonzorgcentrum Limbo vraagt.
_O- Nee niet echt een patserbak _O- Maar qua grootte was een andere misschien beter geweest. Maar voor een budget van 1k vind ik het een redelijke comfortabele 4 deur ^O^
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:12:52 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174351641
Sommige mensen zijn gewoon snel tevreden :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:17:00 #38
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_174351739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

_O- Nee niet echt een patserbak _O- Maar qua grootte was een andere misschien beter geweest. Maar voor een budget van 1k vind ik het een redelijke comfortabele 4 deur ^O^
Niks mis mee hoor, dingetjes blijven meestal wel lopen als je ze met een beetje fatsoen behandelt. Fucking saai alleen, maar voor een rug kun je beter een saai truttenhok kopen dat het doet dan streetcred die telkens langs de kant staat. _O-

Dus hee, verstandig gedaan denk ik wel.

En parkeren is inderdaad gewoon een kwestie van blijven oefenen tot je het op gevoel kunt, en een paar handigheidjes vinden die voor jezelf het beste werken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_174351809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:17 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor, dingetjes blijven meestal wel lopen als je ze met een beetje fatsoen behandelt. Fucking saai alleen, maar voor een rug kun je beter een saai truttenhok kopen dat het doet dan streetcred die telkens langs de kant staat. _O-

Dus hee, verstandig gedaan denk ik wel.

En parkeren is inderdaad gewoon een kwestie van blijven oefenen tot je het op gevoel kunt, en een paar handigheidjes vinden die voor jezelf het beste werken.
Naja saai, ik ga er niet mee in een videoclip spelen :') Gewoon basic van A naar B en dan is t al goed. Vind het wel mooier dan zo vieze 3 deur met schuifstoel _O-

Maar ja, parkeren is ALTIJD al een probleem geweest. Tijdens de les kon ik het gewoon echt niet en had ik constant hulp nodig ook :D Met examen het geluk gehad dat ik makkelijk kon parkeren omdat er amper auto's geparkeerd stonden dus alle ruimte.. maar als ik s'avonds thuis kom van mn werk word het een krap plekje dus dat word lachen _O-
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:29:30 #40
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_174351992
Geloof me, ik ben er ook zo'n eentje geweest die domme mazzel had met z'n parkeeropdracht (achteruit inparkeren op een bijna leeg bedrijventerrein :') ) en daarna de langste tijd nog alleen vooruit durfde te fileparkeren en anders liever een eindje verderop stond, in plaats van midden op straat mezelf voor lul te zetten.

Maar uiteindelijk wordt dat ook zielig, dus toch mezelf maar gedwongen het een aantal keer te proberen, gewoon schijt hebben. Nu kan ik het een soort van, zeg maar 70% kans dat het de eerste keer lukt. Doe ik bij het rechttrekken vaak alsnog wel m'n deur op een kier om de stoeprand te checken, want ik heb de neiging er anders een halve meter naast te staan omdat ik (uit voorzichtigheid ofzo) te vroeg begin terug te sturen. :')

Dus ja ik ben ook geen held. Moet wel zeggen, m'n auto helpt niet echt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:00:19 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174352679
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:29 schreef Kriegel het volgende:
Geloof me, ik ben er ook zo'n eentje geweest die domme mazzel had met z'n parkeeropdracht (achteruit inparkeren op een bijna leeg bedrijventerrein :') ) en daarna de langste tijd nog alleen vooruit durfde te fileparkeren en anders liever een eindje verderop stond, in plaats van midden op straat mezelf voor lul te zetten.

Maar uiteindelijk wordt dat ook zielig, dus toch mezelf maar gedwongen het een aantal keer te proberen, gewoon schijt hebben. Nu kan ik het een soort van, zeg maar 70% kans dat het de eerste keer lukt. Doe ik bij het rechttrekken vaak alsnog wel m'n deur op een kier om de stoeprand te checken, want ik heb de neiging er anders een halve meter naast te staan omdat ik (uit voorzichtigheid ofzo) te vroeg begin terug te sturen. :')

Dus ja ik ben ook geen held. Moet wel zeggen, m'n auto helpt niet echt.
spiegel(s) een beetje naar onder draaien helpt ook hoor. Boeiend wat een ander daarvan denkt.
Ik kan wel best aardig parkeren (vind ik) maar ik doe het soms ook wel eens. Vooral achteruit inparkeren over je verkeerde kant langs een trottoirbandje is listig, en it is always better to be safe than sorry :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174353224
Mensen die moeite hebben met parkeren :').
Ik kreeg op examen de opmerking: 'heb je veel op een tractor gereden of zo?' na de parkeeracties.

Nee, maar serieus, achteruit inparkeren, wat is daar nu letterlijk moeilijk aan?
1. Je kiest een vak
2. Je knalt je auto achteruit en draait het vak in. In de spiegels in je prima zien of je tussen de lijntjes zit, en anders kijk je over je schouder naar achteren waar je naartoe gaat.

File parkeren rechts:
1. Zet je rechter spiegel wat lager
2. Rij achteruit langs de vorige auto.
3. Zodra je achterwiel +/-10-20cm voorbij de bumper van de andere auto is, stuur je maximaal in naar rechts.
4. Op een hoek van +/- 40 graden stuur je terug, mocht het niet passen met de voorkant hou je je stuur even recht terwijl je achteruit rijdt.
5. Wanneer je denkt dat het met de voorkant kan, stuur je volledig naar links.
6. Volg je achterwiel tov de stoepranden.
7. Je staat

Simpel toch?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_174356787
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

spiegel(s) een beetje naar onder draaien helpt ook hoor.
Dat doe ik dus ook :Y.
Ik wil mijn splinternieuw velgjes niet per ongeluk beschadigen, dus spiegeltje omlaag voor de zekerheid.
pi_174357612
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mensen die moeite hebben met parkeren :').
Ik kreeg op examen de opmerking: 'heb je veel op een tractor gereden of zo?' na de parkeeracties.

Nee, maar serieus, achteruit inparkeren, wat is daar nu letterlijk moeilijk aan?
1. Je kiest een vak
2. Je knalt je auto achteruit en draait het vak in. In de spiegels in je prima zien of je tussen de lijntjes zit, en anders kijk je over je schouder naar achteren waar je naartoe gaat.

File parkeren rechts:
1. Zet je rechter spiegel wat lager
2. Rij achteruit langs de vorige auto.
3. Zodra je achterwiel +/-10-20cm voorbij de bumper van de andere auto is, stuur je maximaal in naar rechts.
4. Op een hoek van +/- 40 graden stuur je terug, mocht het niet passen met de voorkant hou je je stuur even recht terwijl je achteruit rijdt.
5. Wanneer je denkt dat het met de voorkant kan, stuur je volledig naar links.
6. Volg je achterwiel tov de stoepranden.
7. Je staat

Simpel toch?
Fileparkeren vind ik wat moeilijker, maar lukt mij wel. Alleen ik forceer mijn auto niet een te klein vak, wat de Franssen wel doen door bumper te kussen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')