abonnement Unibet Coolblue
pi_174326568
quote:
Ja wat is daar mis mee ? is dat al uitgesloten, zo lang ze haar niet vinden (dood of levend) of beelden hebben op camera's kan alles nog mogelijk zijn.
pi_174326585
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:55 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Het is alleen een groot ethisch probleem. Een man, goede burger en vader van twee kinderen, gelukkig getrouwd, kan zomaar een hersentumor krijgen waardoor hij bepaalde impulsen niet kan beheersen en mensen gaat verkrachten.

Hoe ga je hiermee om? Dit is volledig buiten de wens van deze man om. Niemand wenst een tumor te krijgen waardoor zelfbeheersing aanzienlijk vermindert. Dit verhaal wekt voor mij tegenstrijdige gevoelens.

Maar dan, een psychopaat kiest er ook niet voor om een dysfunctioneel (t.o.v. wat sociaal geaccepteerd is) brein te krijgen. Dit komt vaak voort uit meerdere factoren, waar de daadwerkelijke psychopaat weinig invloed op kon uitoefenen.


edit: had verkeerde bericht gequote
Alsnog moet in dit geval het belang van de maatschappij prevaleren boven die van de gestoorde. Die moet hulp krijgen. In een gesloten inrichting wel te verstaan.

Overigens is dit een heel vergezochte vergelijking. De meeste mensen met een hersentumor vertonen echt dit soort gedrag niet. Er is naar mijn weten geen enkel voorbeeld in een echte case zoals jij noemt.

Sowieso kun je niet 'managen by expectation'. De meeste lustmoordenaars, sadisten en martelende verkrachters worden nooit meer beter. Ze zijn mislukt bij het aanleggen van de hersenen. In feite zouden we ze moeten doden, eigenlijk humaner.
Whatever...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:54:40 #228
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174326587
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja en als zijn moeder ook zijn zus is was hij misschien Anne's vader.

Hier hebben we allemaal vrij weinig aan, met al die wat alsen. Laat de poliie toch gewoon hun werk doen, die zijn er veel beter in dan jij en ik
Ok dan sluiten we het hele topic toch? :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174326597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:53 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Ja wat is daar mis mee ? is dat al uitgesloten, zo lang ze haar niet vinden (dood of levend) of beelden hebben op camera's kan alles nog mogelijk zijn.
Het is ook niet uitgesloten dat aliens morgen op deze planeet zullen landen, maar door alle kennis die we hebben weten we toch dat het niet zal gebeuren. Heet realistisch denken.
pi_174326600
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:54 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ok dan sluiten we het hele topic toch? :')
Mee eens, zo kun je dus nergens meer rationeel over discussiëren hier.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174326620
nielskalkman twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 15:51:57 En bij het ecoduct gaat het zoeken door. In héle brede linies, aan de kliniek-kant van het spoor. https://t.co/VSHblzvEmH reageer retweet
Er wordt toch weer bij het ecoduct gezocht, kennelijk niet grondig genoeg gisteren (en het was donker).
pi_174326623
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Alsnog moet in dit geval het belang van de maatschappij prevaleren boven die van de gestoorde. Die moet hulp krijgen. In een gesloten inrichting wel te verstaan.

Overigens is dit een heel vergezochte vergelijking. De meeste mensen met een hersentumor vertonen echt dit soort gedrag niet. Er is naar mijn weten geen enkel voorbeeld in een echte case zoals jij noemt.

Sowieso kun je niet 'managen by expectation'. De meeste lustmoordenaars, sadisten en martelende verkrachters worden nooit meer beter. Ze zijn mislukt bij het aanleggen van de hersenen. In feite zouden we ze moeten doden, eigenlijk humaner.
https://www.newscientist.(...)ollable-paedophilia/

Ik zeg niet dat ze beter worden. Ik zet niet dat ze niet opgesloten moeten worden. Want met beide punten ben ik het niet eens.
pi_174326626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:53 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die dit soort dingen nog schrijven.... Ben toch benieuwd op welke fiets ze naar het buitenland is gefietst terwijl die in een vijver wordt aangetroffen, en haar jas en tas ernaast zijn weggegooid. Triest. Toon medeleven i.p.v. dit soort onzin artikelen te schrijven.
Kans om te scoren hé. Die journaliste geeft geen fuck om dat meisje, die hoopt gewoon een stukje te schrijven dat aanslaat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174326630
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:55 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Het is ook niet uitgesloten dat aliens morgen op deze planeet zullen landen, maar door alle kennis die we hebben weten we toch dat het niet zal gebeuren. Heet realistisch denken.
Ja want jij weet alle feiten en weet bij uitstek al wat er is gebeurt.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 10-10-2017 16:17:30 ]
pi_174326667
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja en als zijn moeder ook zijn zus is was hij misschien Anne's vader.

Hier hebben we allemaal vrij weinig aan, met al die wat alsen. Laat de poliie toch gewoon hun werk doen, die zijn er veel beter in dan jij en ik
Nu ben je zelf ook offtopic bezig en ik heb nieuws voor je front page:

https://www.volkskrant.nl(...)de-politie~a4520905/
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:59:14 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174326676
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:54 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ok dan sluiten we het hele topic toch? :')
Als er alleen maar gepraat kan worden over de wildste dingen die sommige users hier verzinnen wat geneurd zou kunnen zijn is dat wat er gaat gebeuren ja
Laffe huichelaar
pi_174326681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:57 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Ja want jij weet alle feiten en weet bij uitstek al wat er is gebeurt.
Dat zeg ik niet. Ik heb het over realistisch denken. Als je over een hoopvol scenario wil schrijven, dan schrijf je over het feit dat er nog, hoewel miniem, een kans is dat ze ontvoerd is en bevrijdt wordt, niet dat ze even spontaan terug komt fietsen nadat haar fiets en kleren zijn gevonden en de telefoon al een week geen signaal meer afgeeft.
pi_174326689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Kans om te scoren hé. Die journaliste geeft geen fuck om dat meisje, die hoopt gewoon een stukje te schrijven dat aanslaat.
Eens.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:01:45 #239
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174326726
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als er alleen maar gepraat kan worden over de wildste dingen die sommige users hier verzinnen wat geneurd zou kunnen zijn is dat wat er gaat gebeuren ja
Ik ben aan het meeredeneren over hoe de verdachte zich verplaatst kan hebben. Ik noem dat niet in het wilde weg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174326740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:59 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik heb het over realistisch denken. Als je over een hoopvol scenario wil schrijven, dan schrijf je over het feit dat er nog, hoewel miniem, een kans is dat ze ontvoerd is en bevrijdt wordt, niet dat ze even spontaan terug komt fietsen nadat haar fiets en kleren zijn gevonden en de telefoon al een week geen signaal meer afgeeft.
Dan kan je ook dat scenario nog niet uitsluiten zolang de verdachte niet bekent of Anne gevonden is.
pi_174326744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:56 schreef Robin_fok het volgende:
nielskalkman twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 15:51:57 En bij het ecoduct gaat het zoeken door. In héle brede linies, aan de kliniek-kant van het spoor. https://t.co/VSHblzvEmH reageer retweet
Er wordt toch weer bij het ecoduct gezocht, kennelijk niet grondig genoeg gisteren (en het was donker).
Heeft Tom boy dalijk toch gelijk
pi_174326750
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174326781
waarom is hij eigenlijk verdacht?

omdat hij vroeger weleens een meisje had verkracht?
daar zijn er zoveel van?
pi_174326783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:02 schreef edje5555 het volgende:

[..]

Dan kan je ook dat scenario nog niet uitsluiten zolang de verdachte niet bekent of Anne gevonden is.
Word jij niet onwijs moe van je zelf?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174326790
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef hoechst het volgende:
waarom is hij eigenlijk verdacht?

omdat hij vroeger weleens een meisje had verkracht?
daar zijn er zoveel van?
Dan lijkt me dat niet de enige reden. Makkelijk he, logisch nadenken?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174326793
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef hoechst het volgende:
waarom is hij eigenlijk verdacht?

omdat hij vroeger weleens een meisje had verkracht?
daar zijn er zoveel van?
Waarschijnlijk DNA match.

Maar kan ook gewoon willekeurig zijn. Om het volk te pleasen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174326802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:02 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Heeft Tom boy dalijk toch gelijk
Of Tommy boy heeft meegeholpen [al dan niet onder dwang. en tevens speculatie]
´
pi_174326815
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:54 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ok dan sluiten we het hele topic toch? :')
Beste post van de afgelopen 57 delen.
pi_174326830
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan lijkt me dat niet de enige reden. Makkelijk he, logisch nadenken?
zucht.... adem in adem uit (x10)

waarom wordt hij ervan verdacht? simpele vraag.
pi_174326832
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:05 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Of Tommy boy heeft meegeholpen [al dan niet onder dwang. en tevens speculatie]
Dat kan ook. Vroeg me gister af of de politie al bij hem op bezoek zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')