quote:
Kijk uit wie je hier een opa noemt!quote:
Hoi opa ijs_beerquote:Op maandag 27 november 2017 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk uit wie je hier een opa noemt!
Guttegut, ik wist niet dat je hier op eierschalen moest lopen en vooral niet op de zeer lange tenen moest trappen:quote:Op maandag 27 november 2017 17:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vicky komt vast nog wel aan bod in het Luxemburgdeel. Wellicht terecht dat je attendeert dat ze vergeten wordt, maar het is wederom weer eens je toon die weer eens vrij naar is. Vervelend voor TS, die juist erg veel tijd in deze topicreeks heeft gestopt.
Kijk eens naar de TT en eerdere topics. Lijkt me dan duidelijk wat de insteek van de topics / reeks. Je hebt zuigen en zuigen om het zuigen.quote:Op maandag 27 november 2017 17:40 schreef WhiteBeard1965 het volgende:
Kom op zeg. Dit topic opent met:
Griekenland.
Waar kennen we de Grieken van
Hoe doen ze het op het ESF.
Dat "ze" slaat dus op Grieken en niet op Griekenland. Hoe Grieken het dus doen op het ESF? Nou, de Griekse Vicky Leandros won in 1972 met Apres Toi. Dat je zo"n belangrijk feit over hoe Grieken het doen op het ESF niet meldt is gewoon belachelijk.
Dat je bij Griekenland niet meteen aan Vangelis denkt, maar wel aan Demis Roussos, die in Egypte is geboren snap ik nog wel, maar Vicky Leandros niet noemen? Daar zakt toch je broek van af.
Deze topics zijn echt parels.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:27 schreef NailQueen het volgende:
Doordat deze topics nu omhoog worden gegooid ontdek ik nu ook hoe hilarisch deze samenvattingen zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |