abonnement Unibet Coolblue
pi_174342954
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:23 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Gewoon toetsenbord en muis.
erg afhankelijk van de game..
  Forum Admin woensdag 11 oktober 2017 @ 07:58:33 #27
58651 crew  murp
murp
pi_174342960
Hoe laad je zon xbox controller op? Gewoon met een kabeltje?
pi_174342993
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:58 schreef murp het volgende:
Hoe laad je zon xbox controller op? Gewoon met een kabeltje?
mijn xbox360 controller heeft 2 AA batterijen, maar je kan een play & charge kit kopen en dan is hij met een kabel op te laden.

hoe dat met een xbox one controller zit weet ik niet
  woensdag 11 oktober 2017 @ 08:55:18 #29
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_174343393
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:04 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn xbox360 controller heeft 2 AA batterijen, maar je kan een play & charge kit kopen en dan is hij met een kabel op te laden.

hoe dat met een xbox one controller zit weet ik niet
Werkt hetzelfde. Ik heb echter zulke slechte ervaringen met de play&charge kit voor de 360 (accu's na een paar weken kapot) dat ik voor m'n Xbone controller gewoon weer AA batterijen gebruik.

Je kan hem ook zonder batterijen met een micro-USB kabel gebruiken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_174351694
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_174394543
Zou niet voor de Ps4 controller gaan, want die is na 4 uurtjes gamen wel leeg
  maandag 16 oktober 2017 @ 17:41:00 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174454781
Ps4 controller is wel relaxt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174465111
quote:
4s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:50 schreef jogy het volgende:
Ik gebruik de xbox controller maar in principe kan je misschien beter voor de steam controller gaan want die is gewoon de bomb.



Dat lijkt toch op ene gewone XBox controller? Als je die al een onding vindt om te gamen (te groot in je hand i.t.t de PS4 controller) dan lijkt mij dit wel de laatste die je dan opnieuw zou nemen.

Wat is er trouwens mis om gewoon je ouderwetse toetsenbord te gebruiken i.c.m. je muis? Ik heb het dan niet over FIFA gamen maar gewoon first shooters spellen e.d.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2017 08:59:09 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:17:51 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174465312
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat lijkt toch op ene gewone XBox controller? Als je die al een onding vindt om te gamen (te groot in je hand i.t.t de PS4 controller) dan lijkt mij dit wel de laatste die je dan opnieuw zou nemen.

Wat is er trouwens mis om gewoon je ouderwetse toetsenbord te gebruiken i.c.m. je muis? Ik heb het dan niet over FIFA gamen maar gewoon first shooters spellen e.d.
Sommige games lenen zich beter voor controllers met 'zachte' bediening (sticks e.d.) Van die open world adventure RPG's bijvoorbeeld (Fallout, Skyrim etc). Schietspellen werken beter met toetsenbord/muis net als van die sim-games als Cities skylines. Maar ruimte spellen werken weer beter met controllers, net als racegames (die natuurlijk nog beter werken met een stuurtje en pedalen maar oké.) En degene die mij zo tof leken hebben twee touchpads (die linker en rechter cirkels), dat is helemaal kek, alleen blijkbaar blijft de ondersteuning achter, dat is wel spijtig ;(
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174491384
Xbox One Elite, of als je wat minder uit wilt geven kun je met een 360-controller ook prima uit de voeten.
blablablabla
pi_174491410
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 09:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Sommige games lenen zich beter voor controllers met 'zachte' bediening (sticks e.d.) Van die open world adventure RPG's bijvoorbeeld (Fallout, Skyrim etc). Schietspellen werken beter met toetsenbord/muis net als van die sim-games als Cities skylines. Maar ruimte spellen werken weer beter met controllers, net als racegames (die natuurlijk nog beter werken met een stuurtje en pedalen maar oké.) En degene die mij zo tof leken hebben twee touchpads (die linker en rechter cirkels), dat is helemaal kek, alleen blijkbaar blijft de ondersteuning achter, dat is wel spijtig ;(
Fallout kun je beter met de muis en toetsenbord spelen, je hebt met de muis een veel betere aim. Zelfde met shooters, snel sniperen (of überhaupt reageren} met een muis is een stuk makkelijker dan met de controller.
Eigenlijk gebruik ik alleen een controller voor racing games en platformers. Een 360 controller omdat die beter werkt met sommige emulators die ik draai.
blablablabla
pi_174491441
quote:
^Dit. De beste oplaadbare batterijen die ik ooit heb gehad!

Enneeuh.. Xbox 360 controller, want daar zijn praktisch alle steam games compatibel mee.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:17:38 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174492033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Fallout kun je beter met de muis en toetsenbord spelen, je hebt met de muis een veel betere aim. Zelfde met shooters, snel sniperen (of überhaupt reageren} met een muis is een stuk makkelijker dan met de controller.
Eigenlijk gebruik ik alleen een controller voor racing games en platformers. Een 360 controller omdat die beter werkt met sommige emulators die ik draai.
Fallout 4 heb ik met controller gespeeld en dat vond ik in ieder geval fijner spelen. Skyrim hetzelfde verhaal. Maar dat is persoonlijk, zodra het offline/single player is heb ik in principe geen behoefte aan de snellere reactietijd/betere precisie van een toetsenbord muis tegenover het gemak van een controller.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:21:02 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174492096
Ps4 controllers zijn nice
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174492142
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Fallout 4 heb ik met controller gespeeld en dat vond ik in ieder geval fijner spelen. Skyrim hetzelfde verhaal. Maar dat is persoonlijk, zodra het offline/single player is heb ik in principe geen behoefte aan de snellere reactietijd/betere precisie van een toetsenbord muis tegenover het gemak van een controller.
Is ook heel persoonlijk ja, ik speelde Maffia 3 en met de muis fietste ik zo door de missies heen terwijl ik met de controller regelmatig te traag was met vijanden afknallen ( met name de aim op afstand was problematisch). Zelfde met GTA V en Just Cause 3 . Feit is wel dat je muis, en zeker een gaming muis doorgaans ofc accurater qua dpi zal zijn dan welke controller dan ook.
blablablabla
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:26:03 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174492184
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Is ook heel persoonlijk ja, ik speelde Maffia 3 en met de muis fietste ik zo door de missies heen terwijl ik met de controller regelmatig te traag was met vijanden afknallen ( met name de aim op afstand was problematisch). Zelfde met GTA V en Just Cause 3 . Feit is wel dat je muis, en zeker een gaming muis doorgaans ofc accurater qua dpi zal zijn dan welke controller dan ook.
Jup, eens. Waarschijnlijk als ik fallout en zo op de hoogste moeilijkheidsgraad zou spelen dan was ik ook wel geswitched naar toetsenbord en muis.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174492189
Als ik GTA op mijn tv speel, dan gebruik ik alleen mijn controller(xbox 360), maar als ik bij mijn pc zit gebruik ik een controller als ik in een auto zit en tobo+muis als ik loop. :)

Verder voor platformers, puzzelspellen en racegames een controller en voor fps en rts uiteraard een muis.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')