Hey isax!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:37 schreef isax het volgende:
Sterkte Gert.
Lang niet gesproken maar hoop dat het goed met je gaat.
Thanks, van trappie gegleden en landing met hoofd opgevangen.quote:[b]Op zondag 8 juli 2018 10:58 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/61646]En ook beterschap voor Gert. Watskebeurt???
Ouch. En die landing was zeker niet op een bedje van fluffy konijntjes?quote:Op zondag 8 juli 2018 13:02 schreef Gert het volgende:
Thanks, van trappie gegleden en landing met hoofd opgevangen.
Wat het ook mag zijn, ik wens je spoedige beterschap.quote:Op zondag 8 juli 2018 07:16 schreef PTLe het volgende:
Ik lees van Gert ook jij heel veel Beterschap 😙
Dat is volgens mij ook niet voor het eerst, of bedriegt mijn geheugen mij. Ik hoop dat je snel herstelt.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh jéé dit lees ik nu pas. Klunsquote:Op zondag 8 juli 2018 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
O vreselijke PTLe , Hopelijk lossen ze snel op en verdwijnen ze uit je lijf. Beterschap xxxquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:32 schreef PTLe het volgende:
Dank je wel ik heb meerdere embolien en het is ernstig ik baal zo .vandaag is de medicatie begonnen enze zeiden
dat ik op tijd er bij was ?
Auwie. Beterschappies.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |