abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:08:40 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174304661
Goedendag :W

De beansmobiel staat te koop en ik heb de interesse gewekt van een meneer uit Polen. Deze man is woonachtig en werkzaam in Nederland en staat ingeschreven bij de gemeente. Nu weet ik dat als hij deze auto zou willen hebben in Polen ik de auto moet laten uitvoeren. Dit is echter niet aan de orde en bij een PostNL punt kan ik hem zo niet laten overschrijven omdat meneer niet in bezit is van een Nederlands identiteitsbewijs. De verkoop is nog niet definitief, maar alsnog mijn vraag, hoe pak ik dit aan? Moet meneer een BRP aanvragen? (Basisregistratie Personen)

Alvast bedankt,
Sgt. Porkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:07:59 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174306760
Ja, die heeft hij wel nodig, anders kun je de auto niet op zijn naam laten zetten.
-edit- dit ivm wegenbelasting en zulks.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:11:31 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174306827
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:07 schreef goed_volk het volgende:
Ja, die heeft hij wel nodig, anders kun je de auto niet op zijn naam laten zetten.
-edit- dit ivm wegenbelasting en zulks.
Maar dit kan dan, evt met zijn Poolse I.D. bij een PostNL servicepunt? Of moet ik dan naar een kentekenloket. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:13:45 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174306877
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Maar dit kan dan, evt met zijn Poolse I.D. bij een PostNL servicepunt? Of moet ik dan naar een kentekenloket. :P
Het kan bij elk servicepunt, maar hij moet wel een Nederlands BSN hebben, volgens mij. Anders ff servicepunt bellen hoe en wat.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_174308747
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:43:21 #6
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174311256
quote:
Heb je uberhaupt mijn OP wel gelezen?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174317122
Nou ook goed:
RDW zegt:
quote:
Voorwaarden
U moet het complete papieren kentekenbewijs of de kentekencard met de tenaamstellingscode in uw bezit hebben, anders kan de koper het voertuig niet op zijn naam zetten. Als u het kentekenbewijs (of deel ervan) kwijt bent, dan moet u eerst een vervangend kentekenbewijs aanvragen. Bent u de tenaamstellingscode kwijt, dan moet u een nieuwe tenaamstellingscode aanvragen.
De koper is minimaal 18 jaar oud (16 jaar als u een brommer wilt verkopen)
De koper woont in Nederland en is bij de gemeente ingeschreven in de Basisregistratie Personen (BRP).
Dus die pool moet maar eens zorgen dat hij echt in Nederland woont
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:14:18 #8
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_174319974
Tenzij die Pool er behoorlijk meer voor wil betalen dan een andere koper zou ik al die moeite niet nemen. Waarom wil je hem zo graag aan die vent verkopen?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:49:29 #9
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174320783
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:14 schreef Mano_ het volgende:
Tenzij die Pool er behoorlijk meer voor wil betalen dan een andere koper zou ik al die moeite niet nemen. Waarom wil je hem zo graag aan die vent verkopen?
Die Pool biedt inderdaad meer dan de rest. Mij maakt het geen ene moer uit aan wie ik die auto slijt, als ik hem maar kan verkopen. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:40:31 #10
53151 T42
Pinball Wizard
pi_174325084
Export rdw kan die ermee doen wat die wil
  donderdag 12 oktober 2017 @ 10:23:48 #11
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_174368022
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Goedendag :W

De beansmobiel staat te koop en ik heb de interesse gewekt van een meneer uit Polen. Deze man is woonachtig en werkzaam in Nederland en staat ingeschreven bij de gemeente. Nu weet ik dat als hij deze auto zou willen hebben in Polen ik de auto moet laten uitvoeren. Dit is echter niet aan de orde en bij een PostNL punt kan ik hem zo niet laten overschrijven omdat meneer niet in bezit is van een Nederlands identiteitsbewijs. De verkoop is nog niet definitief, maar alsnog mijn vraag, hoe pak ik dit aan? Moet meneer een BRP aanvragen? (Basisregistratie Personen)

Alvast bedankt,
Sgt. Porkbeans
Als hij is ingeschreven bij de gemeente, staat hij in de BRP. Dat is namelijk hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')