abonnement Unibet Coolblue
pi_174303510
Ik reed om 4 uur naar huis en er reed een vrouw op een scooter op het fietspad langs de provincialeweg. Op het moment dat ik schuin achter haar rij zie ik haar met het voorwiel in de graskant komen en met een flinke smak en snelheid onderuit gaan. Ik had kunnen en moeten stoppen om hulp te verlenen. Ik heb dat niet gedaan en nu voel ik me toch wel een klootzak ;(
pi_174303529
Dat zou ik op Facebook plaatsen, dan hebben ze die mevrouw in no time gevonden.
pi_174303587
Ik zag vandaag een meisje op de fiets vallen :o komt wel dichtbij zo. Ik heb haar overigens wel geholpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174303595
Wat wou je gaan doen dan, een kusje geven?
Die stapt vanzelf weer op hoor. Ben zo vaak onderuit gegaan met de fiets, brommer, scooter :') :')
pindazakje
pi_174303641
Ik zag vanmiddag een mooie vrouw vallen, dikke tieten, mooie kont 8,3/10. Ik heb haar geholpen en daarna gaf ze mee een kusje op mijn wang als bedankje.

ook heb ik haar telefoon nummer zodat ik vanavond kan vragen of het weer beter met haar gaat en haar eventueel kan troosten.
pi_174303667
Ik vind een helpende hand altijd prettig als ik op mijn smoel ga.
pi_174303764
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:36 schreef CarltonBanks het volgende:
ook heb ik haar telefoon nummer zodat ik vanavond kan vragen of het weer beter met haar gaat en haar eventueel kan troosten.
Sowieso even langsgaan om de pijntjes eruit te masseren, dat waardeert ze zeker.
En wellicht zit er dan nog meer in.
pindazakje
pi_174303775
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat wou je gaan doen dan, een kusje geven?
Die stapt vanzelf weer op hoor. Ben zo vaak onderuit gegaan met de fiets, brommer, scooter :') :')
Misschien wel :+. Maar ze leek echt wel hard te vallen en dat de schooter op haar viel. Had op z’n minst ff kunnen vragen of alles oké was. Heb het ook op dashcam staan. Zal straks is ff kijken.
pi_174303827
Lijkt me vrij normaal dat je dan stopt om te helpen...
Do what you love, love what you do!
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 16:43:53 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174303891
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174303918
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Najieto het volgende:

[..]

Misschien wel :+. Maar ze leek echt wel hard te vallen en dat de schooter op haar viel. Had op z’n minst ff kunnen vragen of alles oké was. Heb het ook op dashcam staan. Zal straks is ff kijken.
soberso opladen naar dumpert en hier de link delen.

wel ff goed knippen dat niet te zien is dat je doorrijdt anders krijg je die bak gal over je heen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 16:45:23 ]
pi_174303963
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Sowieso even langsgaan om de pijntjes eruit te masseren, dat waardeert ze zeker.
En wellicht zit er dan nog meer in.
daar moet ik het nog ff met haar over hebben, ik masseer namelijk niet gratis, maar het voort wat hoort wat principe met gesloten beurzen is altijd een optie natuurlijk
pi_174304024
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Nissan Altima? Serieus nog nooit van gehoord of gezien. :o
pindazakje
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 17:02:23 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174304440
Ik moet weer denken aan mijn (interrail) vakantie op Corfu heel lang geleden. Ik reisde samen met een studievriend en op de camping hadden we 4 meisjes ontmoet. Met hun gingen we dus het eiland rond scooteren.

Ik had nog nooit op een scooter of brommer gezeten maar die vriend van mij was een stoere boy met een motor dus die zou zeker niet vallen. Dus we huurden 3 scooters. 2 meisjes op één scooter, ik op één scooter met meisje achterop en die maat van mij ook met één meisje achterop.

Binnen de eerste paar honderd meter (in Corfu stad) knalden die twee meisjes al gelijk tegen een auto :'), Spiegel van die auto was eraf dus dat werd dokken. En zijzelf flink opengeschaafd. Maar het waren geen trutjes dus verband erop en een half uurtje later gingen we weer verder ^O^

Noorden van Corfu was mooi met slingerweggetjes door de bergen. Die vriend van mij reed thuis motor dus die ging lekker hangen in de bochten en zich uitsloven voor dat meisje achterop. Alleen heeft zo'n scooter voetsteuntjes die dan de grond raken dus zij maakten een mooie schuiver over het asfalt. Beiden flink opengeschaafd. Dat wijf dat achterop zat hartstikke kwaad natuurlijk op die vriend van mij. _O-

Toen ben ik met dat andere meisje terug naar een dorpje gescheurd om verband en pleisters voor ze te kopen en de rest ging wachten op een terrasje. Maar toen we daar terugkwamen werden we van het terras afgetrapt want de terrashouder vonden het maar een kutgezicht al die bloedende mensen op zijn terras _O-

Balans van een dagje scooteren:
- Autospiegel kapot
- 2 van de 3 scooters beschadigd
- 4 van de 6 scooteraars gewond
- Griekse caféhouder haat ons vanwege het "wegjagen" van de gasten met onze bloederige wonden

:')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174304517
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef SeLang het volgende:
Ik moet weer denken aan mijn (interrail) vakantie op Corfu heel lang geleden. Ik reisde samen met een studievriend en op de camping hadden we 4 meisjes ontmoet. Met hun gingen we dus het eiland rond scooteren.

Ik had nog nooit op een scooter of brommer gezeten maar die vriend van mij was een stoere boy met een motor dus die zou zeker niet vallen. Dus we huurden 3 scooters. 2 meisjes op één scooter, ik op één scooter met meisje achterop en die maat van mij ook met één meisje achterop.

Binnen de eerste paar honderd meter (in Corfu stad) knalden die twee meisjes al gelijk tegen een auto :'), Spiegel van die auto was eraf dus dat werd dokken. En zijzelf flink opengeschaafd. Maar het waren geen trutjes dus verband erop en een half uurtje later gingen we weer verder ^O^

Noorden van Corfu was mooi met slingerweggetjes door de bergen. Die vriend van mij reed thuis motor dus die ging lekker hangen in de bochten en zich uitsloven voor dat meisje achterop. Alleen heeft zo'n scooter voetsteuntjes die dan de grond raken dus zij maakten een mooie schuiver over het asfalt. Beiden flink opengeschaafd. Dat wijf dat achterop zat hartstikke kwaad natuurlijk op die vriend van mij. _O-

Toen ben ik met dat andere meisje terug naar een dorpje gescheurd om verband en pleisters voor ze te kopen en de rest ging wachten op een terrasje. Maar toen we daar terugkwamen werden we van het terras afgetrapt want de terrashouder vonden het maar een kutgezicht al die bloedende mensen op zijn terras _O-

Balans van een dagje scooteren:
- Autospiegel kapot
- 2 van de 3 scooters beschadigd
- 4 van de 6 scooteraars gewond
- Griekse caféhouder haat ons vanwege het "wegjagen" van de gasten met onze bloederige wonden

:')
Goed verhaal 10.gif
Waren het de meisjes uit het plaatje met die Nissan ALtima?
pindazakje
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 17:06:18 #16
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174304561
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Goed verhaal [ afbeelding ]
Waren het de meisjes uit het plaatje met die Nissan ALtima?
Het waren leuke meisjes maar niet zo leuk als de meisjes op het plaatje. Drie blonde en één donkere.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174304917
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zag vandaag een meisje op de fiets vallen :o komt wel dichtbij zo. Ik heb haar overigens wel geholpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ik ook! :O

OT: Het niet verlenen van hulp is strafbaar en je bent inderdaad een lul.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:21:27 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_174307022
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nissan Altima? Serieus nog nooit van gehoord of gezien. :o
Standaard rentalbak in de VS. Meestal in wit. 8-)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:23:06 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_174307052
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef SeLang het volgende:
Ik moet weer denken aan mijn (interrail) vakantie op Corfu heel lang geleden. Ik reisde samen met een studievriend en op de camping hadden we 4 meisjes ontmoet. Met hun gingen we dus het eiland rond scooteren.

Ik had nog nooit op een scooter of brommer gezeten maar die vriend van mij was een stoere boy met een motor dus die zou zeker niet vallen. Dus we huurden 3 scooters. 2 meisjes op één scooter, ik op één scooter met meisje achterop en die maat van mij ook met één meisje achterop.

Binnen de eerste paar honderd meter (in Corfu stad) knalden die twee meisjes al gelijk tegen een auto :'), Spiegel van die auto was eraf dus dat werd dokken. En zijzelf flink opengeschaafd. Maar het waren geen trutjes dus verband erop en een half uurtje later gingen we weer verder ^O^

Noorden van Corfu was mooi met slingerweggetjes door de bergen. Die vriend van mij reed thuis motor dus die ging lekker hangen in de bochten en zich uitsloven voor dat meisje achterop. Alleen heeft zo'n scooter voetsteuntjes die dan de grond raken dus zij maakten een mooie schuiver over het asfalt. Beiden flink opengeschaafd. Dat wijf dat achterop zat hartstikke kwaad natuurlijk op die vriend van mij. _O-

Toen ben ik met dat andere meisje terug naar een dorpje gescheurd om verband en pleisters voor ze te kopen en de rest ging wachten op een terrasje. Maar toen we daar terugkwamen werden we van het terras afgetrapt want de terrashouder vonden het maar een kutgezicht al die bloedende mensen op zijn terras _O-

Balans van een dagje scooteren:
- Autospiegel kapot
- 2 van de 3 scooters beschadigd
- 4 van de 6 scooteraars gewond
- Griekse caféhouder haat ons vanwege het "wegjagen" van de gasten met onze bloederige wonden

:')
Kutgrieken. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:01:19 #20
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174321041
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

OT: Het niet verlenen van hulp is strafbaar
Als je er zelf bij betrokken bent.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:07:50 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174321166
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:23 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Kutgrieken. :(
Geen cent meer naar de Grieken!!111 :(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174327728
Ik ben vorig jaar met de scooter onderuit gegaan. Door echt een fucking stomme stuurfout.... Vrijwel gelijk waren er mensen om mij heen en omdat ik op mijn hoofd terecht was gekomen hebben ze 112 gebeld. Zei nog dat het nodig was maar ze wilde geen risico nemen. Mocht de telefoniste gelukkig zelf ook spreken en samen besloten dat het niet nodig was.
Een hele aardige vrouw heeft mij toen met de auto naar huis gebracht.

Als ik iemand onderuit zie gaan, fietsend, op de scooter of lopend zou ik zeker stoppen en kijken hoe het met de persoon gaat.
pi_174327932
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Sowieso even langsgaan om de pijntjes eruit te masseren, dat waardeert ze zeker.
En wellicht zit er dan nog meer in.
even een kleine update

heb haar een massage gegeven, goed diep gagaan, kreunend, gruwelijk nat was ze
pi_174328375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als je er zelf bij betrokken bent.
Wetboek van Strafrecht, Artikel 255:

"Hij die opzettelijk iemand tot wiens onderhoud, verpleging of verzorging hij krachtens wet of overeenkomst verplicht is, in een hulpeloze toestand brengt of laat, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie."

Wetboek van Strafrecht, Artikel 450:

"Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie."

Of er in deze casus sprake was van levensgevaar kan ik niet beoordelen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  woensdag 11 oktober 2017 @ 07:55:25 #25
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174342944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Wetboek van Strafrecht, Artikel 255:

"Hij die opzettelijk iemand tot wiens onderhoud, verpleging of verzorging hij krachtens wet of overeenkomst verplicht is, in een hulpeloze toestand brengt of laat, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie."

Wetboek van Strafrecht, Artikel 450:

"Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie."

Of er in deze casus sprake was van levensgevaar kan ik niet beoordelen.
Aangezien de getuige niet in staat is om te beoordelen of er ogenblikkelijk levensgevaar was, zijn beide artikelen niet van toepassing.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174350555
Op een weg met een licht buigende bocht in de winter met een fietspad rechts ernaast (vanuit mijn perspectief) zag ik opeens een scooter gaan slingeren en die ging zo een diepe droogstaande sloot in. Ik had even gekeken of ik kon helpen maar alles was goed. Maar toen begon hij iets te vertellen over dat hij verblind werd (waarschijnlijk door mijn lichten) en toen ben ik snel weggereden.

dat was mijn verhaal
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_174351116
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:02 schreef SeLang het volgende:

Balans van een dagje scooteren:
- Autospiegel kapot
- 2 van de 3 scooters beschadigd
- 4 van de 6 scooteraars gewond
- Griekse caféhouder haat ons vanwege het "wegjagen" van de gasten met onze bloederige wonden

:')
Maar hoe waren die meiden verder....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_174351338
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik vind een helpende hand altijd prettig als ik op mijn smoel ga.
Ik niet, zou dat juist kut vinden tenzij ik echt gewond ben of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:39:46 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174353563
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik niet, zou dat juist kut vinden tenzij ik echt gewond ben of zo.
paar jaar geleden ging ik op een rotonde onderuit met de motor (ziekenwagen en half jaartje rolstoel/krukken waard) in de vroege ochtend, en de eerste 2 auto's reden gewoon door. Dat voelt niet zo tof als je onder een motorfiets ligt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174353797
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

paar jaar geleden ging ik op een rotonde onderuit met de motor (ziekenwagen en half jaartje rolstoel/krukken waard) in de vroege ochtend, en de eerste 2 auto's reden gewoon door. Dat voelt niet zo tof als je onder een motorfiets ligt.
Nee snap ik ook, daarom zou ik altijd wel even kijken voor hetzelfde geld is het echt goed mis; maar vind het dan wel kut als die lui er een half uur omheen blijven hangen ook al gaat het goed. Dan heb ik al snel iets van joh laat me maar even komt wel goed, ook al is het goed bedoeld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174355139
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Aangezien de getuige niet in staat is om te beoordelen of er ogenblikkelijk levensgevaar was, zijn beide artikelen niet van toepassing.
Hoe kan jij beoordelen dat de getuige daar niet toe in staat was?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 07:11:39 #32
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174366022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:41 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Hoe kan jij beoordelen dat de getuige daar niet toe in staat was?
Lees even zijn post.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174370682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 07:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Lees even zijn post.
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:30 schreef Najieto het volgende:

Ik had kunnen en moeten stoppen om hulp te verlenen. Ik heb dat niet gedaan en nu voel ik me toch wel een klootzak ;(
Dit ongeveer?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_174370850
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik niet, zou dat juist kut vinden tenzij ik echt gewond ben of zo.
Keertje enkel gebroken, helpende hand was fijn. Keertje op mn hoofd gevallen en verder niks maar toch fijn als er iemand even stopt om te checken of je nog leeft.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:58:29 #35
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174371471
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:19 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

[..]

Dit ongeveer?
'Ik voel me een klootzak' en 'het was een situatie met ogenblikkelijk levensgevaar' is niet hetzelfde.

Dus je kunt wel dingen gaan aannemen om je oorspronkelijke verhaal te onderbouwen, maar dat gaat je niet helpen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174377714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

'Ik voel me een klootzak' en 'het was een situatie met ogenblikkelijk levensgevaar' is niet hetzelfde.

Dus je kunt wel dingen gaan aannemen om je oorspronkelijke verhaal te onderbouwen, maar dat gaat je niet helpen.
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:30 schreef Najieto het volgende:
Ik had kunnen en moeten stoppen om hulp te verlenen. Ik heb dat niet gedaan (...)
Blijkbaar had TS toch een inschatting gemaakt van de situatie.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:24:30 #37
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174390608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:45 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Blijkbaar had TS toch een inschatting gemaakt van de situatie.
Wat helemaal niet inhoudt dat er 'ogenblikkelijk levensgevaar' was. Als ik een oud vrouwtje zie die een drukke weg wil oversteken, dan verleen ik ook hulp, maar dat betekent niet dat er 'ogenblikkelijk levensgevaar' is.

Anyway, om terug te komen op jouw oorspronkelijke stelling en om het verhaal bij deze af te ronden; jij hebt geen enkele betrouwbare indicatie dat de TS strafbaar was. Punt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174392645
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wat helemaal niet inhoudt dat er 'ogenblikkelijk levensgevaar' was. Als ik een oud vrouwtje zie die een drukke weg wil oversteken, dan verleen ik ook hulp, maar dat betekent niet dat er 'ogenblikkelijk levensgevaar' is.

Anyway, om terug te komen op jouw oorspronkelijke stelling en om het verhaal bij deze af te ronden; jij hebt geen enkele betrouwbare indicatie dat de TS strafbaar was. Punt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Of er in deze casus sprake was van levensgevaar kan ik niet beoordelen.
Dat zei ik inderdaad al.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:16:53 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174392705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Dat zei ik inderdaad al.
No, you didn't.
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

OT: Het niet verlenen van hulp is strafbaar
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174394013
Was het Romana?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_174396982
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

No, you didn't.

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Of er in deze casus sprake was van levensgevaar kan ik niet beoordelen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_174403485
Kick naar R&P aub.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_174406760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wat helemaal niet inhoudt dat er 'ogenblikkelijk levensgevaar' was. Als ik een oud vrouwtje zie die een drukke weg wil oversteken, dan verleen ik ook hulp, maar dat betekent niet dat er 'ogenblikkelijk levensgevaar' is.

Anyway, om terug te komen op jouw oorspronkelijke stelling en om het verhaal bij deze af te ronden; jij hebt geen enkele betrouwbare indicatie dat de TS strafbaar was. Punt.
Strafbaar of niet strafbaar. Wtf boeit dat. Alsje zoiets ziet gebeuren en je hebt de mogenlijkheid om even te stoppen, dan doe je dat gewoon!

Punt.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:02:25 #44
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_174406906
Ik heb zo vaak mijn auto dwars gezet op de weg om iemand te helpen.

De grootste mafkees van NL blijkt vaak de liefste.
Vrouw gevallen, hoppa pols gebroken. Ik ben al jaren een goed mens :P
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:03:13 #45
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_174406921
90% remt niet man, daarom heb je ook die electrische rotzooi auto's.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:14:54 #46
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_174407050
Ik zag met mijn pa een ongeluk voor ons; en heel kruispunt zette de auto stil.
Het kan ook anders.
  maandag 16 oktober 2017 @ 14:17:11 #47
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174451272
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:34 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

Kun jij de woorden 'strafbaar' en 'levensgevaar' eigenlijk wel uit elkaar houden? De eerste give-away is het aantal letters.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174495361
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Kun jij de woorden 'strafbaar' en 'levensgevaar' eigenlijk wel uit elkaar houden? De eerste give-away is het aantal letters.
ja
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')