abonnement Unibet Coolblue
pi_174346012
Fixed
pi_174346050
Bekende truc die moslimradicalen toepassen: zichzelf neerzetten als vervolgde Joden.

Triggershot keurt daarnaast ook nog eens de doodstraf voor afvalligheid goed, bleek uit een eerder topic.
pi_174346089
Ook doet Triggershot aan Taqqiyah, hij misleidt de ongelovigen om toe te slaan wanneer de zaak van de Islam sterk genoeg is om over te nemen. Niet de vlag van de Islam op het paleis of witte huis, maar op ieder huis in NL. Ja ook de clubhuis van je kinderen!

Vast ook nog wel iets met homo's en de joden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 11:43:36 ]
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:43:43 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoezo werkt de NAVO niet zo? Op het moment dat Rusland of de NAVO een scheet laat in Oost Europa en haar invloed probeert uit te breiden / verstevigen reageert de ander met a show of force. Zijn het militaire trainingen, tonen van wapens of het opvoeren van de soldaten.
dat zijn twee verschillende dingen natuurlijk, bovendien doet Turkije nooit mee aan zo'n show of force

als Turkije zijn naar schatting 1 miljoen militairen uit de NAVO haalt dan heeft de NAVO ook bijna een miljoen vierkante kilometer minder te verdedigen ... dan hoeft Nederland echt geen tanks bij te kopen _O-

quote:
Turkije is nooit een grote (actieve is wat je daarmee bedoelt volgens mij, ik wel iig ) speler geweest in de NAVO en was toen het werd toegelaten tot hen er militair, economisch en politiek veel slechter aan toe dan nu het geval is. Ik kan mij niet voorstellen dat als Turkije in de Russische invloedssfeer komt en daarmee ook de Bosporus en een deel van de Middellandse Zee de NAVO niet gaat proberen om haar invloed in de omgeving te verstevigen en het verlies van Turkije te compenseren met ander mankracht en aanwezigheid van wapens.
tuurlijk gaat de NATO dat doen, Cyprus komt in dat geval ook weer op de agenda maar het is niet zo dat we per se die 1 miljoen manschappen moeten hebben, dat boeit echt niemand

NAVO kan prima zonder Turkije waarschijnlijk scheelt het zelfs geld omdat je niet iedere keer als de Turken zich bedreigt voelen de Patriots op het vliegtuig hoeft te zetten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174346266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zijn twee verschillende dingen natuurlijk, bovendien doet Turkije nooit mee aan zo'n show of force

als Turkije zijn naar schatting 1 miljoen militairen uit de NAVO haalt dan heeft de NAVO ook bijna een miljoen vierkante kilometer minder te verdedigen ... dan hoeft Nederland echt geen tanks bij te kopen _O-

Tuurlijk doet Turkije daar aan mee, het is graag een onderdeel van een militaire macht, individueel wordt het opgegeten door Rusland of Europa. Doet het recente optreden van de NAVO je concluderen dat ze de invloedszone van hen willen beperken dan? In mijn ogen zijn ze namelijk nog steeds expansionistisch.
quote:
tuurlijk gaat de NATO dat doen, Cyprus komt in dat geval ook weer op de agenda maar het is niet zo dat we per se die 1 miljoen manschappen moeten hebben, dat boeit echt niemand

NAVO kan prima zonder Turkije waarschijnlijk scheelt het zelfs geld omdat je niet iedere keer als de Turken zich bedreigt voelen de Patriots op het vliegtuig hoeft te zetten
Natuurlijk zal NAVO zonder Turkije overleven, dat is het punt niet. Als je kijkt naar bepaalde landen levert Turkije soms 10/20x zoveel manschappen en wapens, soms zelfs meer dan meerdere landen gecombineerd. Je doet er iig makkelijker over dan de VS en Engeland die constant het belang van Turkije onderstrepen, daar dat veel Europese landen niet eens voldoen aan de quotum van de NAVO als het gaat om uitgaven.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:54:45 #106
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_174346403
Gooi t land uit de NAVO.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:56:28 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tuurlijk doet Turkije daar aan mee, het is graag een onderdeel van een militaire macht, individueel wordt het opgegeten door Rusland of Europa. Doet het recente optreden van de NAVO je concluderen dat ze de invloedszone van hen willen beperken dan? In mijn ogen zijn ze namelijk nog steeds expansionistisch.
nee maar daar heb je Turkije simpelweg niet bij nodig, leuk als ze meedoen, net zo leuk als ze niet meedoen

quote:
[..]

Natuurlijk zal NAVO zonder Turkije overleven, dat is het punt niet. Als je kijkt naar bepaalde landen levert Turkije soms 10/20x zoveel manschappen en wapens, soms zelfs meer dan meerdere landen gecombineerd. Je doet er iig makkelijker over dan de VS en Engeland die constant het belang van Turkije onderstrepen, daar dat veel Europese landen niet eens voldoen aan de quotum van de NAVO als het gaat om uitgaven.
Turkije heeft 10/20x zoveel manschappen en wapens ... ze levert heel weinig
Nederland doet meer in NAVO verband dan de Turken om maar wat te noemen, Denemarken waarschijnlijk ook

dat de VS en waarschijnlijk iedereen in officiele kanalen roept dat Turkije zo nuttig is is omdat ze als het land als het niet meer in de NAVO zitten een stuk minder nuttig is en alle beetjes helpen

waar ze natuurlijk gelijk in hebben, van mij hoeven ze ook niet weg maar jouw claim dat iedereen dan stevig in de buidel moet tasten is gewoon onzin, dat is echt niet hoe het werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174346447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:54 schreef hollandia02 het volgende:
Gooi t land uit de NAVO.
Ik zal jou eens uit FOK! gooien.
pi_174346512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee maar daar heb je Turkije simpelweg niet bij nodig, leuk als ze meedoen, net zo leuk als ze niet meedoen

[..]

Turkije heeft 10/20x zoveel manschappen en wapens ... ze levert heel weinig
Nederland doet meer in NAVO verband dan de Turken om maar wat te noemen, Denemarken waarschijnlijk ook

dat de VS en waarschijnlijk iedereen in officiele kanalen roept dat Turkije zo nuttig is is omdat ze als het land als het niet meer in de NAVO zitten een stuk minder nuttig is en alle beetjes helpen

waar ze natuurlijk gelijk in hebben, van mij hoeven ze ook niet weg maar jouw claim dat iedereen dan stevig in de buidel moet tasten is gewoon onzin, dat is echt niet hoe het werkt
Hoe dan? Hoe wil je de toegenomen Russische tegenwicht (met Turkije er in ) tegemoetkomen zonder meer uit te geven?
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:59:33 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe dan? Hoe wil je de toegenomen Russische tegenwicht (met Turkije er in ) tegemoetkomen zonder meer uit te geven?
ik geloof niet dat dat nodig is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174346537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik geloof niet dat dat nodig is
Dat het niet nodig is om meer uit te geven of nodig is om het tegemoet te komen bedoel je?
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:00:20 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat het niet nodig is om meer uit te geven of nodig is om het tegemoet te komen bedoel je?
beiden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174346575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

beiden
Daar geloof ik dan weer niet in.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:04:36 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Daar geloof ik dan weer niet in.
ok wat gaan de Russen met Turkije doen wat ze nu niet kunnen doen, waar wij heel veel last van gaan hebben en wat wij met wat we militair gezien zonder de Turken niet meer tegen kunnen gaan?

Cyprus verenigen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:04:57 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346656
antwoord: niets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:06:32 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346695
betere/simpelere vraag ... wat kan de NAVO niet meer als de Turken vertrekken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174346764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

ok wat gaan de Russen met Turkije doen wat ze nu niet kunnen doen, waar wij heel veel last van gaan hebben en wat wij met wat we militair gezien zonder de Turken niet meer tegen kunnen gaan?

Cyprus verenigen?
Heeft niet zo zeer met niet met het wel/niet kunnen te maken, heeft eerder te maken met dat de NAVO zich (re)actionair opstelt bij ieder Russisch uitbreiding of activiteit. Vele voorbeelden van dat NAVO of de Russische invloedssfeer wil beperken of binnenkomen, aan de hand daarvan geloof ik niet dat wanneer Turkije in een hypothetisch geval van kamp veranderen zou de NAVO geen tegenmaatregelen neemt.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:14:34 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174346894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heeft niet zo zeer met niet met het wel/niet kunnen te maken, heeft eerder te maken met dat de NAVO zich (re)actionair opstelt bij ieder Russisch uitbreiding of activiteit. Vele voorbeelden van dat NAVO of de Russische invloedssfeer wil beperken of binnenkomen, aan de hand daarvan geloof ik niet dat wanneer Turkije in een hypothetisch geval van kamp veranderen zou de NAVO geen tegenmaatregelen neemt.
nee dat claim ik ook niet, dat was ook niet de stelling waar ik op reageerde

de vraag was hoeveel landen/geld erbij moest om op hetzelfde niveau te komen als een NAVO met Turkije erbij ... geen en 0 euro, dat er troepen van standplaats zullen veranderen als de grenzen veranderen lijkt me evident maar er hoeven echt geen troepen bij

niet dat er niet sowieso troepen bij moeten maar dat is een ander onderwerp, daar heeft Turkije geen invloed op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174346958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat claim ik ook niet, dat was ook niet de stelling waar ik op reageerde

de vraag was hoeveel landen/geld erbij moest om op hetzelfde niveau te komen als een NAVO met Turkije erbij ... geen en 0 euro, dat er troepen van standplaats zullen veranderen als de grenzen veranderen lijkt me evident maar er hoeven echt geen troepen bij

niet dat er niet sowieso troepen bij moeten maar dat is een ander onderwerp, daar heeft Turkije geen invloed op
Dat grenzen veranderen, soldaten/wapens zich moeten aanpassen aan de nieuwe gebieden kost allemaal geld en brengt kosten met zich mee, kosten die ze misschien besparen op Turkije, maar sorry I just dont by it. Dat je Incirlik verliest geeft sowieso al aan dat je niet meer op hetzelfde niveau zit als voorheen.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:20:29 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174347021
wat verliezen we met IncirliK?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174347036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:20 schreef sp3c het volgende:
wat verliezen we met IncirliK?
Om te beginnen de ligging.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:21:43 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174347051
wat is er zo bijzonder aan de ligging?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174347112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:21 schreef sp3c het volgende:
wat is er zo bijzonder aan de ligging?
Wat niet?
Je denkt dat alternatieven zoeken / bouwen geen onkosten met zich mee gaat nemen?
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:30:45 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174347252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat niet?
Je denkt dat alternatieven zoeken / bouwen geen onkosten met zich mee gaat nemen?
ik zie daar zo snel niets bijzonders over de ligging tbh

en ja alles brengt onkosten dat lijkt me ook evident, die vliegbasis was voor de NAVO ook niet graties ofzo maar er gaan echt geen budgetten omhoog om Incirlik te vervangen

sterker nog ik gok dat er in de regio best wel landen (Israel, Bahrein, Jordanie) die er veel geld voor over hebben om dat te kunnen doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_174347373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie daar zo snel niets bijzonders over de ligging tbh

en ja alles brengt onkosten dat lijkt me ook evident maar er gaan echt geen budgetten omhoog om Incirlik te vervangen

sterker nog ik gok dat er in de regio best wel landen (Israel, Bahrein, Jordanie) die er veel geld voor over hebben om dat te kunnen doen
quote:
Close to many of the world's potential trouble spots - Iraq, Armenia and Iran to name a few - Incirlik Air Base is an important base in NATO's Southern Region. As a prime staging location, Incirlik offers a 10,000-foot main runway and 9,000-foot alternate runway, both sitting amidst 57 hardened aircraft shelters. It also serves as a regional storage center for war reserve materiels - supplies and equipment used in combat operations.
Verder benadrukt zelfs de Amerikaanse ministerie van defensie belang van Incirlik

quote:
“If you look at the history of this base, there have never been too many years where NATO or the Turks or the U.S. didn’t find it in their interests to use Incirlik,” he said. “And I would imagine the future will be a lot like the past -- it’s only a matter of time before the base plays an important role.
quote:
“That role could be military assistance, it could be building partnership capacity, it could be combat operations or it could be just support,” he continued. “We just have to be ready.”
En noemt Pentagon uitval van stroom al een probleem, laat staan als het in de kamp van de vijand komt.

De alternatieven zoals Israel en Bahrein kunnen nu ook. Toch geniet Incirlik in veel gevallen van de voorkeur, zeker als het gaat om Irak en Syrië.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 12:37:19 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')