Zou kunnen, geen idee.quote:Op zondag 26 november 2017 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze zo al loten voor de voorronde. Morgen ronde 1. Was afgelopen jaren zo iig
In t geval van dartsfans kun je geestelijk nauwelijks van volwassen mannen praten.quote:Op zondag 26 november 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
Sta je dan als volwassen vent om een handtekening te bedelen
Martijn van Zijtveldquote:Op zondag 26 november 2017 23:26 schreef Szura het volgende:
Genot, over twee weken Frank Verhoeven en Ad van Gameren
De commentator die er de laatste tijd standaard bij zit in de middagsessies, soms ook in de avondquote:
Nooit gezienquote:Op zondag 26 november 2017 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De commentator die er de laatste tijd standaard bij zit in de middagsessies, soms ook in de avond
quote:Jeff Smith v Luke Humphries
PDPA Qualifier Runner-Up v Alan Ljubic
Xiao Chen Zong v Bernie Smith
Kenny Neyens v PDPA Qualifier Third Place
Seigo Asada v Gordon Mathers
Kai Fan Leung v Paul Lim
Willard Bruguier v Cody Harris
Aleksandr Oreshkin v Kevin Munch
Zijn de voorrondes van het WK hé Hans.quote:
Klopt: https://www.pdpa.co.uk/events/world-championship-qualifier/quote:Op maandag 27 november 2017 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn de voorrondes van het WK hé Hans.
PDPA kwalificatie begint vandaag rond 13:00 NL tijd geloof ik.
Ach, wie wordt de Ian Moss of de Kevin Simm van dit jaar? Er zit altijd zo'n onbeduidende mafklapper bij.quote:Op maandag 27 november 2017 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Echt wat een namen vanmiddag
Tal van darters die we afgelopen weekend nog aan het werk hebben gezien.
Genot!!! Handjes onder de dekens vanmiddag.
quote:Op maandag 27 november 2017 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn de voorrondes voor op het WK, makker.
Bedoelde dat 2equote:Op maandag 27 november 2017 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn de voorrondes van het WK hé Hans.
PDPA kwalificatie begint vandaag rond 13:00 NL tijd geloof ik.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 27 november 2017 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, wie wordt de Ian Moss of de Kevin Simm van dit jaar? Er zit altijd zo'n onbeduidende mafklapper bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |