Ja, idd. Beetje zoals in Italië willen wonenquote:
Die Hollanders hebben wel gelijk wat betreft domme Belgen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, idd. Beetje zoals in Italië willen wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis Engeland niet echt, maar Schotland wel. Ik zou zó teruggaan, als mijn verloofde mee terug zou willen. Maar hij wil hier blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist: schitterende land is dat, vele malen mooier dan ons kikkerlandje.
Schotland is een beetje ver: in Engeland ben je binnen 5 uurquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:29 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik mis Engeland niet echt, maar Schotland wel. Ik zou zó teruggaan, als mijn verloofde mee terug zou willen. Maar hij wil hier blijven
Nieuw Zeeland is ver. Schotland is om de hoek.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
Schotland is een beetje ver: in Engeland ben je binnen 5 uur
Schotland wil ik ook nog doen, maar de oversteek is dan gewoon veel duurder. Of ik moet van zuiden van Engeland helemaal naar Schotland rijden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is ver. Schotland is om de hoek.
En stukken mooier dan Engeland, imnsho.
Enkeltje IJmuiden - Newcastle met auto heb je al rond ¤100. Zo duur is het niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Schotland wil ik ook nog doen, maar de oversteek is dan gewoon veel duurder. Of ik moet van zuiden van Engeland helemaal naar Schotland rijden.
Eerh ja..? Dat is niet zo gek, hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Schotland wil ik ook nog doen, maar de oversteek is dan gewoon veel duurder. Of ik moet van zuiden van Engeland helemaal naar Schotland rijden.
Ja heb al onderzocht: is toch best een prijzige boot! Enkeltje van Duinkerken naar Dover heb je al voor ¤ 36quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Enkeltje IJmuiden - Newcastle met auto heb je al rond ¤100. Zo duur is het niet.
Dat is niet leuk: ik wil het allemaal met mijn eigen auto doenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Of je vliegt naar Edinburgh, Glasgow of Inverness ofzo en huurt daar een auto.
Aan met links schakelen wen je in 10 minuten. En rechtsvoor zitten is in het VK/Ierland makkelijker dan linksvoor zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat is niet leuk: ik wil het allemaal met mijn eigen auto doen
Sowieso zou ik dan een automaat moeten huren, want met links schakelen gaat lastig. Die pook is wel precies op dezelfde positie geplaatst, als bij ons in de auto's.
Alleen je zit er rechts, waardoor je met links moet schakelen.
Maja, wat kost zo'n auto huren wel niet? Ik rij in Peugeot 205 met 75pktjes, en lage wegenbelasting. Dus in Engeland is het tanken en de rest heb ik eigenlijk al betaald....quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan met links schakelen wen je in 10 minuten. En rechtsvoor zitten is in het VK/Ierland makkelijker dan linksvoor zitten.
5 seconden google: vanaf ¤ 30 per dag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
Maja, wat kost zo'n auto huren wel niet? Ik rij in Peugeot 205 met 75pktjes, en lage wegenbelasting. Dus in Engeland is het tanken en de rest heb ik eigenlijk al betaald....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |