quote:Wie gaan er eigenlijk allemaal naar X-mas metalfest deze zondag? Ik, Pietje, Nipeng.
Op vrijdag 20 december 2002 13:15 schreef nipeng het volgende:
Huh Xmas metalfest 22e uitverkocht* nipeng heeft al kaartjes gelukkig.
Ik verwacht weinig, want er zijn minder death/black/grindcore metal bikkels hier.
quote:Das inderdaad wel heel erg!
Niet als jij hier alleen maar een beetje ongemanierd loopt te schreeuwen
Maar goed, staan ook een aantal aanbiedingen bij, die controleer ik ff en dan meteen weer pleitte
.
quote:die 3 albums zijn special priced sinds een tijdje.
Op vrijdag 20 december 2002 19:41 schreef Seborik het volgende:
FRS in BOZ krijgt steeds meer metal lijkt het wel en ook wat goedkoper, Maiden voor 12 euro, TNOTB, SSOASS, X-Factor.
quote:Ok, dat wist ik niet. Wel X-Factor al op alle mogelijke plaatsen gezien voor extreem lage prijzen.
Op vrijdag 20 december 2002 19:47 schreef Tokus het volgende:[..]
die 3 albums zijn special priced sinds een tijdje.
Maar niet alle Maiden albums zijn dat.
quote:Bij ons hadden ze altijd al een rock/metal rek (waar alleen grote bands, op slecht enkele goed verkopende nieuwe bands in komen). Is dat ongebruikelijk ja?
Op vrijdag 20 december 2002 19:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
De FRS in Heerenveen heeft nu ook een apart metalrekje. Door nu-metal enzo, is er een nieuwe groep die ze kunnen uitmelken.Maar goed, staan ook een aantal aanbiedingen bij, die controleer ik ff en dan meteen weer pleitte
.
quote:Hehe, ja dat is die cd met Blaze, dus die mag inderdaad de aanbieding in. Hoef gelukkig geen nice price cd's van Maiden te kopen, heb het meerendeel al, behalve de laatste dan (live), heb ooit een keer een box gekocht van iemand die ik kende met alle cd;s erin tot Fear of the Dark, die box was verpakt in een of ander lelijk hoofd van Eddie (het zag er niet uit, inhoud was beter.
Op vrijdag 20 december 2002 19:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Ok, dat wist ik niet. Wel X-Factor al op alle mogelijke plaatsen gezien voor extreem lage prijzen.
wel toffe band dat Blue Oyster Cult
quote:heb nou nog steeds geen album van hun.ken eigenlijk ook alleen nog maar de 2 iced earth covers
Op vrijdag 20 december 2002 22:10 schreef Tokus het volgende:
wat een eikel dan.wel toffe band dat Blue Oyster Cult
quote:IK!
Op vrijdag 20 december 2002 19:35 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar X-mas metalfest deze zondag? Ik, Pietje, Nipeng.
Ik verwacht weinig, want er zijn minder death/black/grindcore metal bikkels hier.
[..]Das inderdaad wel heel erg!
quote:Woei, ik behoor nu tot de death/black/grindcore metal bikkels
Op vrijdag 20 december 2002 19:35 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar X-mas metalfest deze zondag? Ik, Pietje, Nipeng.
[..]
* nipeng heeft zin in zondag.
quote:Meestal hebben ze dat idd wel, maar hier in Heerenveen nog niet... Geld kan hij toch al niet verdienen aan me, heb al een paar keer ruzie gehad met hem
Op vrijdag 20 december 2002 19:59 schreef Yokozuna het volgende:
Bij ons hadden ze altijd al een rock/metal rek (waar alleen grote bands, op slecht enkele goed verkopende nieuwe bands in komen). Is dat ongebruikelijk ja?
quote:Wиииииии!
Op zaterdag 21 december 2002 01:02 schreef Kipman het volgende:
Iedereen die niet naar Manowar zijn geweest, hebben wel wat gemist hoor! Zelfs mijn maat die erg sceptisch over de band is heeft erg genoten.
quote:Ze komen terug, want dit was het eerste deel van de tour. Je moet ze dan echt zien, want dit had anders voor jou het beste concert van het jaar geweest.
Op zaterdag 21 december 2002 12:16 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wиииииии!
quote:Die hebben ze al jaren hoor.
Op vrijdag 20 december 2002 19:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
De FRS in Heerenveen heeft nu ook een apart metalrekje. Door nu-metal enzo, is er een nieuwe groep die ze kunnen uitmelken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |