quote:Ze speelde ook speedmetal volgens mij
Op dinsdag 17 december 2002 22:42 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, lees de aardschok niet.
Anthraxx vond ik ook minder, maar ik ben niet zo'n thashliefhebber.
"De band speelde feilloos langs elkaar heen"![]()
recensies zuigen...
quote:Allo, ik naar One King Down
Op dinsdag 17 december 2002 23:02 schreef Summoner het volgende:
Hai!![]()
ehm ik bedoel natuurlijk
HAIL!!!!
Zit lekker Immortal te luisteren!!
quote:"hardere gothicmetal"?! Dan verschilt Fallen zeker enorm van het album dat ik heb, want dat is erg rustig!
Op dinsdag 17 december 2002 23:30 schreef Seborik het volgende:
Fields of The Nephilim staat nu op, voor de mensen van de hardere gothicmetal is dit (het album Fallen) toch wel een aanrader.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 23:30 schreef Seborik het volgende:
Fields of The Nephilim staat nu op,
quote:Nou ja, bij Elizium kun je echt nog spreken van gothicrock, maar dit gaat toch meer richting de metalkant van de gothic.
Op dinsdag 17 december 2002 23:35 schreef Summoner het volgende:[..]
"hardere gothicmetal"?! Dan verschilt Fallen zeker enorm van het album dat ik heb, want dat is erg rustig!
quote:Ah, interessant. Dan zal ik dat album eens uitchecken. Als ik weer es centen heb.
Op dinsdag 17 december 2002 23:38 schreef Seborik het volgende:
Nou ja, bij Elizium kun je echt nog spreken van gothicrock, maar dit gaat toch meer richting de metalkant van de gothic.
quote:Speed Metal!
Op dinsdag 17 december 2002 22:42 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, lees de aardschok niet.
Anthraxx vond ik ook minder, maar ik ben niet zo'n thashliefhebber.
quote:Dat gaat idd echt nergens over. Ik vond Anthrax echt retestrak spelen. Geen noot zat verkeerd.
Op dinsdag 17 december 2002 22:45 schreef Pea het volgende:
Aardschok:"De band speelde feilloos langs elkaar heen"
recensies zuigen...
quote:Oh, okay, maar sowieso zijn die rapnummers al kut en de rest vond ik ook niet echt wat, behalve antisocial.
Op dinsdag 17 december 2002 23:43 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Speed Metal!
quote:Euhm... dit was de recensie van Motorhead
Op dinsdag 17 december 2002 23:44 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat gaat idd echt nergens over. Ik vond Anthrax echt retestrak spelen. Geen noot zat verkeerd.
quote:Ach, wat een gezanik, ik vond Motörhead heel erg cool en ze speelden gewoon goed.
Op woensdag 18 december 2002 00:19 schreef Pea het volgende:[..]
Euhm... dit was de recensie van Motorhead
quote:bijna overal worden ze zowel als thrash als speed metal band aangeduid. Dus sebbo had het heus wel goed.
Op dinsdag 17 december 2002 23:43 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Speed Metal!
quote:Neuh, niemand eigenlijk. Echter, Anthrax als thrash band aanduiden is waanzin, nu nog meer dan vroeger.
Op woensdag 18 december 2002 09:33 schreef Tokus het volgende:[..]
bijna overal worden ze zowel als thrash als speed metal band aangeduid. Dus sebbo had het heus wel goed.
quote:Dat is nog raarder.
Op woensdag 18 december 2002 00:19 schreef Pea het volgende:[..]
Euhm... dit was de recensie van Motorhead
quote:Het gitaargedoe kwam in mijn ogen dichter bij het gepiel van Slayer dan bij de muziek van Dave Mustaine.
Op woensdag 18 december 2002 09:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Neuh, niemand eigenlijk. Echter, Anthrax als thrash band aanduiden is waanzin, nu nog meer dan vroeger.
Allmusic zegt trouwens ook dat ze zowel speed als thrash zijn.
quote:
Nearly as much as Metallica or Megadeth, Anthrax was responsible for the emergence of speed and thrash metal; combining the speed and fury of hardcore punk with the prominent guitars and vocals of heavy metal, they helped create a new subgenre of heavy metal on their early albums.
Australische 'High Voltage'
Australische 'T.N.T.'
Australische 'Dirty Deeds'
Wat ik nooit geweten heb, is dat er ook een Australische 'Let There Be Rock' is, waar 'Crabsody In Blue' op staat, ipv 'Problem Child', die in AU origineel op 'Dirty Deeds' stond. Echter, de DD-versie is een andere opname dan die wij van LTBR kenne. Echt vaag.
quote:Vast wel, maar niet in dat citaat.
Op woensdag 18 december 2002 11:33 schreef Seborik het volgende:
Allmusic zegt trouwens ook dat ze zowel speed als thrash zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 18-12-2002 12:18]
quote:Wel in de omschrijving van de band.
Op woensdag 18 december 2002 12:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, niet in dat citaat.
quote:Er zijn genoeg boeken e.d., waaronder beschrijvingen vanuit de band zelf, uit de jaren '80, die anders beweren. Het verschil tussen Thrash en Speed is altijd al moeilijk geweest, gezien er zoveel randbands waren, maar Anthrax' melodieuze inslag was voor mij genoeg om het Thrash te noemen. Ze hadden 'clean vocals', de muziek klonk netjes. Dat is nauwelijks Thrash. Thrash is Slayer, Kreator, Sodom...hoe ruiger hoe beter. Vroeger klonk Anthrax dus echt wel meer als Megadeth en Metallica, maar zoals ik al zei; tegenwoordig niet meer, omdat ze zo zijn gaan experimenteren met HC en zelfs country. Ik volg die band al 9 jaar, ik weet er wel íets vanaf, hoor.
Op woensdag 18 december 2002 12:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Wel in de omschrijving van de band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |