abonnement Unibet Coolblue
pi_174230113



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Referendum sleepwet

Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.

Over deze wet is een aanvraag voor een referendum gedaan door een onafhankelijke groep studenten. Veel mensen maken zich zorgen om hun privacy en de effectiviteit van de nieuwe wetgeving. De eerste 10.000 handtekeningen zijn ruim opgehaald. Om het raadgevend referendum, dat bovendien mogelijk wordt afgeschaft door het kabinet Rutte III, mogelijk te maken moeten 300.000 handtekeningen worden ingezameld.

Tekenen voor het referendum kan op de onderstaande webpagina. Teken dan!1!1!1

https://teken.sleepwet.nl/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:30:49 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_174231016
Wat is dat toch met die nationaalpopulisten dat ze blind achter Poetin aanlopen?
Het FN word gewoon gefinancierd vanuit Moskou, zou dat voor FvD soms ook gelden?

Poetin wil namelijk graag de EU om zeep helpen zodat Rusland aan invloed kan winnen in Europa.

Zit de FvD-aanhang hier ook te wachten op grotere invloed van Moskou in Europa?
pi_174231402
Thierry kan Twitter maar beter een tijdje laten rusten denk ik, als je sites als Zerohedge al gaat retweeten gaat dat alleen maar tegen je werken op het onvermijdelijke moment dat dit verhaal óf volledig nep, óf volledig uit context getrokken blijkt te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174231437
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
Thierry kan Twitter maar beter een tijdje laten rusten denk ik, als je sites als Zerohedge al gaat retweeten gaat dat alleen maar tegen je werken op het onvermijdelijke moment dat dit verhaal óf volledig nep, óf volledig uit context getrokken blijkt te zijn.
Hoho, de Russen zijn altijd een betrouwbare bron van informatie. Met dank aan het Kremlin weten immers de waarheid over wat er werkelijk is gebeurd met de MH17.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174231493
Poetin doet tenminste lekker stoer en hij houdt ook niet van de EU. Daarom is Rusland zo fantastisch mensen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174231747
Leuk... de "USA goed Rusland fout" ongenuanceerde brigade heeft dit topic weer gevonden. Welkom!
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174231787
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leuk... de "USA goed Rusland fout" ongenuanceerde brigade heeft dit topic weer gevonden. Welkom!
Ik vind 'Amerika steunt ISIS' nogal een claim, eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:10:27 #8
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174231820
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leuk... de "USA goed Rusland fout" ongenuanceerde brigade heeft dit topic weer gevonden. Welkom!
Lekker weer de ouderwetse vijandsbeelden uit de mottenballen halen. _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174231833
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:30 schreef remlof het volgende:
Zit de FvD-aanhang hier ook te wachten op grotere invloed van Moskou in Europa?
Nee, FVD-aanhang zit te wachten op normale, gekoelde relaties met Rusland.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met dank aan het Kremlin weten immers de waarheid over wat er werkelijk is gebeurd met de MH17.
Gelukkig waren de VS en de Oekraïne wel heel open met hun radarbeelden en informatie. Koekoek :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174231883
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:30 schreef remlof het volgende:
Wat is dat toch met die nationaalpopulisten dat ze blind achter Poetin aanlopen?

Bron?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 12:14:20 ]
pi_174231884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Gelukkig waren de VS en de Oekraïne wel heel open met hun radarbeelden en informatie. Koekoek :')
Maar hullie!

Jij zet dus vraagtekens bij de conclusies van het onderzoeksteam?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 06-10-2017 12:20:54 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174231898
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind 'Amerika steunt ISIS' nogal een claim, eigenlijk.
Ik niet. Amerika is tegen Assad en heeft een verleden met het steunen van terroristen en islamisten als het hen uitkomt. Als het aan de VS ligt gaat dat conflict in Syrië nog jaren door óf verliest Assad. Één van de twee. Beide zijn in het belang van Amerika.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174231972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, de Russen zijn altijd een betrouwbare bron van informatie. Met dank aan het Kremlin weten immers de waarheid over wat er werkelijk is gebeurd met de MH17.
Voor Thierry een goede reden, om uiteraard geheel op persoonlijke titel, een brief voor en door gekkies over dit onderwerp te ondertekenen.
pi_174232194
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik niet. Amerika is tegen Assad en heeft een verleden met het steunen van terroristen en islamisten als het hen uitkomt. Als het aan de VS ligt gaat dat conflict in Syrië nog jaren door óf verliest Assad. Één van de twee. Beide zijn in het belang van Amerika.
Ik vind het een vrij vergezochte aanname om te doen alsof Amerika IS wel even zou steunen om Assad te wippen.

En áls je dat dan denkt, dan denk ik dat je er gebaat bij bent dat nieuws direct uit de eerste hand te twitteren, dus naar die Rus die dat zegt, in plaats van via toch een wat dubieuze site als Zerohedge.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:36:54 #15
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_174232324
Ik vertrouw nieuws vanuit het Rusland kamp net zo min als dat vanuit het USA kamp of EU kamp. Ieder kamp heeft zijn eigen geopolitieke belangen en schromen niet om de waarheid te verdraaien of in sommige gevallen compleet te verzinnen.

In het westen worden de Russen meestal als de bad guys gezien en tot een bepaalde hoogte ga ik daar ook wel in mee, want er is nou eenmaal van alles mis met de rechtstaat in Rusland. Maar ik denk dat het een grove misvatting is om te denken dat hier in Europa/USA niet dezelfde tactieken gehanteerd worden om het volk te beïnvloeden via het nieuws bijv.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:39:40 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_174232383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:14 schreef JanCees het volgende:

[..]

Bron?
Thierry’s acties (bij VN om nieuw onderzoek MH17 vragen) en z’n talloze pro-Ruslandtweets en de commentaren hier op FOK! van FvD-aanhangers.
pi_174232391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:36 schreef Gohf046 het volgende:

In het westen worden de Russen meestal als de bad guys gezien en tot een bepaalde hoogte ga ik daar ook wel in mee, want er is nou eenmaal van alles mis met de rechtstaat in Rusland. Maar ik denk dat het een grove misvatting is om te denken dat hier in Europa/USA niet dezelfde tactieken gehanteerd worden om het volk te beïnvloeden via het nieuws bijv.
Ongetwijfeld willen regeringen ook hier nieuws op de tv dat ze gunstig gezind is, maar het grote verschil is dat je hier wél onafhankelijke journalistiek hebt, en in Rusland niet.

Zo zie ik de auteur van een kritisch artikel over de overheid in Nederland niet in het gevang verdwijnen, bijvoorbeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174232504
En in Rusland was Sjerrie al lang een paar keer in elkaar gebeukt terwijl hij in een smerige gevangenis zit voor iets onzinnigs als 'intentie tot meelopen in een demonstratie'.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174232510
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leuk... de "USA goed Rusland fout" ongenuanceerde brigade heeft dit topic weer gevonden. Welkom!
Dit was tijdens de topics over Oekraïne ook altijd zo'n boeiende reflex.
Als iemand commentaar had op Rusland was er altijd wel iemand die verontwaardigd riep "Ja maar Amerika!". Alsof het gedrag van de VS van belang is bij het veroordelen van wat de Russen doen (en andersom).
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:46:40 #20
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_174232542
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ongetwijfeld willen regeringen ook hier nieuws op de tv dat ze gunstig gezind is, maar het grote verschil is dat je hier wél onafhankelijke journalistiek hebt, en in Rusland niet.

Zo zie ik de auteur van een kritisch artikel over de overheid in Nederland niet in het gevang verdwijnen, bijvoorbeeld.
Klopt, dat ben ik met je eens mbt de persvrijheid. Over die onafhankelijkheid valt te discussiëren denk ik. Dat dat beter geregeld als in Rusland akkoord. Maar ook hier hebben de verschillende omroepen verschillende sponsors met verschillende belangen. In zijn algemeenheid zal er vrij veel onafhankelijkheid zijn. Maar of dat mbt de grote politieke onderwerpen/belangen ook zo is betwijfel ik. Nu zal je dat altijd wel enigzins houden omdat omroepen nou eenmaal afhankelijk zijn van geld.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_174232620
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En áls je dat dan denkt, dan denk ik dat je er gebaat bij bent dat nieuws direct uit de eerste hand te twitteren, dus naar die Rus die dat zegt, in plaats van via toch een wat dubieuze site als Zerohedge.
Een tweet is maar een tweet, het Zerohedge bericht geeft in dit geval vrij neutrale uitleg en context bij die tweet. Overigens is Zerohedge wisselend qua betrouwbaarheid en qua ophitserij. Verschilt per onderwerp, per bericht en per auteur (verschillende auteurs onder dezelfde moniker Tyler Durden).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174232807
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:30 schreef remlof het volgende:Poetin wil namelijk graag de EU om zeep helpen zodat Rusland aan invloed kan winnen in Europa.
De EU heeft poetin niet nodig om zichzelf om zeep te helpen, dat lukt de EU prima zelf
pi_174232817
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit was tijdens de topics over Oekraïne ook altijd zo'n boeiende reflex.
Als iemand commentaar had op Rusland was er altijd wel iemand die verontwaardigd riep "Ja maar Amerika!". Alsof het gedrag van de VS van belang is bij het veroordelen van wat de Russen doen (en andersom).
Het is van belang omdat de indruk wordt gewekt dat de VS véél betrouwbaarder is dan Rusland, terwijl het verschil in betrouwbaarheid in werkelijkheid een stuk kleiner is. Daarbij wordt ook gesuggereerd dat FvDers blind achter Poetin aanlopen en alles wat pro-Russisch is geloven, wat ook helemaal niet waar is. Het enige wat FvDers doen is een pro-Rusland of anti-VS bericht niet bij voorbaat afdoen als leugen/propaganda zoals de tegenstanders van FvD wel doen. Objectief de feiten evalueren op basis van meerdere bronnen en logisch beredeneren i.p.v. "VS goed Rusland fout".
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174232956
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:46 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Klopt, dat ben ik met je eens mbt de persvrijheid. Over die onafhankelijkheid valt te discussiëren denk ik. Dat dat beter geregeld als in Rusland akkoord. Maar ook hier hebben de verschillende omroepen verschillende sponsors met verschillende belangen. In zijn algemeenheid zal er vrij veel onafhankelijkheid zijn. Maar of dat mbt de grote politieke onderwerpen/belangen ook zo is betwijfel ik. Nu zal je dat altijd wel enigzins houden omdat omroepen nou eenmaal afhankelijk zijn van geld.
Maar dat zijn dan een paar nieuwsomroepen. Je hebt daarnaast ook gewoon kranten, tijdschriften, internet, noem het allemaal maar op.

Kijk, ik begrijp best dat Amerika ook heus geen lieverdjes zijn hoor, maar als we nu gaan doen alsof we qua persvrijheid ook maar in de buurt komen van een halve dictatuur als Rusland is echt van den zotte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174233166
Rechtse dame verwerpt FvD-mening over moderne kunst
https://www.pressreader.c(...)1006/281685435054811
Is Baudets kunstmening verwant aan entartekunst-mening ?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:21:37 #26
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174233234
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:30 schreef remlof het volgende:
Wat is dat toch met die nationaalpopulisten dat ze blind achter Poetin aanlopen?
Het FN word gewoon gefinancierd vanuit Moskou, zou dat voor FvD soms ook gelden?

Poetin wil namelijk graag de EU om zeep helpen zodat Rusland aan invloed kan winnen in Europa.

Zit de FvD-aanhang hier ook te wachten op grotere invloed van Moskou in Europa?
Machtig betrouwbare site, ook.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:22:43 #27
104871 remlof
Europees federalist
pi_174233256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Machtig betrouwbare site, ook.
Ook dat nog ja, Sjerry Ezel lijkt Trump wel.
pi_174233370
Je kunt een linkje tweeten . Maar als dat niet je mening is, tweet dat dan duidelijk.
Baudet tweet vaker linkjes naar een dubieuze mening of persoon of site... tot in het extremistische.
Letterlijk heeft hij niet geschreven: mee eens, vind ik ook, prima mening, maar associeert zichzelf wel daarmee .
Beetje laf....
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:32:21 #29
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174233489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
Rechtse dame verwerpt FvD-mening over moderne kunst
https://www.pressreader.c(...)1006/281685435054811
Is Baudets kunstmening verwant aan entartekunst-mening ?
Dank voor deze verwijzingen, ik ga dit later eens doornemen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:32:46 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174233503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar hullie!

Jij zet dus vraagtekens bij de conclusies van het onderzoeksteam?
Wie niet. Rusland moest wel schuldig zijn van te voren. Hoe kun je anders verklaren dat Oekraïne in het JIT zit/zat? Een vliegtuig wordt neergehaald boven gebied waar gestreden wordt door 2 partijen. Vervolgens wordt één van de twee strijdende partijen die op dat moment actief was in het gebied bij het onderzoek betrokken. Dat suggereert wel enige vooringenomenheid.

[ Bericht 16% gewijzigd door fathank op 06-10-2017 13:40:00 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174233763
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Wie niet. Rusland moest wel schuldig zijn van te voren. Hoe kun je anders verklaren dat Oekraïne in het JIT zit/zat? Een vliegtuig wordt neergehaald boven gebied waar gestreden wordt door 2 partijen. Vervolgens wordt één van de twee strijdende partijen die op dat moment actief was in het gebied bij het onderzoek betrokken. Dat suggereert wel enige vooringenomenheid.
Alles wees nou eenmaal direct in de richting van de separatisten, die triomfantelijk verklaarden een vliegtuig te hebben neergehaald, kort nadat het contact was verloren met MH17. Al het onderzoekswerk dat sindsdien is uitgevoerd heeft de verdenkingen aan het adres van de Russen alleen maar sterker gemaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:44:17 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174233781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
Rechtse dame verwerpt FvD-mening over moderne kunst
https://www.pressreader.c(...)1006/281685435054811
Is Baudets kunstmening verwant aan entartekunst-mening ?
Kap eens met achter alles banden met de nazi's zoeken :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:45:00 #33
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174233806
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kap eens met achter alles banden met de nazi's zoeken :')
Dat doet hij niet, dat doet die dame van de Telegraaf.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:46:58 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174233852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alles wees nou eenmaal direct in de richting van de separatisten, die triomfantelijk verklaarden een vliegtuig te hebben neergehaald, kort nadat het contact was verloren met MH17.
IS eist ook iedere aanslag op.
quote:
Al het onderzoekswerk dat sindsdien is uitgevoerd heeft de verdenkingen aan het adres van de Russen alleen maar sterker gemaakt.
Dat kan best zo zijn. Maar voordat een onderzoek is afgerond kun imho geen mogelijke dader bij het onderzoek betrekken. Ook al wijst alles erop dat een ander de dader is. Ik krijg er toch een beetje een 'Wij van WC-Eend' gevoel bij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174233933
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Wie niet. Rusland moest wel schuldig zijn van te voren. Hoe kun je anders verklaren dat Oekraïne in het JIT zit/zat? Een vliegtuig wordt neergehaald boven gebied waar gestreden wordt door 2 partijen. Vervolgens wordt één van de twee strijdende partijen die op dat moment actief was in het gebied bij het onderzoek betrokken. Dat suggereert wel enige vooringenomenheid.
En kunnen we dus beter luisteren naar de Russen die ons met de grootst mogelijke zekerheid wisten te melden dat de MH17 niet door een Buk was neergehaald en dat zelfs met radarbeelden konden ondersteunen tot ze hun verklaring 180 graden moesten draaien omdat het bewijs van het onderzoeksteam blijkbaar toch te overtuigend was?
pi_174233978
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:46 schreef fathank het volgende:

[..]

IS eist ook iedere aanslag op.
Dat hebben de separatisten dus juist niet gedaan. Eerst werd triomfantelijk op Twitter gemeld dat een militair vliegtuig was neergehaald. Maar toen duidelijk werd dat het ging om een lijntoestel, werd die snel verwijderd en wisten die gekke rebellen plots van niets. Klein beetje verdacht, nietwaar?

quote:
Dat kan best zo zijn. Maar voordat een onderzoek is afgerond kun imho geen mogelijke dader bij het onderzoek betrekken. Ook al wijst alles erop dat een ander de dader is. Ik krijg er toch een beetje een 'Wij van WC-Eend' gevoel bij.
Wie is WC-Eend dan in deze? De Nederlandse onderzoekers? Want die proberen zichzelf vrij te pleiten?

Ironisch genoeg slaat jouw 'Wij van WC-Eend'-opmerking meer op de wanhopige pogingen van de Russen om de schuld in de schoenen van anderen te schuiven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174234029
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:46 schreef fathank het volgende:

[..]

IS eist ook iedere aanslag op.
Maar de seperatisten niet, die begonnen behoorlijk peentjes te zweten toen ze erachter kwamen wat voor vliegtuig ze geraakt hadden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:04:38 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174234216
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En kunnen we dus beter luisteren naar de Russen die ons met de grootst mogelijke zekerheid wisten te melden dat de MH17 niet door een Buk was neergehaald en dat zelfs met radarbeelden konden ondersteunen tot ze hun verklaring 180 graden moesten draaien omdat het bewijs van het onderzoeksteam blijkbaar toch te overtuigend was?
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat Oekraïne bij het onderzoeksteam halen objectieve waarheidsvinding in gevaar heeft kunnen brengen. Omdat Oekraïne één van de twee strijdende partijen in het gebied was.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:06:42 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174234255
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hebben de separatisten dus juist niet gedaan. Eerst werd triomfantelijk op Twitter gemeld dat een militair vliegtuig was neergehaald. Maar toen duidelijk werd dat het ging om een lijntoestel, werd die snel verwijderd en wisten die gekke rebellen plots van niets. Klein beetje verdacht, nietwaar?

[..]

Wie is WC-Eend dan in deze? De Nederlandse onderzoekers? Want die proberen zichzelf vrij te pleiten?

Ironisch genoeg slaat jouw 'Wij van WC-Eend'-opmerking meer op de wanhopige pogingen van de Russen om de schuld in de schoenen van anderen te schuiven.
Dat het e.e.a. verdacht was van de rebellen ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat Oekraïne betrekken bij het onderzoeksteam op het moment dat nog niet 100% uitgesloten kon worden dat ze er niks mee te maken hadden een behoorlijk naar luchtje aan het onderzoek geeft. Niks meer niks minder. En ik beweer al helemaal niet dat Rusland zo'n betrouwbare partner zou zijn geweest in deze.

JIT.

Joint Investigation Team.

Nederland
Australië
Maleisië
België.

En Oekraïne.

Beetje vreemd op het moment dat nog niet met zekerheid kon worden vastgesteld dat Oekraïne er niks mee te maken had.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174234284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het is van belang omdat de indruk wordt gewekt dat de VS véél betrouwbaarder is dan Rusland, terwijl het verschil in betrouwbaarheid in werkelijkheid een stuk kleiner is.
Door wie dan toch?
quote:
Daarbij wordt ook gesuggereerd dat FvDers blind achter Poetin aanlopen en alles wat pro-Russisch is geloven, wat ook helemaal niet waar is. Het enige wat FvDers doen is een pro-Rusland of anti-VS bericht niet bij voorbaat afdoen als leugen/propaganda zoals de tegenstanders van FvD wel doen. Objectief de feiten evalueren op basis van meerdere bronnen en logisch beredeneren i.p.v. "VS goed Rusland fout".
Dit is wel totaal in tegenstelling met de acties van Baudet.
pi_174234304
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:06 schreef fathank het volgende:

[..]

JIT.

Joint Investigation Team.

Nederland
Australië
Maleisië
België.

En Oekraïne.

Beetje vreemd op het moment dat nog niet met zekerheid kon worden vastgesteld dat Oekraïne er niks mee te maken had.
Maar je kunt dus geen argumenten aandragen waarmee je uitkomsten van het onderzoek onderuit haalt? Je enige argument is: ja, maar Oekraïne!

Top man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174234308
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat Oekraïne bij het onderzoeksteam halen objectieve waarheidsvinding in gevaar heeft kunnen brengen. Omdat Oekraïne één van de twee strijdende partijen in het gebied was.
Tot nu toe is Rusland de enige partij die aantoonbaar heeft geprobeerd de objectieve waarheidsvinding in gevaar te brengen door elke keer daags voor het onderzoeksteam te komen met een verklaring die niet alleen haaks staat op wat het onderzoeksteam zal gaan zeggen maar bovendien in tegenspraak is met alle eerdere eigen verklaringen door Rusland. Het verbaast me dan ook dat er desondanks nog steeds mensen zijn die waarde blijven hechten aan deze verklaringen en dan ook nog beweren dat dat getuigt van kritische blik.
hoe vaak moet een klok de verkeerde tijd aangeven voor je wil toegeven dat hij defect is?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:12:39 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174234397
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar je kunt dus geen argumenten aandragen waarmee je uitkomsten van het onderzoek onderuit haalt? Je enige argument is: ja, maar Oekraïne!

Top man.
Je snapt niet zoveel van onafhankelijk onderzoek of wel?

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Tot nu toe is Rusland de enige partij die aantoonbaar heeft geprobeerd de objectieve waarheidsvinding in gevaar te brengen door elke keer daags voor het onderzoeksteam te komen met een verklaring die niet alleen haaks staat op wat het onderzoeksteam zal gaan zeggen maar bovendien in tegenspraak is met alle eerdere eigen verklaringen door Rusland. Het verbaast me dan ook dat er desondanks nog steeds mensen zijn die waarde blijven hechten aan deze verklaringen en dan ook nog beweren dat dat getuigt van kritische blik.
hoe vaak moet een klok de verkeerde tijd aangeven voor je wil toegeven dat hij defect is?
Ik zeg nergens dat Rusland een betrouwbare partner in het onderzoek is. Ja ze hebben een hoop des-informatie verspreid. Maar op het moment dat je nog niet alle feiten op tafel hebt kun je imho een andere mogelijke partij (al is dit maar 0.1% mogelijk de dader) betrekken bij het onderzoek. Daarmee lijkt het vanaf een afstandje alsof de uitkomst van het onderzoek al bepaald is voordat het onderzoek daadwerkelijk klaar is.

Een politieagent en een stel criminelen komen in een shoot out. Er wordt een omstander geraakt. Dan denk je toch niet dat die agent zelf betrokken wordt bij het onderzoek? Die wordt gehoord als verdachte danwel getuige en voor de rest aan de zijlijn gehouden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174234469
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:46 schreef fathank het volgende:

[..]

IS eist ook iedere aanslag op.

[..]

Dat kan best zo zijn. Maar voordat een onderzoek is afgerond kun imho geen mogelijke dader bij het onderzoek betrekken. Ook al wijst alles erop dat een ander de dader is. Ik krijg er toch een beetje een 'Wij van WC-Eend' gevoel bij.
Hoe had men een onderzoek op Oekraïens grondgebied zonder betrokkenheid van Oekraïne goed uitvoeren?
Maar dit is natuurlijk weer een erg gezocht excuus. Er is uitgebreid onderzoek verricht met een Nederlandse organisatie als voornaamste betrokken organisatie.
Met je twijfels aan dit onderzoek trek je de integriteit van een alom gerespecteerd instituut in twijfel en dat is prima maar in deze niet zo heel serieus te nemen.
pi_174234492
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat Oekraïne bij het onderzoeksteam halen objectieve waarheidsvinding in gevaar heeft kunnen brengen. Omdat Oekraïne één van de twee strijdende partijen in het gebied was.
Een van de drie, de Russen waren er ook militair actief. En toch lijk je hen eerder te willen geloven.
pi_174234532
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Je snapt niet zoveel van onafhankelijk onderzoek of wel?

[..]

Ik zeg nergens dat Rusland een betrouwbare partner in het onderzoek is. Ja ze hebben een hoop des-informatie verspreid. Maar op het moment dat je nog niet alle feiten op tafel hebt kun je imho een andere mogelijke partij (al is dit maar 0.1% mogelijk de dader) betrekken bij het onderzoek. Daarmee lijkt het vanaf een afstandje alsof de uitkomst van het onderzoek al bepaald is voordat het onderzoek daadwerkelijk klaar is.

Een politieagent en een stel criminelen komen in een shoot out. Er wordt een omstander geraakt. Dan denk je toch niet dat die agent zelf betrokken wordt bij het onderzoek? Die wordt gehoord als verdachte danwel getuige en voor de rest aan de zijlijn gehouden.
Als je dit consequent zou doortrekken, dan had Nederland ook niet betrokken mogen worden (immers waarom heeft onze luchtverkeersleiding geen hardere instructies gegeven? Er was immers bekend dat er een vergroot risico is). Het is erg gezocht.
pi_174234660
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kap eens met achter alles banden met de nazi's zoeken :')
joh... ik ben er nooit aan begonnen.
Ga jij eens wat beter opletten en kap eens met mensen meningen in de schoenen te schuiven.
In dit geval is het een rechtse columniste die stelt dat de mening van Baudet over foute moderne kunst verwant is aan de nazi-mening over entarte kunst.
Ik benoem haar mening met een vraagteken... zo'n gevalletje dus ?
Dat wil zeggen dat ik haar mening niet kan overnemen oa omdat Ik niet de letterlijke teksten van Baudet over die moderne kunst ken. .Maar misschien kan iemand die quotes van Baudet vinden en hier zetten. Bepaalde moderne kunst vind ik ook niks an. Ik noem dat geen kunst . Andere vormen kunnen abstractachtig of niet-realistisch zijn, maar valt best te waarderen.

Ik las ergens een recensie over dat Baudet bepaalde kunst postmodernisme noemde en dat zou volgens theorieën de schuld zijn van cultuurmarxisme Vind Baudet dat ook ?
Baudet vind wel dat cultuurmarxisme het doel heeft de Europese beschaving te vernietigen.
Als hij ook van mening is dat die moderne kunst die hij niet fraai vind, voortkomt uit postmodernisme, voortkomt uit cultuurmarxisme.... dan is zijn kunstmening inderdaad verwant aan de nazi-mening over entarte kunst.
Is dat wel zo ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 06-10-2017 14:30:32 ]
pi_174234679
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat het e.e.a. verdacht was van de rebellen ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat Oekraïne betrekken bij het onderzoeksteam op het moment dat nog niet 100% uitgesloten kon worden dat ze er niks mee te maken hadden een behoorlijk naar luchtje aan het onderzoek geeft. Niks meer niks minder. En ik beweer al helemaal niet dat Rusland zo'n betrouwbare partner zou zijn geweest in deze.

JIT.

Joint Investigation Team.

Nederland
Australië
Maleisië
België.

En Oekraïne.

Beetje vreemd op het moment dat nog niet met zekerheid kon worden vastgesteld dat Oekraïne er niks mee te maken had.
Dit is precies hoe de Russen onze opinie proberen te beïnvloeden. En jij slikt het voor zoete koek.
Make my day!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:27:10 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174234698
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een van de drie, de Russen waren er ook militair actief. En toch lijk je hen eerder te willen geloven.
Nee. Ik zeg zelfs expliciet van niet. :W.

quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe had men een onderzoek op Oekraïens grondgebied zonder betrokkenheid van Oekraïne goed uitvoeren?
Maar dit is natuurlijk weer een erg gezocht excuus. Er is uitgebreid onderzoek verricht met een Nederlandse organisatie als voornaamste betrokken organisatie.
Met je twijfels aan dit onderzoek trek je de integriteit van een alom gerespecteerd instituut in twijfel en dat is prima maar in deze niet zo heel serieus te nemen.
Hoe dat zou kunnen? Door ze niet in het onderzoeksteam te halen. Ze kunnen gewoon hun medewerking aan het onderzoek verlenen zonder actieve partij daarin te zijn.

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een van de drie, de Russen waren er ook militair actief. En toch lijk je hen eerder te willen geloven.
Voor het gemak schaar ik de Russen en de separatisten in hetzelfde kamp.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:26 schreef agter het volgende:

[..]

Dit is precies hoe de Russen onze opinie proberen te beïnvloeden. En jij slikt het voor zoete koek.
:')

[ Bericht 37% gewijzigd door fathank op 06-10-2017 14:33:34 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235247
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee. Ik zeg zelfs expliciet van niet. :W.
Dus je gelooft de Russen noch het JIT?

Wie is dan verantwoordelijk voor het neerhalen van de MH17?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:52:34 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235316
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je gelooft de Russen noch het JIT?

Wie is dan verantwoordelijk voor het neerhalen van de MH17?
Ik geloof dat het onderzoek niet is gegaan op de manier waarop het had gemoeten. Hoe kun je een mogelijke dader (hoe klein de kans ook is) een plek in het onderzoeksteam geven. En ook nog met vetorecht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235329
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik geloof dat het onderzoek niet is gegaan op de manier waarop het had gemoeten. Hoe kun je een mogelijke dader (hoe klein de kans ook is) een plek in het onderzoeksteam geven. En ook nog met vetorecht.
Maar waarom beantwoord je zijn vragen niet?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:57:04 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235417
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar waarom beantwoord je zijn vragen niet?
Speciaal voor jou: Grote kans dat Rusland (mede)schuldig is. Maar dat is het punt niet. Maar jullie willen graag gelijk halen in je eigen straatje, helemaal mooi. "Kijk hij heeft toegegeven dat Rusland schuldig is!'.

Lekker belangrijk. Het punt dat ik wil maken en wat je maar niet lijkt te begrijpen is dat er nogal een schijn belangenverstrengeling rond het onderzoek hangt. Het is twijfel die in den beginnen heel makkelijk voorkomen had kunnen worden. Door Oekraïne buiten het JIT te laten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235475
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik geloof dat het onderzoek niet is gegaan op de manier waarop het had gemoeten. Hoe kun je een mogelijke dader (hoe klein de kans ook is) een plek in het onderzoeksteam geven. En ook nog met vetorecht.
En jij denkt dat als Oekraine dat onderzoek actief hard gedwarsboomd en gebruik had gemaakt van zijn vetorecht, dat zoiets dan niet naar buiten komt? Het kabinet behoort de Tweede Kamer daarover te informeren. Dat is verplicht. Bovendien geen onderzoekers van het JIT dan sowieso lekken naar de pers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:04:10 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235567
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij denkt dat als Oekraine dat onderzoek actief hard gedwarsboomd en gebruik had gemaakt van zijn vetorecht, dat zoiets dan niet naar buiten komt?
Waarom zou de mogelijkheid er moeten zijn? Met deze constructie is het grondbeginsel van onafhankelijke waarheidsvinding in het geding. Of het nou uitgeoefend wordt of niet.

quote:
Het kabinet behoort de Tweede Kamer daarover te informeren. Dat is verplicht. Bovendien geen onderzoekers van het JIT dan sowieso lekken naar de pers.
Aanname gepresenteerd als feit. Bovendien is het kabinet ook niet zo scheutig geweest met informatie naar de Kamer. Opstelten die bijvoorbeeld meermaals ontweek of dat er überhaupt een veto-clausule was. Het Ministerie van V&J heeft het zelfs ontkend tegenover de media. Het Australische ministerie heeft de clausule niet voor niks laten lekken, die waren het er waarschijnlijk ook niet mee eens.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235605
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:57 schreef fathank het volgende:

[..]
Lekker belangrijk. Het punt dat ik wil maken en wat je maar niet lijkt te begrijpen is dat er nogal een schijn belangenverstrengeling rond het onderzoek hangt. Het is twijfel die in den beginnen heel makkelijk voorkomen had kunnen worden. Door Oekraïne buiten het JIT te laten.
Dan had je een ander een excuus gezocht om dergelijke twijfel te zaaien...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:07:23 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235636
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan had je een ander een excuus gezocht om dergelijke twijfel te zaaien...
Wederom een aanname als argument.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235644
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou de mogelijkheid er moeten zijn? Met deze constructie is het grondbeginsel van onafhankelijke waarheidsvinding in het geding. Of het nou uitgeoefend wordt of niet.

[..]

Aanname gepresenteerd als feit. Bovendien is het kabinet ook niet zo scheutig geweest met informatie naar de Kamer. Opstelten die bijvoorbeeld meermaals ontweek of dat er überhaupt een veto-clausule was. Het Ministerie van V&J heeft het zelfs ontkend tegenover de media.

Tsja, er is een uitgebreid rapport gepresenteerd waarin de onderzoekers hun bevindingen nauwkeurig onderbouwen. Kom met argumenten om hun conclusies te weerleggen, in plaats van deze vage 'waar rook is, is vuur'-redenering te blijven herhalen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174235660
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Wederom een aanname als argument.
Knul, jouw twijfels zijn volledig gestoeld op aannames. Weet niet of je het doorhebt.

Dat de betrokkenheid van Oekraine de betrouwbaarheid van het onderzoeken zou ondermijnen, zoals jij suggereert, is namelijk niets meer dan een dikke vette aanname. Zou dus iets minder hoog van de toren blazen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:13:10 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235746
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Knul, jouw twijfels zijn volledig gestoeld op aannames. Weet niet of je het doorhebt.

Dat de betrokkenheid van Oekraine de betrouwbaarheid van het onderzoeken zou ondermijnen, zoals jij suggereert, is namelijk niets meer dan een dikke vette aanname. Zou dus iets minder hoog van de toren blazen.
Het hoeft niet per definitie zo te zijn geweest, maar de mogelijk heeft bestaan. En die mogelijkheid had makkelijk voorkomen kunnen worden. Wat begrijp je er niet aan. Als je onafhankelijk onderzoek wil doen betrek je geen van de betrokken partijen uit een conflictsituatie in het onderzoek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:15:07 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235785
Maar het was een fantastisch onderzoek, met een fantastische partner *O*.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235861
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Het hoeft niet per definitie zo te zijn geweest, maar de mogelijk heeft bestaan. En die mogelijkheid had makkelijk voorkomen kunnen worden. Wat begrijp je er niet aan. Als je onafhankelijk onderzoek wil doen betrek je geen van de betrokken partijen uit een conflictsituatie in het onderzoek.
Aannames, beste jongen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:20:03 #63
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174235871
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aannames, beste jongen.
Werd je maar eens ergens aangenomen :z .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174235951
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Werd je maar eens ergens aangenomen :z .
Ah ja, ik ben uiteraard werkloos. Altijd een solide comeback.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174236154
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Het hoeft niet per definitie zo te zijn geweest, maar de mogelijk heeft bestaan. En die mogelijkheid had makkelijk voorkomen kunnen worden. Wat begrijp je er niet aan. Als je onafhankelijk onderzoek wil doen betrek je geen van de betrokken partijen uit een conflictsituatie in het onderzoek.
Welke landen die op geen enkele wijze verbonden zijn aan dit conflict en die derhalve honderd procent objectief zijn wat betreft dit onderwerp hadden dit onderzoek moeten uitvoeren?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:39:36 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174236221
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Welke landen die op geen enkele wijze verbonden zijn aan dit conflict en die derhalve honderd procent objectief zijn wat betreft dit onderwerp hadden dit onderzoek moeten uitvoeren?
In ieder geval de landen in het JIT die geen wapentuig in het gebied hadden en niet druk bezig waren oorlogje te spelen. Dus Rusland, Oekraïne en de separatisten vallen af naar mijn mening.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174236284
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:39 schreef fathank het volgende:f

[..]

In ieder geval de landen in het JIT die geen wapentuig in het gebied hadden en niet druk bezig waren oorlogje te spelen.
Dat is geen antwoord op de vraag. Laat ik de vraag daarom anders formuleren: stel dat Nederland geen partij was in dit conflict en dat een vlucht met voornamelijk Togolezen was neergeschoten, zou Nederland dan wat jou betreft als volstrekt onafhankelijke en dus objectieve partij het voortouw moeten nemen of zouden we ons juist verre moeten houden van een conflict dat niet het onze is?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:52:07 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174236422
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag. Laat ik de vraag daarom anders formuleren: stel dat Nederland geen partij was in dit conflict en dat een vlucht met voornamelijk Togolezen was neergeschoten, zou Nederland dan wat jou betreft als volstrekt onafhankelijke en dus objectieve partij het voortouw moeten nemen of zouden we ons juist verre moeten houden van een conflict dat niet het onze is?
Als de regering van Togo daar om vraagt ja. Voor de rest zal er een hoop afhankelijk zijn van o.a. de VN, het Internationaal Strafhof en zo zijn er waarschijnlijk nog wel een paar partijen die er hun plasje over willen doen. Maar het lijkt me sterk dat ze de Oekraïners gaan vragen om hulp.

Wedervraag: Stel Nederland is in oorlog met de Vopksrepubliek Kerkrade, gesteund door Vlaanderen. Boven Sittard-Geleen wordt PolskiAir033 neergeschoten. Eender door wie dan ook. Laten de Polen Nederland in het onderzoeksteam?

[ Bericht 9% gewijzigd door fathank op 06-10-2017 16:55:45 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174242201
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Als de regering van Togo daar om vraagt ja. Voor de rest zal er een hoop afhankelijk zijn van o.a. de VN, het Internationaal Strafhof en zo zijn er waarschijnlijk nog wel een paar partijen die er hun plasje over willen doen. Maar het lijkt me sterk dat ze de Oekraïners gaan vragen om hulp.

Wedervraag: Stel Nederland is in oorlog met de Vopksrepubliek Kerkrade, gesteund door Vlaanderen. Boven Sittard-Geleen wordt PolskiAir033 neergeschoten. Eender door wie dan ook. Laten de Polen Nederland in het onderzoeksteam?
Geen idee of de Polen dat doen, maar als ze dat wel doen lijkt het me zinniger om rapporten van dat onderzoeksteam op de inhoud te beoordelen dan maar te blijven wijzen op de deelname van Nederland eraan, vooral wanneer de inhoud van die rapporten de Belgen blijkbaar dermate zenuwachtig maakt dat ze menen een rookgordijn van desinformatie te moeten ophangen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:14:57 #70
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174245394
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Geen idee of de Polen dat doen, maar als ze dat wel doen lijkt het me zinniger om rapporten van dat onderzoeksteam op de inhoud te beoordelen dan maar te blijven wijzen op de deelname van Nederland eraan, vooral wanneer de inhoud van die rapporten de Belgen blijkbaar dermate zenuwachtig maakt dat ze menen een rookgordijn van desinformatie te moeten ophangen.
Dat uiteindelijk de gewenste uitkomst het resultaat is maakt nog niet dat er geen kritiek op het proces mag zijn en dat er achteraf niet gereflecteerd mag worden. En dat er zelfs al vrij vroeg in het proces kanttekeningen geplaatst mogen worden bij de beslissingen die genomen zijn die achteraf gezien op zn minst opmerkelijk genoemd mogen worden. Ondanks dat een andere partij een nog discutabelere reputatie heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174246375
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat uiteindelijk de gewenste uitkomst het resultaat is maakt nog niet dat er geen kritiek op het proces mag zijn en dat er achteraf niet gereflecteerd mag worden. En dat er zelfs al vrij vroeg in het proces kanttekeningen geplaatst mogen worden bij de beslissingen die genomen zijn die achteraf gezien op zn minst opmerkelijk genoemd mogen worden. Ondanks dat een andere partij een nog discutabelere reputatie heeft.
Natuurlijk mag er kritiek zijn op het proces en is reflectie altijd goed, maar dat is natuurlijk iets heel anders dan de conclusie van het onderzoeksteam in twijfel te trekken zonder in te gaan op de inhoud van het onderzoeksrapport.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:40:01 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174248170
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk mag er kritiek zijn op het proces en is reflectie altijd goed, maar dat is natuurlijk iets heel anders dan de conclusie van het onderzoeksteam in twijfel te trekken zonder in te gaan op de inhoud van het onderzoeksrapport.
Als het proces niet goed is geweest kan de uitkomst wrl goed zijn. Een stilstaande klok geeft ook 2 x per dag de goeie tijd aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174249919
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Als het proces niet goed is geweest kan de uitkomst wrl goed zijn. Een stilstaande klok geeft ook 2 x per dag de goeie tijd aan.
Bij een stilstaande klok is eenvoudig aan te tonen dat deze hoofdzakelijk de verkeerde tijd aangeeft, als dit een goede vergelijking is kom je nu vast met een enorme waslijst van feitelijke onjuistheden in het onderzoeksrapport.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 09:27:36 #74
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174250259
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bij een stilstaande klok is eenvoudig aan te tonen dat deze hoofdzakelijk de verkeerde tijd aangeeft, als dit een goede vergelijking is kom je nu vast met een enorme waslijst van feitelijke onjuistheden in het onderzoeksrapport.
Het was een fantastisch rapport. Met dank aan Oekraïne *O*.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174250484
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat uiteindelijk de gewenste uitkomst het resultaat is maakt nog niet dat er geen kritiek op het proces mag zijn en dat er achteraf niet gereflecteerd mag worden. En dat er zelfs al vrij vroeg in het proces kanttekeningen geplaatst mogen worden bij de beslissingen die genomen zijn die achteraf gezien op zn minst opmerkelijk genoemd mogen worden. Ondanks dat een andere partij een nog discutabelere reputatie heeft.
Ik heb de hele discussie net doorgelezen en ik vind dat je een valide punt maakt. Ik twijfel er niet aan dat de separatisten schuld hebben en dat Rusland daar invloed op heeft gehad. Maar Oekraïne had nooit als partner met vetorecht in het JIT mogen zitten vanwege de eerder genoemde redenen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_174250662
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Als het proces niet goed is geweest kan de uitkomst wrl goed zijn. Een stilstaande klok geeft ook 2 x per dag de goeie tijd aan.
Dus je bent het ermee eens dat de Russen schuldig zijn? Helder.

Vreemd dat Baudet zo enthousiast is over de Ruski's. Eng kereltje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:03:39 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174250674
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:46 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik heb de hele discussie net doorgelezen en ik vind dat je een valide punt maakt. Ik twijfel er niet aan dat de separatisten schuld hebben en dat Rusland daar invloed op heeft gehad. Maar Oekraïne had nooit als partner met vetorecht in het JIT mogen zitten vanwege de eerder genoemde redenen.
Doe niet zo raar joh. Dat is de normaalste zaak van de wereld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:04:39 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174250681
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je bent het ermee eens dat de Russen schuldig zijn? Helder.

Vreemd dat Baudet zo enthousiast is over de Ruski's. Eng kereltje.
Hoevaak ga je het nog vragen. Grote kans van wel ja.

Ben jij het er mee eens dat Oekraïne in het JIT hoort?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174250699
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoevaak ga je het nog vragen. Grote kans van wel ja.

Ben jij het er mee eens dat Oekraïne in het JIT hoort?
De rol van Oekraïne interesseert mij werkelijk geen ene reet. Zolang de waarheid maar boven water komt, en dat is gelukt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:11:01 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174250761
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De rol van Oekraïne interesseert mij werkelijk geen ene reet. Zolang de waarheid maar boven water komt, en dat is gelukt.
Dus... Een misdadiger mag een onderzoek naar een overval waar hij bij betrokken is veto'en als het resultaat maar goed is? :')

Ieder weldenkend mens op deze aardbol snapt dat dat achterlijk is. Jij weigert het omdat je te beroerd bent om je principes opzij te zetten lijkt het wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174250889
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus... Een misdadiger mag een onderzoek naar een overval waar hij bij betrokken is veto'en als het resultaat maar goed is? :')

Ieder weldenkend mens op deze aardbol snapt dat dat achterlijk is. Jij weigert het omdat je te beroerd bent om je principes opzij te zetten lijkt het wel.
De enige reden dat Oekraïne wordt verdacht, is omdat Rusland veel kabaal heeft lopen maken in een poging de aandacht af te leiden.

Uit niets blijkt dat Oekraïne het onderzoek heeft gedwarsboomd. Prima dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:22:08 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174250915
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De enige reden dat Oekraïne wordt verdacht, is omdat Rusland veel kabaal heeft lopen maken in een poging de aandacht af te leiden.

Uit niets blijkt dat Oekraïne het onderzoek heeft gedwarsboomd. Prima dus.
Nee, er zijn twee partijen aan het vechten, er zijn dus twee partijen die het mogelijk gedaan hebben. Dan ga je niet één van de twee binnenhalen. In geen enkel geval.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174250956
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, er zijn twee partijen aan het vechten, er zijn dus twee partijen die het mogelijk gedaan hebben. Dan ga je niet één van de twee binnenhalen. In geen enkel geval.
Aangezien de aanslag plaatsvond op het grondgebied van Oekraïne, is het logisch dat land een of andere rol speelt. Oekraïne leidt het onderzoek echter niet, en dat is van belang.

En waarom zou Oekraïne een toestel neerhalen dat richting het oosten vliegt en geen bommen heeft gedropt?

Het was vanaf de eerste seconde duidelijk wie schuldig was. Alleen de westerse Poetinfans hadden moeite met die lezing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:32:37 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174251024
:')

Geen normale discussie te voeren zo, als je niet eens je principes en vooroordelen opzij wil zetten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174251067
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:32 schreef Nattekat het volgende:
:')

Geen normale discussie te voeren zo, als je niet eens je principes en vooroordelen opzij wil zetten.
Deel jouw opvatting over de rol van Oekraïne simpelweg niet. Beetje vreemd om dan te roepen dat er 'geen normale discussie' mogelijk is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:38:53 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174251148
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Deel jouw opvatting over de rol van Oekraïne simpelweg niet. Beetje vreemd om dan te roepen dat er 'geen normale discussie' mogelijk is.
Lees die laatste zin van je vorige post eens opnieuw. Alsof we allemaal Putinlovers zijn die absoluut vinden dat Oekraïne het gedaan heeft.

Met zulke taal kan je het vergeten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174251156
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was vanaf de eerste seconde duidelijk wie schuldig was. Alleen de westerse Poetinfans hadden moeite met die lezing.
Het is echter wel vermakelijk hoe ze zich in malle bochten blijven wringen om dat te ontkennen of nuanceren.
pi_174251206
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lees die laatste zin van je vorige post eens opnieuw. Alsof we allemaal Putinlovers zijn die absoluut vinden dat Oekraïne het gedaan heeft.

Met zulke taal kan je het vergeten.
Maar wat denk jij dan over die brief die je partijleider heeft ondertekend?
Of je vele partijgenoten hier die maar wat graag de annexatie van de Krim door Rusland goedpraten?

Er zit in de FvD gewoon een flink component wat de Russische propaganda graag wil geloven. Dat valt lastig te ontkennen.
pi_174251247
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Alsof we allemaal Putinlovers zijn die absoluut vinden dat Oekraïne het gedaan heeft.
Persoonlijk ken ik helemaal niemand die denkt dat Oekraïne verantwoordelijk is. Daar is ook totaal geen bewijs voor.

Als Oekraïne het gedaan zou hebben, dan dient het hard te worden aangepakt en moeten de daders zich verantwoorden voor de rechter. Het bewijs zegt echter dat de Russen schuldig zijn.

Maar om de een of andere reden blijf jij hangen bij de rol van Oekraïne. Dat is een gepasseerd station. We weten wie het gedaan heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174258846
thierrybaudet twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:58:29 Wat ‘n onnozelheid bij deze kortpittige Trouw-mevrouw. Kogelvrij vest ipv Ops Vest, Lowa-laarzen ipv Meindl-schoenen https://t.co/cGdV16kJCU reageer retweet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:29:10 #91
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174258901
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:58:29 Wat ‘n onnozelheid bij deze kortpittige Trouw-mevrouw. Kogelvrij vest ipv Ops Vest, Lowa-laarzen ipv Meindl-schoenen https://t.co/cGdV16kJCU reageer retweet
Jammer dat hij qua niveau van reageren een beetje de kant van Trump op gaat. Had liever gezien dat hij geen aandacht schenkt hieraan. Sowieso vond ik de verkleedpartij ongepast binnen de context van de Kamer. Daar verwacht ik zulk gestunt niet. Van niemand.
pi_174259042
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jammer dat hij qua niveau van reageren een beetje de kant van Trump op gaat. Had liever gezien dat hij geen aandacht schenkt hieraan. Sowieso vond ik de verkleedpartij ongepast binnen de context van de Kamer. Daar verwacht ik zulk gestunt niet. Van niemand.
Het niveau stijgt inderdaad niet bepaald :P
pi_174259376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:58:29 Wat ‘n onnozelheid bij deze kortpittige Trouw-mevrouw. Kogelvrij vest ipv Ops Vest, Lowa-laarzen ipv Meindl-schoenen https://t.co/cGdV16kJCU reageer retweet
:')

Wilders 2.0 incoming.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:04:48 #94
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174259723
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:34 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het niveau stijgt inderdaad niet bepaald :P
Ja ik vind het oprecht jammer omdat het geluid in algemene zin van het FvD me leek aan te spreken. Maar als de beleidsman zelf steeds meer uit de band begint te springen houdt het op een gegeven moment wel op.
pi_174259920
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja ik vind het oprecht jammer omdat het geluid in algemene zin van het FvD me leek aan te spreken. Maar als de beleidsman zelf steeds meer uit de band begint te springen houdt het op een gegeven moment wel op.
Met alle respect, had je echt wat beters verwacht dan dit?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:13:34 #96
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174259954
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met alle respect, had je echt wat beters verwacht dan dit?
Ja. Ik ga bij voorbaat iets niet afschieten. Zelfs DENK heb ik niet meteen afgedaan als onzin. Tot ze zich zo gingen profileren.
pi_174259972
Even op een Twitter een reactie geven op een opinieartikel wat over hem gaat, en jij concludeert dan dat "de beleidsman steeds meer uit de band springt" ?

Man laat je toch niet zo opnaaien door de trollen in dit topic.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:15:18 #98
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174260013
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Even op een Twitter een reactie geven op een opinieartikel wat over hem gaat, en jij concludeert dan dat "de beleidsman steeds meer uit de band springt" ?

Man laat je toch niet zo opnaaien door de trollen in dit topic.
Het gaat mij om meer dan dat. Wat dat met anderen in dit topic te maken heeft geen idee. Ik vorm mijn eigen mening.
pi_174260069
Het heeft met de trollen te maken omdat 99.999, Xa1pt en nog meer usual suspects dit topic lopen te verzieken, dat draagt natuurlijk ook bij aan de beeldvorming waarop jij je mening vormt.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:21:52 #100
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174260194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:17 schreef bluemoon23 het volgende:
Het heeft met de trollen te maken omdat 99.999, Xa1pt en nog meer usual suspects dit topic lopen te verzieken, dat draagt natuurlijk ook bij aan de beeldvorming waarop jij je mening vormt.
Nee. Volgens mij stel ik net vrij duidelijk dat dat niet zo is.

Zou ook een beetje raar zijn nietwaar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')