abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7395970
Nummer 10 alweer WHOEHahahaha
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_7396002
pi_7396044
En weer terug in onzin! De aanhouder wint IMMER!
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_7396082
Verdomme tripper, ieder topic dient zijn eigen naam te dragen!

Bijvoorbeeld The Weedmachine!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7396197
right..
pi_7396225
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 20:49 schreef ChRoNiC het volgende:
right..
Give it up, je zult het nooit begrijpen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7399769
Ff verdergaande over PU.

Punt 1:) Misschien mag ik het niet oordelen over het verloop van de stand van dit seizoen. Waarom begrijp ik eigenlijk niet, maar laten we dan de resultaten pakken onderling en de resultaten van de teams zelf. Daaruit komt toch echt dat wij nog nooit van Geert hebben kunnen winnen zelfs alleen nog maar verloren hebben!!! Van Royal daarintegen hebben we wel gewonnen. De resultaten van de teams zelf wijzen er ook naar dat Geert een beter team heeft in het 1e jaar PU doet Royal mee in de 2e competitie dus de laagste competitie terwijl Geert meespeelt om het echie. Geert werd vorig seizoen in de eerste competitie glansrijk 1e dit zijn dus ook beduidend betere uitslagen. Royal speelt meen ik op het forum te vernemen ook nog in een lagere klasse dan Geert. Wat of wie kan mij dan vertellen waarom Royal dan zo veel beter dan Geert is??? Ik hoop dat ik samen met PU mijn ongelijk kan bewijzen en dat we Geert afmaken, maar ik vrees een onderschatting wanneer Royal beter wordt geacht dan Geert.

Punt 2:) Als je mijn verhaaltje goed leest zeg ik ook niet dat PU het niet beter zou doen dan vorig jaar zonder Zarko, ik heb meerdere factoren naar voren gehaald ( denk aan Bordeel ) terwijl ik dit eigenlijk overbodig was. En zeker zijn wij ook gegroeid, gelukkig wel!!! Robin en Atta zijn ook zeer nuttige aanwinsten geweest. Ik gaf alleen aan dat tegen de grotere tegenstanders we Zarko af en toe heel goed kunnen gebruiken, vooral in verdedigend opzicht maar ook aanvallend kan hij zijn zijn steentje bijdragen. Ik ben ervan overtuigd dat we zonder Zarko ook echt wel goed zouden ballen maar wilde alleen maar even aanhalen dat hij wel verrekte handig is voor ons. Dat vind ik trouwens Stefan Beckers ook!!!! Zonder hem laten we ook eerder punten liggen!!!! Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik niet Zarko wilde ophemelen maar PU met beide benen op de grond wilde zetten nadat ik hoorde dat de Kwaliteit van de Millse zaalvoetbalcompetitie zo sumier zou zijn waar ik het dus niet mee eens ben. Ik denk dan ook zeker nog niet dat wij al Kampioen zijn, ik ga er al wat harden aan denken als we morgen gaan winnen en nog harder als we tegen Praothuus winnen wnat dan zijn we gewoon de CAMPEONEN

pi_7406285
[/quote]
Punt 1:) Misschien mag ik het niet oordelen over het verloop van de stand van dit seizoen. Waarom begrijp ik eigenlijk niet, maar laten we dan de resultaten pakken onderling en de resultaten van de teams zelf. Daaruit komt toch echt dat wij nog nooit van Geert hebben kunnen winnen zelfs alleen nog maar verloren hebben!!! Van Royal daarintegen hebben we wel gewonnen. De resultaten van de teams zelf wijzen er ook naar dat Geert een beter team heeft in het 1e jaar PU doet Royal mee in de 2e competitie dus de laagste competitie terwijl Geert meespeelt om het echie. Geert werd vorig seizoen in de eerste competitie glansrijk 1e dit zijn dus ook beduidend betere uitslagen.
Royal speelt meen ik op het forum te vernemen ook nog in een lagere klasse dan Geert.

Wat is een lagere klasse .. meen dat ze beide spelen in de 2de klasse! Ik wil er ook alleen mee zeggen dat ze qua capaciteit wel gelijkwaardig zijn, ach en dat Geert dan uiteindelijk wel de resultaten pakt wil niet zeggen dat we tegen de een harder moeten werken werken dan tegen de ander. Het blijft immer een moment opname van 40 minuten in de 2 weken. Geert speelt echter wel constanter wat leid tot een hogere positionering op de stand.
Maar vindt jij dat Royal echt minder is dan een Cafe Geert? Denk het ook niet maar een ding weet ik wel, we moeten tegen beide hard knokken en vooral wordt het vanavond een zware pot. Zij zullen ons graag van onze punten willen beroven dat mag duidelijk zijn dus zullen zij extra goed hun best doen.

Wat of wie kan mij dan vertellen waarom Royal dan zo veel beter dan Geert is???
<gelijkwaardig hoor je mij vertellen>
Ik hoop dat ik samen met PU mijn ongelijk kan bewijzen en dat we Geert afmaken, maar ik vrees een onderschatting wanneer Royal beter wordt geacht dan Geert.
<nee hoor Rikske >

Punt 2:) Als je mijn verhaaltje goed leest zeg ik ook niet dat PU het niet beter zou doen dan vorig jaar zonder Zarko, ik heb meerdere factoren naar voren gehaald ( denk aan Bordeel ) terwijl ik dit eigenlijk overbodig was. En zeker zijn wij ook gegroeid, gelukkig wel!!! Robin en Atta zijn ook zeer nuttige aanwinsten geweest. Ik gaf alleen aan dat tegen de grotere tegenstanders we Zarko af en toe heel goed kunnen gebruiken, vooral in verdedigend opzicht maar ook aanvallend kan hij zijn zijn steentje bijdragen. Ik ben ervan overtuigd dat we zonder Zarko ook echt wel goed zouden ballen maar wilde alleen maar even aanhalen dat hij wel verrekte handig is voor ons. Dat vind ik trouwens Stefan Beckers ook!!!! Zonder hem laten we ook eerder punten liggen!!!! Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik niet Zarko wilde ophemelen maar PU met beide benen op de grond wilde zetten nadat ik hoorde dat de Kwaliteit van de Millse zaalvoetbalcompetitie zo sumier zou zijn waar ik het dus niet mee eens ben. Ik denk dan ook zeker nog niet dat wij al Kampioen zijn,
<ik ook echt niet>
ik ga er al wat harden aan denken als we morgen gaan winnen en nog harder als we tegen Praothuus winnen wnat dan zijn we gewoon de CAMPEONEN
[/quote]

Nou ik ben er wel van overtuigd dat we het eerste gedeelte winnent af weten af te sluiten maar dan begint het natuurlijk pas! En mij hoor je echt niet vertellen dat we kampioen zijn, maar dat we een goede kans maken ok!
Over Zarko ben ik het nu volledig met je eens, ik las echter in je eerste stuk meer dat Zarko bijna geheel PU had overgenomen, maar goed ik zal het toen wel zo gezien hebben en dat kwam voor mij dus verkeerd over. Maar ik ben het eens met de recentie die je nu plaatst.
Zeer goede aanvulling net als Robin en Athen die tevens voor veel goals zorgt en dat hebben we zo nu en dan nodig! En daarbij is het gewoon een mooie speler om naar te kijken, qua spel heb ik het dan over.

pi_7410851
Sjit, wat een lap text, hier is het topic niet voor gemaakt.
pi_7410912
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:01 schreef mrcool het volgende:
Sjit, wat een lap text, hier is het topic niet voor gemaakt.
Idd, stop hier aub mee!
pi_7410963
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:05 schreef Sebastian_Valmont het volgende:

[..]

Idd, stop hier aub mee!

En jij had het topic een naam moeten geven!
pi_7411027
Waarom word er zo wappie gequoted in het topic?
pi_7411152
*Grad Montana:

*Een Grad-Winampskin, moet niet veel gekker worden dit:

pi_7414080
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 23:20 schreef Vandalist het volgende:
Ff verdergaande over PU.

Punt 1:) Royal speelt meen ik op het forum te vernemen ook nog in een lagere klasse dan Geert.

Punt 2:) dan zijn we gewoon de CAMPEONEN

Punt 1) Royal speelt in de 2e klasse, net als Geert. Royal staat enkele plaatsen hoger dan Geert, met maar 4 punten meer. Ik acht beide teams daarom ook gelijkwaardig en aangezien we tegen Royal ook niet met gemak wonnen, zal dat vanavond denk ik ook niet het geval zijn. We zullen er hard voor moeten knokken.

Punt 2) Kampioen van het eerste deel van de competitie levert je vrij weinig op, afgezien van 1 punt voorsprong op de nr.2, 2 punten voorsprong op de nr.3 en 3 punten voorsprong op de nummers 4 tot en met 6. Een beker krijg je er niet mee.

Bigheadz R.I.P.
pi_7414173
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:07 schreef mrcool het volgende:

[..]

En jij had het topic een naam moeten geven!

Idd, moderators ik eis een topic ban voor de topicstarter voor de duur van één Bigheadz-topic!
Bigheadz R.I.P.
pi_7414761
Klopt dat ze in dezelfde competitie uitkomen ik herinner me nl. een overwinning van Geert van 7-2 op ROYAL !!

Over een uur gaat het dan gebeuren PU - GEERT het zal een TRILLER Gaan worden!!!

Let's kick some ass PU!!!!

woensdag 18 december 2002 @ 23:41:58 #17
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_7419170
FELICITATIES aan het adres van PU!!
Cafe Geeeeert - Lucratief Interieurbouw
3 - 5

Zie je nou wel, je kunt net zoveel lullen als je wil(lees de hectare's text hierboven), maar PU presteert wanneer het moet.
We gaan nu de overwinning op gepaste manier vieren

Coach:
het nieuwe vervoersmiddel van Selma

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Ripper op 18-12-2002 23:47]

Wat je vindt, ...
pi_7424792
Sjaz, ik heb de hele ochtend geprobeerd je te mailen, maar je mailadres (werk) staat in mijn hotmail account en die kwam ik dus niet in. Dus probeer ik je maar ff op deze manier te bereiken. Voordat ik je die software mail moet ik ff het volgende weten:

in welk formaat komt het bestand op jouw pc bij het overzetten? is dat een mpg of avi file? of iets anders misschien. Dit moet ik namelijk wel ff weten, zodat ik de juiste software kan opsturen. Voor ieder formaat heb je namelijk weer helletjes veel programma's.

Bigheadz R.I.P.
pi_7425677
De PU site is trouwens weer geupdate (http://www.connect.to/pu). Effe wat statistieken:

Topscorer, aantal doelpunten, aantal gespeelde wedstrijden, gemiddelde:

1. Zarko 16 8 2
2. Bart 12 8 1.5
3. Ramon 12 8 1.5
4. Michiel 7 8 0.87
5. Robin 6 6 1
6. Ruben 3 4 0.75
7. Rik 2 6 0.33

Uitslagen 2002-2003 tot gisteren:

11 sept ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café Royal 5 - 3
25 sept ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café 't Heike 10 - 2
9 okt ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Topigs v.d. Kolk 17 - 2
23 okt ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Autoservice St. Hubert 4 - 3
6 nov ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC De Brandweer 4 - 2
20 nov ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Thoonen-Bongers 8 - 0
4 dec ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café Big Ben 7 - 2
18 dec ZVC Padbroek Utd / Lukratief - ZVC Café Geert 5 - 3

Topscorers totaal over 3 seizoenen (aantal doelpunten, gespeelde wedstrijden, gemiddelde):

1. Ramon 39 41 0.95
2. Michiel 37 40 0.92
3. Bart 33 38 0.86
4. Ruben 20 30 0.66
5. Boy 17 30 0.56
6. Zarko 16 8 2
7. Rik 10 37 0.27
8. Robin 9 9 1
9. Stefan 8 33 0.24
10. Elmar 4 14 0.28
11. Nik 2 20 0.1

Andere statistieken:

Aantal wedstrijden: 41
Gewonnen: 25
Gelijkspel: 4
Verloren: 12
Totaal doelpunten voor: 197
Totaal doelpunten tegen: 127
Doelsaldo: +70

Grootste overwinning: 17 - 2 (Topigs v.d. Kolk, 10/9/2002)
Grootste nederlaag: 2 - 8 (Café Geert 2, 9/20/2000)

Clubtopscorer: Ramon (39 doelpunten)
Meeste goals in één wedstrijd: Ramon (7 doelpunten)
Topigs v.d. Kolk (17 - 2), 10/9/200

Bigheadz R.I.P.
pi_7425790
quote:
Op donderdag 19 december 2002 12:24 schreef JesusThePimp het volgende:
Sjaz, ik heb de hele ochtend geprobeerd je te mailen, maar je mailadres (werk) staat in mijn hotmail account en die kwam ik dus niet in. Dus probeer ik je maar ff op deze manier te bereiken. Voordat ik je die software mail moet ik ff het volgende weten:

in welk formaat komt het bestand op jouw pc bij het overzetten? is dat een mpg of avi file? of iets anders misschien. Dit moet ik namelijk wel ff weten, zodat ik de juiste software kan opsturen. Voor ieder formaat heb je namelijk weer helletjes veel programma's.

Waarschijnlijk komt het in AVI op de pc te staan in een gigje of 20?
Ik moet het dan maar eerst efkus gaan knippen, bewerken (duurt lang) en dan inpakken in een mooi bestandje en dat terug brengen in size naar DIVX.

Sel10, je weet het PU houdt zich sterk als het moet. We doen ons best en ook voor de support maar ja, slecht 1 supporter zag ik een keer wild te keer gaan toen de cameraman hem filmde .... vet!
En over de bal, het is een plofbal die is idd wat zwaarder en is zo geconstrueerd dat hij niet / nauwelijks stuitert. Dit om het spel langzamer te maken en je meer futsal overhoudt. Je had gelijk dus. (hoorde de vraag aan Tris die je stelde).

Cameraman Tripper, netjes werk hoor. Al had je wel af en toe misschien alvast een effectje kunnen toepassen (van wit overlaten lopen naar kleur ofzow). Maar ben dik tevreden en ook jij hoor selten prima werk!

Eddie coach, je was actiever dan ik dacht gestern, ik hoorde je een paar keer rellen, netjes, zo mag ik het horen

Spelers a la PU, wederom een knappe prestatie, keep goin' on and schop hun anaalkliertjes! Ik ben tevreden, wel viel het me op dat het begin / halverwege 2de helft echt slecht was. Ok hun gaven niet veel weg maar we liepen ons zo vast als een huis. Maar goed op naar 't proathuus??

Tripper, je hoeft niet meer hier op het werk te komen want ik heb hier alles gefilmd dus dat show ik je binnenkort wel ekkus. En als ik je dan weer een keer een mogelijkheid bied .... moet je maar kijken wat je doet.

pi_7425988
Sjaz, ik heb hier Ulead Videostudio 6.0. Is geschikt voor het knippen en bewerken van alle video files, effecten toevoegen en je kunt het opslaan in het formaat dat je wilt.

Ik fik uhm wel op cd, want de installatiefile is bijna 40 MB en de effecten add-on is bijna 80 MB. Kom vanavond wel een cd-r brengen.

Bigheadz R.I.P.
pi_7426054
Michiel ik heb hier een cd liggen met alle PU foto's, mailen naar je pa zijn accout? 136 mb kan je dat ontvangen? Anders moet ik alles resizen maybe kan ik dat doen met een klein progje maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor.
Laat maar weten of alleen van de laatste 2 wedstrijd ofzo?
Laat me ook ff het adres weten dan!

Thanx Bart

En moet ik je ook het logo van Lukratief nog een keer mailen zodat je de site echt update? Dit kan eigenlijk niet he! We zitten halverwegen en nog staat er Lelie op , niet bepaald netjes voor de sponsor ....

pi_7426082
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:28 schreef JesusThePimp het volgende:
Sjaz, ik heb hier Ulead Videostudio 6.0. Is geschikt voor het knippen en bewerken van alle video files, effecten toevoegen en je kunt het opslaan in het formaat dat je wilt.

Ik fik uhm wel op cd, want de installatiefile is bijna 40 MB en de effecten add-on is bijna 80 MB. Kom vanavond wel een cd-r brengen.

Goed ja ik heb wel bewerkingssoftware (Pinnacle 8.0) die goed is maar daar kan ik geen DIVX mee maken, met Ulead wel???
pi_7426200
mail maar alles wat je hebt, het mailadres is: gerritsmja@home.nl

let dus op gerrits, en niet gerits

Met Ulead kun je als DivX opslaan (meen ik)

Bigheadz R.I.P.
pi_7426270
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:36 schreef JesusThePimp het volgende:
mail maar alles wat je hebt, het mailadres is: gerritsmja@home.nl

let dus op gerrits, en niet gerits

Met Ulead kun je als DivX opslaan (meen ik)

Meen ik? Moet het wel zeker weten anders steek ik er joden veel tijd in en krijgen we geen DIVX output!!!
Maar goed ik mail alles wel ff

Is groot dus duurt ff

--> Dit is gekkenwerk, als je langs mijn huis komt ligt er een RW klaar voor je (die ik graag terug zie) met alle pictures. Neem die dan maar mee. Ok? Maak er maar wat moois van. Ciao

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 19-12-2002 13:49]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')