Nee via DMquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Iemand die niet in dit topic gepost heeft dus? Dit topic wordt steeds beter.
Jij hebt het niet dus heb er vrede meequote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Terwijl je oorspronkelijk een veel hoger bedrag vroeg, de prijs 'vanaf' noemde en er nog volop op 't ding geboden werd?
[ afbeelding ]
Heb je mij op 't ding zien bieden? Succes met ergens anders een koekwaus vinden die er een idioot bedrag voor betaalt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt het niet dus heb er vrede mee
Ik snap je frustratiequote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:26 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Heb je mij op 't ding zien bieden? Succes met ergens anders een koekwaus vinden die er een idioot bedrag voor betaalt.
[ afbeelding ]
Ben jij wel goed bij je hoofd, en dan zeg ik het vriendelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verzoek verstuurd om je DM-inbox te controleren.
Op zichzelf een goede vraag, ware 't niet dat'ie gesteld wordt door iemand die:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd, en dan zeg ik het vriendelijk
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Op zichzelf een goede vraag, ware 't niet dat'ie gesteld wordt door iemand die:
- Een topic opent waarin ze anderen vraagt om voor haar tweedehands NES vanaf de winkelprijs te bieden;
- De prijs verlaagt met 100 euro wanneer iemand haar erop wijst dat'ie in de winkel goedkoper is;
- Een bod afwijst vanwege de bijgaande PI;
- Alle overige biedingen (uiteindelijk) negeert;
- Weer een half uur later stelt dat 't ding plots al is "verkocht via DM";
- Maar niet wil vertellen aan wie of voor hoeveel.
[ afbeelding ]
- Én ten onrechte claimt dat de HDMI-kabel er oorspronkelijk "volgens mij" niet bij zat;quote:
Oh fucking hellquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
- Én ten onrechte claimt dat de HDMI-kabel er "volgens mij" niet bij zit;
- Én 'vergeet' te vermelden dat de USB-kabel een (niet meegeleverde) voeding nodig heeft.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |