Hoelang is de genezingstijd, bij mijn tepel piercings heeft het zowat een jaar geduurt voordat het helemaal genezen was.
Hoe en met wat moet je de piercing verzorgen?
Hoe zit dat verder met verdovingen, bij mijn tepel piercings werd er namelijk niet verdoofd...(ook niet gevraagd of ik verdoofd wilde worden)
Al met al vind ik het een beetje eng, stel je voor dat ik mijn gevoel daardoor kwijt kan raken....
Er wordt aangeraden je piercing 2 x per dag met antibacteriele zeep te wassen
en de eerste 2 weken niet in het zwembad, meertje, zee etc. te gaan zwemmen, that's it
quote:Om te beginnen wat angst wegnemen...
Op zondag 9 februari 2003 10:58 schreef Empress het volgende:
Hallo, ik heb nog een paar vraagjes over de clithood piercing...
Ik zou er zelf ook graag een laten zetten, maar dan wel een ringetje (horizontaal), vind ik persoonlijk de mooiste om te zien.Hoelang is de genezingstijd, bij mijn tepel piercings heeft het zowat een jaar geduurt voordat het helemaal genezen was.
Hoe en met wat moet je de piercing verzorgen?
Hoe zit dat verder met verdovingen, bij mijn tepel piercings werd er namelijk niet verdoofd...(ook niet gevraagd of ik verdoofd wilde worden)
Al met al vind ik het een beetje eng, stel je voor dat ik mijn gevoel daardoor kwijt kan raken....
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je je gevoel daar beneden kwijt raakt.
Bij een klithoodpiercing is dat risiko nihil, alleen bij een piercing door de klit zelf heen is er het risiko van beschadigde zenuwen.
De klithoodpiercing komt in de klithood, niet in de klit zelf.
Genezingstijd is tussen de 10 en de 20 dagen(ligt eraan hoe snel je geneest van jezelf uit).
Je piercing verzorg je door het te wassen met antibacteriele zeep(unicura handzeep uit zo'n pompje is ideaal).
Wat je verder kan doen als je bang bent dat het niet goed gaat, of gewoon voor de zekerheid is water koken, dan mespunt zout erin(borrelglaasje water), dat borrelglaasje over de piercing heenzetten en even laten weken.
Dit kan vooral in het hele begin makkelijk zijn aangezien je een ringetje wil, je weekt het dan even los waardoor je het ringetje kan draaien.
Wees niet te overenthousiast met schoonmaken, hou je netjes aan hoe het gezegd word(in het begin 3 maal daags), als je het teveel doet duurt de genezing langer.
Zodra alles genezen is de gewone verzorging die je dagelijks doet voldoende.
Maar als het goed is krijg je zodra je de piercing neemt een blaadje met daarop hoe je de piercing moet verzorgen.
Verdoving....
Ligt eraan welke piercer, maar normaal gesproken word hij zonder verdoving gezet, is het wel een verdoving dan is het van die spray-verdoving(meestal).
Als je verdoving wil gewoon even vragen, maar geloof me als ik zeg dat het allemaal reuze meevalt(en ik ben best een watje), je hebt de tepelpiercing al gehad, dat word 1 van de pijnlijkste genoemd.
Maar dat kunnen ze je allemaal prima uitleggen bij je eigen shop. Ik zou trouwens wel naar een goede gaan, en niet zomaar op een dance-event ofzo. Je weet maar nooit....
quote:ff heel erg offtopic, maar jij heb een honda integra type r ??
Op dinsdag 11 februari 2003 05:04 schreef nrg het volgende:
Ook die gebruiksaanwijzingen zijn weer bij elke shop anders. Ik moest gewoon wassen met lactacyd (intiemzeep).Maar dat kunnen ze je allemaal prima uitleggen bij je eigen shop. Ik zou trouwens wel naar een goede gaan, en niet zomaar op een dance-event ofzo. Je weet maar nooit....
Zeg, Erodome, hoe heb jij hem zitten? Het klinkt erg aanlokkelijk allemaal.
Overigens, als je vrij kansloze tepels hebt kan ik je tepelpiercings van harte aanraden. Naast het feit dat je tepels stukken gevoeliger worden (voor de piercings had ik niets aan die dingen...) worden je borsten een stuk fraaier omdat je tepels zich in een continue staat van erectheid bevinden.
quote:Da's dan persoonlijk, smaken verschillen. Ik vind tepels met piercings heel lelijk om te zien.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:56 schreef LunaChick het volgende:
<knip>worden je borsten een stuk fraaier omdat je tepels zich in een continue staat van erectheid bevinden.
quote:Ik heb het dan ook over de borsten zelf, leesblinde. Die worden steviger.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:08 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Da's dan persoonlijk, smaken verschillen. Ik vind tepels met piercings heel lelijk om te zien.
quote:Op pagina 2 vind je 2 foto's van mijn piercing en kan je zien hoe het zit.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:56 schreef LunaChick het volgende:
Hopla, ik ben overgehaaldZeg, Erodome, hoe heb jij hem zitten? Het klinkt erg aanlokkelijk allemaal.
Overigens, als je vrij kansloze tepels hebt kan ik je tepelpiercings van harte aanraden. Naast het feit dat je tepels stukken gevoeliger worden (voor de piercings had ik niets aan die dingen...) worden je borsten een stuk fraaier omdat je tepels zich in een continue staat van erectheid bevinden.
Piercings in de tepels, kan heel mooi zijn, maar ook erg lelijk, licht totaal aan het persoon(de bouw) die ze heeft.
Staafjes hebben mijn absolute voorkeur bij tepelpiercings, misschien dat er ooit nog eens staafjes in mijn tepels komen, maar daar ben ik niet zeker van(moet er eerst minimaal een jaar lang echt zeker van zijn voordat ik overga tot zoiets).
quote:Nee. Daar heb je het niet over. Je hebt het over tepelpiercings zelf, je kan ze van harte aanraden omdat borsten een stuk fraaier worden omdat je tepels zich in een continue staat van erectheid bevinden. Daar heb je dus tepelpiercings voor nodig en die vind ik dus helemaal niks om te zien. Ik plaatste mijn post omdat ik wil aangeven dat dat verfraaien niet voor iedereen een verfraaing betekent.
Op vrijdag 21 februari 2003 19:50 schreef LunaChick het volgende:[..]
Ik heb het dan ook over de borsten zelf, leesblinde. Die worden steviger.
Leesblind is vervelend, maar je eigen woorden niet kunnen lezen lijkt mij helemaal lastig.
quote:Ja klopt, foto's staan op mijn site...
Op vrijdag 21 februari 2003 15:26 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
ff heel erg offtopic, maar jij heb een honda integra type r ??
quote:Nope, was nog steeds niet binnen. Maar ik ga vanmiddag naar Rotterdam en dan gelijk ff langs. Misschien is het er al en hebben ze gewoon nog geen zin gehad om te bellen.
Op zaterdag 22 februari 2003 18:31 schreef Ms_Furious het volgende:
nrg heb je dat virbrerende staafje al en hoe bevalt het?
Real:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030324.rm
Windows media speler:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030324.asf
Reden om dit hier te vragen , ze heeft zich op mijn computer ingelezen op dit forum voordat ze echt besloot hem te laten zetten en dat we dus weten dat er hier meer meiden zijn met zo'n piercing....
Alvast bedankt!
Door de pijn die zij had, kan alles verdooft zijn, waardoor ze op dit moment niet HET gevoel heeft wat ze verwacht. Morgen moet het stukken beter voelen.
BTW een week geen gefriemel of sex en goed schoon houden.
Maar haar grootste zorg was dus eigenlijk dat ze dr klit zelf niet voelde , wel nog af en toe wat pijn.
En een andere vriendin die hem had laten zetten al meteen die zelfde avond er zelf mee zat te spelen en er geen genoeg van kreeg....
quote:Bij passion for piercing in groningen , hier hebben andere vrienden die van hun ook laten zetten....
Op zaterdag 26 april 2003 20:10 schreef -En4Cer- het volgende:
Heeft ze hem wel bij een proffesionele shop laten zetten?
Er lopen namelijk erg veel prutsers rond..
Het zou kunnen dat het blijvend is, maar de piercing zit er nog maar net...dus gewoon even afwachten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |