quote:Dan zou ik een iets langer staafje nemen... Bij mij komt ie altijd tegen mijn clit aan, kwam laatst zelfs bijna klaar op de fiets!
Op donderdag 30 januari 2003 11:58 schreef Tha_ellah het volgende:
Tijdens de sex is het wel lekker.. Je merkt er niet onzettend veel van, want het bolletje raakt alleen je klit tijdens het duwen erop, maar het is wel een leuk bij dingetje
quote:Dan zit ie niet goed hoor!!!!!!!!!
Op donderdag 30 januari 2003 11:58 schreef Tha_ellah het volgende:
Tijdens de sex is het wel lekker.. Je merkt er niet onzettend veel van, want het bolletje raakt alleen je klit tijdens het duwen erop, maar het is wel een leuk bij dingetje
Ik heb dat ook gehad in het begin, toen is ie er perongelijk uitgegaan(balletje losgeschoten tijdens de sex).
Ik kreeg hem er zelf niet meer in dus ben naar een bevriende piercer gegaan.
Die heeft hem gelijk opnieuw gezet omdat ie zo maar weinig lol gaf.
Nu raakt hij mijn klit continu en dat is een heeeeeeeeeeeeeeel stuk beter.
quote:Heb je dan niet na een tijdje dat je nix meer voelt omdat je zo gewend raakt?
Op donderdag 6 februari 2003 20:20 schreef erodome het volgende:[..]
Dan zit ie niet goed hoor!!!!!!!!!
Ik heb dat ook gehad in het begin, toen is ie er perongelijk uitgegaan(balletje losgeschoten tijdens de sex).
Ik kreeg hem er zelf niet meer in dus ben naar een bevriende piercer gegaan.Die heeft hem gelijk opnieuw gezet omdat ie zo maar weinig lol gaf.
quote:Continu? Like in allways...?
Op donderdag 6 februari 2003 20:20 schreef erodome het volgende:[..]
Dan zit ie niet goed hoor!!!!!!!!!
Ik kreeg hem er zelf niet meer in dus ben naar een bevriende piercer gegaan.Die heeft hem gelijk opnieuw gezet omdat ie zo maar weinig lol gaf.
quote:Het hele gevoelige wat je in het begin hebt gaat er wel af ja.
Op donderdag 6 februari 2003 20:23 schreef Brakbak het volgende:[..]
Heb je dan niet na een tijdje dat je nix meer voelt omdat je zo gewend raakt?
Toen ik hem net had was traplopen bv een hele bijzondere ervaring, dat word echt wel minder.
Fietsen blijft leuk
Je raakt idd aan het gevoel gewend.
Maar het blijft een heel stuk gevoeliger als zonder.
Ik heb dus 2 dagen zonder piercing moeten leven, waren 2 lange dagen, ook al zat die piercing niet helemaal goed.
Ja je went eraan dus wel aan, maar het blijft een hele verbetering(op iets wat al goed was)
Ryan, ja continu, altijd dus.....
Het onderste bolletje ligt OP mijn klit.
Stel je even een klit voor met klithood, het staafje gaat vanaf de bovenkant van de klithood erin(daar zit het bovenste bolletje) en komt onder het kapje eruit, daar zit het onderste balletje, die zit dus half verscholen onder het kapje wat de klit "bedekt" en op de klit zelf.
Het staafje loopt langs de "wortel" van de klit(door de klithood heen), het bovenste bolletje zit waar de wortel van de klit het lichaam ingaat.
quote:"Laten we een eindje gaan fietsen vanmiddag...", heeft voor jou dus een heel andere dimensie...? Meid, ik blijf me over je verbazen...
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef erodome het volgende:[..]
Ryan, ja continu, altijd dus.....
Het onderste bolletje ligt OP mijn klit.Stel je even een klit voor met klithood, het staafje gaat vanaf de bovenkant van de klithood erin(daar zit het bovenste bolletje) en komt onder het kapje eruit, daar zit het onderste balletje, die zit dus half verscholen onder het kapje wat de klit "bedekt" en op de klit zelf.
Het staafje loopt langs de "wortel" van de klit(door de klithood heen), het bovenste bolletje zit waar de wortel van de klit het lichaam ingaat.
quote:Tja dat was een aangename verrassing toen ik daarachter kwam
Op donderdag 6 februari 2003 21:34 schreef Ryan3 het volgende:[..]
"Laten we een eindje gaan fietsen vanmiddag...", heeft voor jou dus een heel andere dimensie...? Meid, ik blijf me over je verbazen...
I love my piercing!!!!!!!!!!!!
Maar het is ook een kwestie van erop letten hoor, als ik met m'n zoontje aan het fietsen ben zit ik echt niet steeds van oeeeeeeehhhhhhhh op de fiets, dan zet je het gewoon even van je af en houdt je dan bezig met andere aangename zaken(een blij ventje).
quote:Voor het uittesten met de seks ben je bij mij op het juiste adres.
Op dinsdag 17 december 2002 20:15 schreef nrg het volgende:
Ellow, Ik heb zaterdagmiddag een piercing laten zetten door het kapje boven mijn klit. Het voelt geweldig en staat erg mooi. Ik heb een staafje, omdat dat het beste bij mij paste volgens de piercingshop. Iemand hier ervaring mee?
Met masturberen is het in ieder geval erg lekker, bij gebrek aan relatie heb ik echte sex nog niet uit kunnen proberen...
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:47 schreef Idool het volgende:[..]
Voor het uittesten met de seks ben je bij mij op het juiste adres.
Ik ben nog vrij met valentijnsdag.
quote:En de daaropvolgende 20 jaar ook nog wel denk ik
quote:Net als de rest van de dagen idd
Op vrijdag 7 februari 2003 09:36 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
En de daaropvolgende 20 jaar ook nog wel denk ik
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:37 schreef nozem het volgende:[..]
Sluit zich daar bij aan, een navelpiercing is zeer oke, tongpiercing ook, maar klitpiercings en in mindere mate tepelpiercings zorgen nou niet bepaald voor opwinding bij me..
quote:Bwhahahahahaha
Ik zou het wel heel geil vinden als mijn vriendinnetje een klithoodpiercing zou nemen,
maar... ze vind het eng...
edit: quote verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 07-02-2003 15:42]
quote:Wat stelt dit voor? Ik zie de link met een piercing niet
Op vrijdag 7 februari 2003 14:40 schreef Govinda het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja was een reactie op een inmiddels verwijderde post van een andere user... never mind...
Op vrijdag 7 februari 2003 20:20 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Wat stelt dit voor? Ik zie de link met een piercing niet
quote:Ja ijsklontjes zijn leuk, maar ook voor degene zonder piercings hoor
Op vrijdag 7 februari 2003 17:51 schreef _-Q-_ het volgende:
Wat een vriendin van me lekker vond, was om gelikt te worden met ijsklontjes, zodat de piercing koud werd en haar klit lichtelijk verdoofd werd.op je piercings
quote:Erodome, verlicht mij, hoe zit het met de piercing in, rondom of op de Eikel...? En is tepel c.q. tepelhof bij 'les dames' ook zo gevoelig...? Ooit het verhaal gehoord dat een vrouw een orgasme kreeg door alleen al stimulatie van den tepels..? Odd, innit...?
Op vrijdag 7 februari 2003 21:02 schreef erodome het volgende:[..]
Ja ijsklontjes zijn leuk, maar ook voor degene zonder piercings hoor
quote:Nee waarom?
Op vrijdag 7 februari 2003 12:04 schreef boebiedoe het volgende:
is dat niet zwaar irritant met t skateboarden?
quote:Ik heb geen persoonlijke ervaring met piercings in en rond de eikel...
Op zaterdag 8 februari 2003 00:35 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Erodome, verlicht mij, hoe zit het met de piercing in, rondom of op de Eikel...? En is tepel c.q. tepelhof bij 'les dames' ook zo gevoelig...? Ooit het verhaal gehoord dat een vrouw een orgasme kreeg door alleen al stimulatie van den tepels..? Odd, innit...?
Maar wat ik ervan gehoort heb is dat het een extra dimensie geeft aan het sexleven, voor zowel de vrouw als de man.
Maar ervaringen heb ik niet, dus kan er weinig meer over zeggen dan algemene info.
Ik kan dus niet zeggen hoe het voelt.
Tepels................
Ja die zijn heel gevoelig, en ja je kan(met nadruk op KAN) er een orgasme mee bereiken.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms lukt het mij ook, dan moet er zachtjes met mijn tepels gespeelt worden, moeten alle omstandigheden goed zijn, maar eerlijk is eerlijk dit is zeldzaam bij mij.
Zachtje tikje's op de tepel geven(met 1 of 2 vingers) de tepel heel zachtjes tussen de vingers in laten rollen.
Rondjes draaien over het tepelhof(en de borst), sabbelen/knabbelen op de tepels, ja allemaal erg lekker.
Genot geeft het altijd wel, maar een orgasme is heel zeldzaam.
Als je tepels stimuleerd dan voelt de vrouw een soort van lekkere steek door zichzelf heen die richting het onderlijf gaat.
Heel veel vrouwen die borstvoeding geven aan hun baby schrikken zich een hoedje als ze erachterkomen dat dat een heel fijn gevoel teweeg kan brengen.
Dat brengt voor vele erge verwarring, pas als ze erover praten komen ze erachter dat dat heel normaal is en dat je je daar niet druk over hoeft te maken.
Zowel de tepel als het tepelhof zijn erg gevoelig bij vrouwen, maar ook de borsten zelf zijn gevoelig en geven een fijn gevoel bij stimulatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |