quote:Oh. doe jij doorgaans tijdens een solicitatiegesprek je broek en slip uit, dan?
Op donderdag 19 december 2002 13:13 schreef OuTPuT het volgende:
Klinkt erg erotisch zo'n piercing.Ben best benieuwd hoe dat er uit ziet 0-) Ik ben zelf ook erg benieuwd naar piercings en ik wil er ook wel graag 1, maar mijn vraag is eigenlijk hoe reageert de rest er op. Want vaak is het bij bedrijven dat je een soort kleding code hebben en daar valt dat dan ook onder.
quote:Nee is niet waar, je kan gelijk een staafje nemen, geen probleem..
Op dinsdag 24 december 2002 13:16 schreef Ms_Furious het volgende:
Zoals ik al eerder vermeldde ga ik er binnenkort ook 1 halen, dus was ik alvast wat informatie aan het bij elkaar zoeken. Klopt het dat je beter eerst een ring kan laten zetten en daarna een staafje (vanwege zwelling ofzo)? Dat kreeg ik namelijk in een email terug van een piercingshop (Roxy in Antwerpen). Althans ze zeiden dat ze eerst zowieso alleen een ring plaatsen en geen staaf en dan 6 weken later kon je es voor een staafje gaan kijken....
Ik heb die van mij ook gelijk gekregen, wilde geen ring, dus ook niet voor 6 weken ofzo...
Alle andere die ik ken en die een staafje hebben hebben hem ook gelijk gekregen.
Zowiezo is het gaatje voor ring anders dan die voor een staafje.
Een ring word horizontaal gezet, zodat het balletje van de ring op de klit valt.
Een staafje word vertikaal gezet(als je er echt lol van wil hebben iig).
Dus ze kunnen toch hetzelfde gaatje niet gebruiken........
Alhoewel dat is niet helemaal waar, je kan de ring op beide manieren zetten, alleen is horizontaal de meest gebruikte voor een ring.
Kan me voorstellen dat je niet direct zo iets hebt van: de hele wereld mag het weten....
Ben overigens zelf man, maar ik kan me wel voorstellen dat dit de sexuele beleving (voor zowel man als vrouw) positief stimuleert. Echter voordat ik een piercing in/door mijn snikkel laat plaatsen.....brrr nee liever niet.
quote:Laat je ff weten als je 'em hebt?
Op dinsdag 24 december 2002 13:16 schreef Ms_Furious het volgende:
Zoals ik al eerder vermeldde ga ik er binnenkort ook 1 halen, dus was ik alvast wat informatie aan het bij elkaar zoeken.
quote:is goed, waarschijnlijk wordt het half januari
Op dinsdag 31 december 2002 01:01 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Laat je ff weten als je 'em hebt?
quote:Het valt niet echt op in een slipje ofzo, als je wat dichterbij kan komen dan zie je wel het bovenste bolletje zitten ja
Op dinsdag 31 december 2002 00:13 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Mijn vraag: valt dit nog op bij het dragen van bijv. alleen een slipje of zwemkleding of bijv. een strakzittende heupbroek? Of 'verbergen' de grote schaamlippen het een en ander?Kan me voorstellen dat je niet direct zo iets hebt van: de hele wereld mag het weten....
Ben overigens zelf man, maar ik kan me wel voorstellen dat dit de sexuele beleving (voor zowel man als vrouw) positief stimuleert. Echter voordat ik een piercing in/door mijn snikkel laat plaatsen.....brrr nee liever niet.
Het bovenste bolletje zit niet beschermt door schaamlippen, die zit net boven waar de schaamlippen echt eindigen(bovenaan de klithood).
Dit is bij een staafje dan..
edit: plaatje weggehaald, valt buiten de policy. Er staan wel al een paar afbeeldingen in dit topic die wel binnen de policy vallen.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 01-01-2003 18:03]
quote:Welkom bij de club!
Op dinsdag 21 januari 2003 10:40 schreef Ms_Furious het volgende:
Jaaaaaa ik heb 'm laten zetten!!!
Ben dr echt supertrots op, ik heb er ook helemaal geen last van. Het laten zetten deed ook geen zeer. Alleen de sex moet ik nog uitproberen we durfden nog niet zo goed, bang dat er iets mis zou gaan. Wie weet vanavond, ik kan niet wachten iig na al die verhalen over jullie ervaringen met sex met een clithoodpiercing.
Weet je wat misschien een geil idee is? Bij mijn piercingshop verkopen de vibrende staafjes voor je tongpiercing. Aangezien het staafje hetzelfde formaat is als een tongpiercingstaafje zou je zo'n ding op de plek van het bovenste balletje kunnen zetten. Als ik mijn tarzan alleen op het bovenste balletje zet kom ik al, dus ik denk dat dat ook zo werkt. Als ik er zondag ben ga ik hem kopen
quote:welke piercingshop is dat, zijn ze ook online?????????
Op woensdag 22 januari 2003 15:27 schreef nrg het volgende:[..]
Welkom bij de club!
Weet je wat misschien een geil idee is? Bij mijn piercingshop verkopen de vibrende staafjes voor je tongpiercing. Aangezien het staafje hetzelfde formaat is als een tongpiercingstaafje zou je zo'n ding op de plek van het bovenste balletje kunnen zetten. Als ik mijn tarzan alleen op het bovenste balletje zet kom ik al, dus ik denk dat dat ook zo werkt. Als ik er zondag ben ga ik hem kopen
Een zeerrrrrrrrrrrrrr geinterreseerde erodome.............
<<Hahaha ms Furious, ik denk dat je net 1 sec. eerder postte >>
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:26 schreef nrg het volgende:
Ik heb ze zelfs gelinkt op mijn homepage! Queen of Rings in Rotterdam, www.queenofrings.nl Ze zitten vlakbij de mediamarkt, 3 minuutjes lopen er vandaan.<<Hahaha ms Furious, ik denk dat je net 1 sec. eerder postte
>>
Laat trouwens even weten of dat dat staafje werkt, heb er nog nooit van gehoord. Ik kan er ook niet echt uitkomen hoe zo'n staafje dan moet werken want er passen toch geen batterijen in?
Ik heb ze al eens op internet gezien, op een lesbische site. Misschien moet je daar eens gaan zoeken. Bij QoR ligt hij in de vitrine.
quote:Ampallang piercing was voor mannen verplicht in Borneo anders mocht een vrouw weigeren om met hem te trouwen, dus een ampallang zal wel erg bijdragen aan het genot voor de vrouw.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:28 schreef Govinda het volgende:
....Welke piercings vinden jullie meisjes mooi staan bij de man, en welke piercings dragen bij tot het verhogen van het seksuele genot????
Zelf vind ik een frenumpiercing mooi staan bij een man.
quote:Ik heb er eentje gezien bij Rings of Pleasure in Haarlem. Ik kan er wel ff langsgaan om ernaar te vragen, ik ben er zelf ook wel geinteresseerd in. Ik heb zelf weleens een ringetje op mijn tongpiercing en daar wordt ik na een paar dagen helemaal gek van (het is irritant).
Op donderdag 23 januari 2003 13:16 schreef erodome het volgende:
Ja vertel eens meer over zo'n vibrerend staafje, ik heb me kapot gezocht op het net, maar ik kan er helemaal niets over vinden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |