Een huisarts weet echt geen bal van piercings, de meeste huisartsen zijn zelfs anti-piercing....quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:13 schreef Cronjob het volgende:
[..]
Pfff, ik heb ook geen heilig geloof in de medische stand, maar om nou dat meisje naar een piercer te sturen ipv naar een huisarts vind ik onverantwoord. Misschien weet die vent van toeten nog blazen.
Als je ermee op en neer schuift komt er dan wat witte prut uit?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:13 schreef racing_max het volgende:
ik heb er twee dagen een zoutoplossing opgedaan nu is het iets beter maar je ziet er niks verkeerd aan het ziet niet rood is niet gezwollen je kan er mee op en neer schuiven het is iets beter vandaag maar was wel wat ongerust, zou ik er mee terug naar de piercer gaan? of gewoon nog enkele dagen een zoutoplossing opdoen?
Nou sorry hoor! Niet iedereen bezit een digitale camera!quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:06 schreef MikeyMan het volgende:
waar blijft die foto nou dan?eerst zeuren of het mag, en vervolgens terugtrekken he
En geen synthetisch ondergoed dragen... Gewoon katoen ademt het best.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan ook in bad gaan zitten met wat biotex of soda. Dat helpt ook altijd goed om een ontsteking weg te krijgen...
Ohw owkeej dan is t goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:28 schreef MikeyMan het volgende:
Was maar een geintje hoor Leintjeuh...
Ik heb m in Alkmaar laten zetten, bij Bodysign, en voor 75 euro kreeg ik een staafje en een flesje schoonmaakspul. Het gaatje kreeg ik er gratis bijquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:17 schreef wc-eend het volgende:
Hoe duur is zo'n piercing (inclusief zetten enzo) nu eigenlijk? gewoon een staafje..??
toppie ben wel benieuwd zie die dingen niet dagelijksquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de foto! Ff zoeken hoe ik een niet-online foto moet posten...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:27 schreef Aventura het volgende:
Aha, dus vandaar je vraag
Ziet er netjes uit hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |