JOH!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:42 schreef Asyniur het volgende:
Allereerst wordt je niet geschoten maar gepierced. Er wordt een naald doorheen gestoken.
Wie begint er nou over schieten?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:07 schreef ZmokE het volgende:
[..]
JOH!!!
*bookmarked*quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:50 schreef Leintjeuh het volgende:als ik de kans krijg een foto te maken, wil ik m best posten als dat in de policy valt
Is het ook rood, of gezwollen???quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:22 schreef racing_max het volgende:
halo vriendin racing max hier ik heb vrij veel pijn van men piercing nu zou het kunne dat ik heb bezeerd met een naat van een broek en dat het daardoor zo ^pijn doet het is vooral het onderste gaatje dat zo'n pijn doet al twee dage? heeft er iemand hier een ervaring mee? alvats bedankt groetjes
h u i s a r t squote:Op woensdag 2 juni 2004 20:22 schreef racing_max het volgende:
halo vriendin racing max hier ik heb vrij veel pijn van men piercing
Pfff, ik heb ook geen heilig geloof in de medische stand, maar om nou dat meisje naar een piercer te sturen ipv naar een huisarts vind ik onverantwoord. Misschien weet die vent van toeten nog blazen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:53 schreef erodome het volgende:
Nee, liever een piercer bellen, die weet daar meer vanaf als een huisarts...
Huisarts zegt, haal dat ding eruit, dan haal je dat ding eruit en kom je erachter dat je dat beter niet had kunnen doen omdat er misschien een ontstekinkje inzat die dan afgesloten is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |