abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2004 @ 00:07:33 #276
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18097168
Eeh, de foto van Erodome... Ik vind een ringetje daar niet mooi staan, vandaar het vertikale staafje. Een horizontaal staafje gaat volgens mij door de klit zelf heen, en dat zou ik nooit van m'n leven willen!
Love is in the air...
pi_18111480
Maakt niet uit, ieder moet doen wat ie zelf mooi vind.
Alleen, als ik op een warme zomerdag met een jurkje en zonder slipje loop dan "tikken" de balletjes van de pyramideball heerlijk tegen het juiste plekje. Dat was voor mij onder meer de reden om een horizontale te kiezen. Enneh...nee...een staafje dat door de klit zelf heen gaat....aiaiai. Moet daar niet aan denken.
Wat anders Knorretje. Is het allemaal een beetje meegevallen? Was de pijn wat je ervan verwacht had? Geen spijt van tot zover?
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  woensdag 7 april 2004 @ 12:32:20 #278
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18243395
Pijn viel erg mee, ik heb er ook geen spijt van. Waar ik wel van baal is dat ik er nu bijna niks van voel. Het onderste balletje zit te laag (staafje te lang) en het stukje huid waar het staafje onderdoor gaat is erg klein, waardoor dat stukje erg gevoelig blijft. Ook zit het staafje wat scheef, waardoor het onderste balletje naast m'n klit gaat zitten. Ik wilde er vandaag mee terug gaan, maar ze zijn gesloten
Ik wil een korter staafje maar nog liever dat ie opnieuw gezet wordt, en dan hoger. Dan zit het bovenste balletje aan de bovenkant van m'n clitoriskapje en niet op minder dan de helft, zoals nu.
Zo... dat is er weer ff uit.
Love is in the air...
pi_18253000
ik zou toch zeker niet terug naar de zelfdepiercer(klungelaar) gaan, maar eerder iets verder rijden en mss iets meer betalen en het goed laten doen
  woensdag 7 april 2004 @ 18:15:51 #280
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18253016
Je kunt toch bij die klungelaar iig een korter sieraad vragen kun je altijd nog bij een betere opnieuw laten zetten...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 7 april 2004 @ 20:14:53 #281
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18256353
Tsja... je betaalt er al een hoop geld voor, en om het dan ergens anders weer opnieuw te laten zetten en betalen wordt beetje duur. Het liefst zou ik dat wel doen hoor, maar komt nu beetje slecht uit.
Hij zei dat het soms kon gebeuren dat ie een beetje scheef zat omdat hij dan een ader ontweek bij het prikken, nou zo dik zijn die aders daar volgens mij niet!
Love is in the air...
pi_18259386
Jammer dat het toch wat tegenvalt nu. Terwijl het toch ook echt anders kan. Maar ik zou het er ook niet bij laten zitten. Ik bedoel....je zit een hele tijd te dubben of je het nu wel of niet moet doen. Op een gegeven moment ben je zover dat je de stap neemt, zit je achteraf te balen. Zeker bij zoiets moet je 100% tevreden zijn. Ik hoop voor je dat er een moment komt dat je zegt: "Ja, dit is het!"
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  woensdag 7 april 2004 @ 22:31:08 #283
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18261002
Dat hoop ik ook! Ga er zeker mee terug, nu nog hopen dat ze een beetje service leveren...
Ik hou jullie op de hoogte!
Love is in the air...
pi_18342600
nee ik denk dat die piercer het gewoon niet goed heeft gestoken een ader kan inderdaad denk ik niet zo dik zijn dat het je piercinjg scheef trekt in denk dat ze van in het begin goed moet gestoken worden en misschien proberen met een korter staafje ik vind het wel jammer voor je dat je er niet honderd procent tevreden over bent
  zondag 11 april 2004 @ 22:49:13 #285
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_18356085
in mijn optiek is het geen al te snuggere cq een hobby piercing artiest te werk te gaan bij jou,
een beetje piercer is bekend met de anatomie en tekent daar die punten af waar de naar
jou verlangde piercing terecht moet komen. maw, de uitkomst en resultaat moet hierdoor al
van te voren bekend zijn voor dat de uiteindelijke piercing geprikt en geplaats zal worden.
pi_18361339
Ik heb er bijna anderhalf jaar geleden eentje laten zetten. Die van mij is verticaal en er zit een recht staafje in, niet zo'n gebogen. Daarbij is die van mij volgens mij ook te kort, hij zit nl iets boven mn klit en mist m net zegmaar, binnenkort dus toch maar is voor iets langere gebogen gaan. Ik snapte al nooit waarom ik niet zo'n bizarro extra sensatie had waar iedereen het altijd over had.

Hij was wel snel genezen en ik heb lactacyd gebruikt om m schoon te houden en nooit last gehad van ontstekingen of iets dergelijks. Alleen een beetje jammer dat ik er geen profijt van heb.
;)
  vrijdag 16 april 2004 @ 22:19:05 #287
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18478774
Die extra sensatie heb ik helaas ook niet. Ik ga er binnenkort mee terug. Mijn staafje is ook recht, er werd mij bij het zetten gezegd dat een gebogen staafje sneller opzij zakte, zodat ie naast je klit komt. Vandaar dat ik voor een rechte gekozen heb. Wat zijn volgens jou de voordelen van een gebogen Ms Furious?
Love is in the air...
pi_18496532
Het gebogen staafje komt bij mij nooit naast de klit, glijdt er wel lekker overheen, ook is de buiging naar binnen toe prettig, die "drukt" op zeg maar de aanhechting van de klit...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18678438
neen, bij mij rust het onderste bolletje op de clit, en het geeft een zeer aangenaam gevoel wanneer je ermee beweegt inderdaad ook de kleine buiging van het staafje is wel aangenaam, maar ik snap niet goed als het onderste bolletje niet op je clitoris rust kan je er toch weinig aan hebben? vind het wel jammer voor je, en inderdaad mijn gebogen staafje zit al wel eens scheef maar welke piercing zit is niet scheef? je moet er tenslotte kunnen mee bewegen..snap niet goed hun bedoeling met een recht staafje
  dinsdag 27 april 2004 @ 20:18:46 #290
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18728809
Ik was eerst van plan om terug te gaan naar die knakker, maar stel dat hij zegt dat ie de piercing wel opnieuw wil zetten (wat ik niet geloof), dan heb ik daar helemaal geen zin in. Ik geloof niet dat het nu ineens wel goed gaat. Ik heb dus eigenlijk al besloten om m ergens anders opnieuw te laten zetten. Dan wil ik een gebogen staafje en afgetekend hebben waar ie komt te zitten.
Ik heb veel op internet gezocht voordat ik het ging laten zetten en toen kwam ik op de site van Bodycult in Amsterdam. Dit leek me wel wat, maar is wel eindje reizen. Vandaar dat ik het iets dichterbij heb gezocht.
Nu is mijn vraag, moet ik hen eerst bellen en het verhaal uitleggen om te vragen of ik m er eerst uit moet halen en zo kan laten genezen, of moet ik m laten zitten en zo erheen gaan?
Kent iemand Bodycult toevallig? Ben beetje bang voor weer een misser (en geld verspilling)
Alvast bedankt!
Love is in the air...
  woensdag 28 april 2004 @ 17:26:00 #291
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_18749374
mijn goede ervaringen met shops alhier in de regio gelderland zijn:
arnhem: http://www.lextremiste.nl/
nijmegen: http://skin-a-matic.nl/
veenendaal: http://www.sylvias-world.com/
tuurlijk altijd even bellen en/of mailen en vraag ze de oren van hun hoofd
pi_18775417
ik heb de mijne laten zetten in wild cat in koepoortstraat in antwerpen ga even op de site www.wildcat.be bel ze en ze zullen je met plezier een woordje uitleg geven!
ps: ik denk wel dat je ze uit moet doen en een twee maanden wachten dat ze dan een nieuwe willen steken, heb mijn navel ook twee keer laten piercen en toen was dat zo ik wens je allezins veel succes!
  donderdag 29 april 2004 @ 17:46:09 #293
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_18775639
Als je toch al richting A'dam gaat met de trein kun je imho beter doorrijden naar Alkmaar en 'm laten zetten bij Body Sign.

http://www.body-sign.nl

Ik heb daar een aantal piercings laten zetten en loop er af en toe nog wel eens binnen. Dit is van een groot aantal piercing shops die ik ken echt de beste. Body Cult in A'dam is bekend, maar veel lopende band. Hier nemen ze echt heel rustig de tijd, bekijken verschillende opties, goeie uitleg, nazorg, je kun altijd bellen, mailen of binnenlopen etc.
pi_18778010
Mijn piercing is er een keer uitgeweest en die kreeg ik zelf niet terug, toen ik bij de piercer terrecht kon was het gaatje al voor een deel dicht en moest hij opnieuw gestoken worden, ik heb dat gelijk laten doen...

Het geeft wel wat extra risiko, vooral als het gat nog niet geheel genezen is, het kan dan dat het oude gaatje gaat ontsteken en dat gaat dicht zitten, dat wil je niet hebben.

Maar het is niet gebeurt, goed schoonhouden, dat altijd....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:03:14 #295
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18778598
Ik heb de site bekeken van Body Sign, ziet er echt heel erg goed uit!
Wat denken jullie dat verstandig is, moet ik de piercing er zelf uithalen of moet ik ze eerst bellen om te vragen wat ik het beste kan doen?
Love is in the air...
  donderdag 29 april 2004 @ 20:04:16 #296
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18778625
Ik zie net dat ik ze kan mailen. Ik mail het verhaal wel en dan hoor ik het vanzelf...
Love is in the air...
  zaterdag 1 mei 2004 @ 17:16:52 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_18812625
Na maanden nadenken, wikken en wegen, lezen, nog meer nadenken... heb ik vandaag ook een (verticale) piercing laten zetten door mijn clitorishoedje.
Het is nog wat gevoelig, een zeurderig pijntje maar dat zal ik wel overleven.
Nu even mooi laten genezen en dan kijken of ik een vrijwilliger kan vinden die hem samen met mij uitproberen wil
pi_18812711
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:16 schreef Asyniur het volgende:
Nu even mooi laten genezen en dan kijken of ik een vrijwilliger kan vinden die hem samen met mij uitproberen wil
* Byte_Me meldt zich

[ Bericht 8% gewijzigd door Byte_Me op 01-05-2004 17:29:16 ]
  zaterdag 1 mei 2004 @ 17:36:31 #299
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_18812975
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:16 schreef Asyniur het volgende:
Mocht Byte-me niet kunnen, dan wil ik best invallen..
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:06:47 #300
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18814761
ik wil ook! maar ik wil zoveel....
Proud Powerpauper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')