da is inderdaat wel heel plezant om met die piercing te spelenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:02 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Lijkt me wel ontiegelijk leuk om een keertje te beffen en met me tong met die piercing te spelen....
Nou...uuuhh....sterktequote:Op woensdag 24 maart 2004 12:34 schreef Knorknor het volgende:
Yep, ik heb 'm! Gistermiddag laten zetten. Het werd verdoofd met een vloeistof, zetten voelde ik toch nog wel even maar viel erg mee. Daarna begon het aardig zeer te doen, beetje prikkelend, maar dat zakte gelukkig gauw af. Ik heb er geen last van nu.
Ik heb alleen wel beetje m'n twijfels over de manier waarop ie gezet is, of het allemaal wel steriel genoeg was ed. Ik werd niet ontsmet, de balletjes en het staafje werden in een vloeistof gelegd en daarna met keukenpapier weer afgedroogdEn ik heb geen formulier over nazorg meegekregen, van tevoren ook niks hoeven tekenen...
Hij zei wel dat unicura niet goed was "daar krijg je een brandende doos van" maar dat ik lactacyd moest gebruiken.
Ik lees zoveel verschillende dingen op internet, wel aan het balletje draaien, of juist niet ivm genezing; wel/ geen unicura/ lactacyd gebruiken. Kan iemand mij vertellen hoe ik het op de juiste manier schoon kan houden? Ben beetje bang voor en ontsteking nl...![]()
Alvast bedankt!
Puntquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:51 schreef racing_max het volgende:
@knorknortoen het genezen was
geen lactacyd gebruiken, echt diet doen, mijn gyaenecoloog zie echt dat dit niet aan te raden is wate je beter doet je kookt water doe er een mespunt zout in in een borrelglaasje houd dit glaasje een 10minuutjes op de piercing dit is de beste reiniging voor de rest geneest hij vanzelf enkel in het begin zeep zonder zeep gebruiken om je te wassen geen shampoo en dergelijke douche gels want dit loopt automatisch naar ja vagina, gebruik zeep zonder zeep om je te wassen, en zout in kokend water je zal zien dit geeft geen probleem dat staat op mijn formulieren die ik meegekregen heb en een 3 a 4 weken wachten met vrijen dan heb je geen enkele kans op ontsteking groetjes als er nog vragen zijn stel ze gerust groetjes vriendin racing max
Bij iedereen loopt het hoedje van de klit iets anders, dus waar het bovenste balletje zit hoef je niet zo heel erg op te letten, de onderste moet wel echt op je klit vallen, anders heb je er idd weinig aan...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:11 schreef Knorknor het volgende:
Ik heb het idee dat of mijn staafje te lang is, of hij is te laag door m'n kapje heen geprikt. Het bovenste bolletje zit nl in het midden van m'n kapje en niet bovenaan, zoals bij Erodome. Het onderste balletje zit volgens mij net onder m'n klit. Als ie er hoger doorheen geprikt was, was het denk ik net goed geweest en een korter staafje ook. De laatste is denk ik ook de enige mogelijkheid; een korter staafje erdoor laten doen. Ik voel er nu nl nauwelijks iets van... Na een week zou ik er toch al wel meer gevoel bij moeten hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |