abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17868525
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:02 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Lijkt me wel ontiegelijk leuk om een keertje te beffen en met me tong met die piercing te spelen....
da is inderdaat wel heel plezant om met die piercing te spelen
  zondag 21 maart 2004 @ 19:38:18 #252
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17871679
Ik heb m nog niet laten zetten, gaat deze week wel gebeuren. Ik weet alleen nog niet waar... Er zijn zoveel adressen waar het kan.
Hoe gevoelig is het in het begin? Ik moet namelijk veel werken en wachten tot ik een aantal dagen vrij ben schiet niet op, dat duurt me te lang.
Love is in the air...
pi_17872942
@ knorknor bwa zo erg is het niet, het ligt bij iedereen anders maar ik moest er gewoon opletten dat ik de eerste dagen geen spannende broeken droeg losse broeken, ik heb hem vrijdags laten steken en ben maandag ook gewoon terug naar school geweest, ik doe weekendwerk en ben zaterdag de dag erna dus ook gewoon gaan werken en het is een beetje gevoelig maar ik zeg het als je losse broeken draagt valt het best wel heel goed mee echt waar,
ik heb er niet lang last van gehad ben er zelf heel erg van geschrokken dat het zo rap geneest,
ik denk echt niet dat het nodig is om te wachten op je verlof zo veel last ga je er zeker niet van hebben ik ga je het adres geven waar ik de mijne heb laten zetten moest je twijfelen deze is echt een heele goeie shop echt waar : Wild Cat Lange koepoortstraat 9 2000 Antwerpen
Groetjes
  maandag 22 maart 2004 @ 15:00:10 #254
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17888210
We zijn net in een piercingshop geweest om informatie te vragen. Het zag er netjes uit. Ik heb alleen 1 vraagje; ik heb gelezen dat het niet goed was als het gebied van tevoren verdoofd werd, dat doen ze daar wel. Weet iemand daar meer over? Alvast bedankt!
We gaan m waarschijnlijk morgen laten zetten.
Love is in the air...
pi_17890252
@knorknor

bij mij hebben ze het niet op voorhand derdoofd denk ook niet echt dat dat nodig is maar kan je niet zeggen dat je het zonder vrdoving wil of het slecht is weet ik niet, mijn vriend zegt da het niet goed is wanneer je een piercing laat zetten dat ze het verdoven, dus als ik jou was ik zou het zonder verdoving doen echt waar zo erg is het niet
ps: hou me op de hoogte
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:41:54 #256
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17910522
Als je verdoofd wordt met een injectie, mag het niet, omdat ze daar niet toe bevoegd zijn, maar het zou met een zalfje gebeuren dus dat kan volgens mij geen kwaad.
Over een paar uurtjes loopt er weer iemand extra met een clithoodpiercing rond!
Ik hou jullie op de hoogte!
Love is in the air...
  dinsdag 23 maart 2004 @ 22:05:41 #257
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17924455
en hoe is het met knorknor vergaan ? is het mee / tegen gevallen en hoe voel jij je nu ?
pi_17924937
ja, hoe zit het? Heb je 'm al?
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:34:23 #259
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17934729
Yep, ik heb 'm! Gistermiddag laten zetten. Het werd verdoofd met een vloeistof, zetten voelde ik toch nog wel even maar viel erg mee. Daarna begon het aardig zeer te doen, beetje prikkelend, maar dat zakte gelukkig gauw af. Ik heb er geen last van nu.
Ik heb alleen wel beetje m'n twijfels over de manier waarop ie gezet is, of het allemaal wel steriel genoeg was ed. Ik werd niet ontsmet, de balletjes en het staafje werden in een vloeistof gelegd en daarna met keukenpapier weer afgedroogd En ik heb geen formulier over nazorg meegekregen, van tevoren ook niks hoeven tekenen...
Hij zei wel dat unicura niet goed was "daar krijg je een brandende doos van" maar dat ik lactacyd moest gebruiken.
Ik lees zoveel verschillende dingen op internet, wel aan het balletje draaien, of juist niet ivm genezing; wel/ geen unicura/ lactacyd gebruiken. Kan iemand mij vertellen hoe ik het op de juiste manier schoon kan houden? Ben beetje bang voor en ontsteking nl...
Alvast bedankt!
Love is in the air...
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:17:27 #260
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17935641
Een piercing is een open wond, er moet dus worden opgelet met het infectiegevaar. Het is belangrijk dat u de plaats waar de piercing zit goed verzorgt. U moet een piercing zo weinig mogelijk aanraken, als u hem aan moet raken dan moet u er voor zorgen dat u voor de tijd uw handen heeft gewassen met desinfecterende zeep.

Gebruik zeer zeker de eerste dagen geen make up, parfum, scheerzeep op en rond uw piercing.Harddrugs, stress, alcoholgebruik en slaaptekort verlengen het genees- proces. Vermijd de eerste 2 weken zwembaden en bubbelbaden met of zonder chloorwater. Gebruik geen vaseline, purol of anderen crèmes op de piercing, vet houdt stof en vuil vast en laat geen zuurstof door.Haal uw piercing tijdens het genezingsproces er nooit uit. We raden aan om het sieraad na het genezingsproces er minstens een half jaar in te laten zitten.Draag geen strakke of vieze kleding over je piercing

Een goede nachtrust en voldoende eten helpt bij het genezingsproces. Draag bij tepel en/of navel piercing een schoon katoen t-shirt in bed. Draag bij piercing in geslachts- deel schone katoenen ondergoed en bescherm deze goed tijdens seksuele gemeenschap met een condoom of beflapje om bacteriën, ziektekiemen en virussen te weren. http://www.piercinginformatiesite.nl/
pi_17946718
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:34 schreef Knorknor het volgende:
Yep, ik heb 'm! Gistermiddag laten zetten. Het werd verdoofd met een vloeistof, zetten voelde ik toch nog wel even maar viel erg mee. Daarna begon het aardig zeer te doen, beetje prikkelend, maar dat zakte gelukkig gauw af. Ik heb er geen last van nu.
Ik heb alleen wel beetje m'n twijfels over de manier waarop ie gezet is, of het allemaal wel steriel genoeg was ed. Ik werd niet ontsmet, de balletjes en het staafje werden in een vloeistof gelegd en daarna met keukenpapier weer afgedroogd En ik heb geen formulier over nazorg meegekregen, van tevoren ook niks hoeven tekenen...
Hij zei wel dat unicura niet goed was "daar krijg je een brandende doos van" maar dat ik lactacyd moest gebruiken.
Ik lees zoveel verschillende dingen op internet, wel aan het balletje draaien, of juist niet ivm genezing; wel/ geen unicura/ lactacyd gebruiken. Kan iemand mij vertellen hoe ik het op de juiste manier schoon kan houden? Ben beetje bang voor en ontsteking nl...
Alvast bedankt!
Nou...uuuhh....sterkte nee hoor....goed dat je het gedaan heb...veel plezier ermee....
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_17983742
en knorknor, wat zijn de eerste ervaringen?
pi_17989122
Ja...en van de wederhelft?
Of maggie er alleen nog maar naar wijzen?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:59:21 #264
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18000639
Hij mag er idd alleen nog maar naar kijken. Eerst moet het goed genezen. Gisteren had het nog een beetje gebloed, dus ben druk bezig met zeezoutbadjes en lactacyd. Ik hou jullie op de hoogte!
Love is in the air...
  zaterdag 27 maart 2004 @ 14:38:39 #265
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18002287
@ vriendin racing Max: wanneer begon bij jou het lekkere gevoel? Meteen na het zetten, of pas toen het minder gevoelig en genezen was?
Love is in the air...
pi_18004116
@knorknortoen het genezen was
geen lactacyd gebruiken, echt diet doen, mijn gyaenecoloog zie echt dat dit niet aan te raden is wate je beter doet je kookt water doe er een mespunt zout in in een borrelglaasje houd dit glaasje een 10minuutjes op de piercing dit is de beste reiniging voor de rest geneest hij vanzelf enkel in het begin zeep zonder zeep gebruiken om je te wassen geen shampoo en dergelijke douche gels want dit loopt automatisch naar ja vagina, gebruik zeep zonder zeep om je te wassen, en zout in kokend water je zal zien dit geeft geen probleem dat staat op mijn formulieren die ik meegekregen heb en een 3 a 4 weken wachten met vrijen dan heb je geen enkele kans op ontsteking groetjes als er nog vragen zijn stel ze gerust groetjes vriendin racing max
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:57:24 #267
84328 Lllaura
painting pictures
pi_18004218
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:51 schreef racing_max het volgende:
@knorknortoen het genezen was
geen lactacyd gebruiken, echt diet doen, mijn gyaenecoloog zie echt dat dit niet aan te raden is wate je beter doet je kookt water doe er een mespunt zout in in een borrelglaasje houd dit glaasje een 10minuutjes op de piercing dit is de beste reiniging voor de rest geneest hij vanzelf enkel in het begin zeep zonder zeep gebruiken om je te wassen geen shampoo en dergelijke douche gels want dit loopt automatisch naar ja vagina, gebruik zeep zonder zeep om je te wassen, en zout in kokend water je zal zien dit geeft geen probleem dat staat op mijn formulieren die ik meegekregen heb en een 3 a 4 weken wachten met vrijen dan heb je geen enkele kans op ontsteking groetjes als er nog vragen zijn stel ze gerust groetjes vriendin racing max
Punt
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_18004345
@knorknor had ik vermeld blijkbaar zijn er pubers die dit niet kunnen lezen?!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:11:26 #269
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18067130
Ik heb het idee dat of mijn staafje te lang is, of hij is te laag door m'n kapje heen geprikt. Het bovenste bolletje zit nl in het midden van m'n kapje en niet bovenaan, zoals bij Erodome. Het onderste balletje zit volgens mij net onder m'n klit. Als ie er hoger doorheen geprikt was, was het denk ik net goed geweest en een korter staafje ook. De laatste is denk ik ook de enige mogelijkheid; een korter staafje erdoor laten doen. Ik voel er nu nl nauwelijks iets van... Na een week zou ik er toch al wel meer gevoel bij moeten hebben
Love is in the air...
pi_18067557
Hallo,

Leuke topic om te lezen! Drie weken geleden heb ik zelf ook twee piercings laten zetten...in mijn kleine schaamlippen....Vind een piercing bij je klit ook erg mooi....Maar denk dat het dan overgevoelig zou worden.....ahhaha ( mijn klit is nogal gevoelig)....Maar mijn ervaring is ook dat het allemaal reuze meevalt...En dat het een leuk, spannend idee is...;o))

suc6 ermee!!

groetjes
  dinsdag 30 maart 2004 @ 20:02:24 #272
37769 erodome
Zweefteef
pi_18069599
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 18:11 schreef Knorknor het volgende:
Ik heb het idee dat of mijn staafje te lang is, of hij is te laag door m'n kapje heen geprikt. Het bovenste bolletje zit nl in het midden van m'n kapje en niet bovenaan, zoals bij Erodome. Het onderste balletje zit volgens mij net onder m'n klit. Als ie er hoger doorheen geprikt was, was het denk ik net goed geweest en een korter staafje ook. De laatste is denk ik ook de enige mogelijkheid; een korter staafje erdoor laten doen. Ik voel er nu nl nauwelijks iets van... Na een week zou ik er toch al wel meer gevoel bij moeten hebben
Bij iedereen loopt het hoedje van de klit iets anders, dus waar het bovenste balletje zit hoef je niet zo heel erg op te letten, de onderste moet wel echt op je klit vallen, anders heb je er idd weinig aan...

Heb je al sex gehad met de piercing in?
Voelde je daar ook weinig tot geen verschil?

Als je twijvelt gewoon even een second opinion gaan halen bij een andere piercer....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 20:13:36 #273
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18069863
Het onderste balletje zit tegen de onderkant van m'n klit aan, balletje zie je ook zitten onder het clithoedje. We hebben er nog geen seks mee gehad, zal ff afwachten hoe dat is en anders ga ik idd wel eens ergens anders vragen of ze er naar willen kijken. Bedankt!
Love is in the air...
pi_18075063
Wat was voor jullie doorslaggevend om een verticale te nemen overigens?

[ Bericht 2% gewijzigd door ZmokE op 31-03-2004 10:59:55 ]
pi_18078150
Ik vind persoonlijk een verticaal staafje daar het mooiste, dus vandaar het vertikale staafje.

Het is wat subtieler en dat past wel bij mij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')