abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17634974
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:16 schreef racing_max het volgende:
nu voel ik het eigenlijk niet meer tja er zit iets he, maar echt hard voel je het niet zitten juist de eerste dagen, nu let ik er eigenlijk niet meer zo op maar zou het niet kwijt willen!
maar laat je zeker en vast weten hoe het voelt tijden de sex, en neen je neemt zo'n ding niet omdat het mooi staat maar vind dat het iets speciaal heeft
En toch vind ik het ook mooi staan.
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:49:37 #227
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17644610
Ik ben van plan om zaterdag de piercing te gaan laten zetten, maar kunnen jullie me vertellen wat het ongeveer kost?
Ik heb op internet gezocht en daar vind ik heel veel verschillende bedragen varieërend van ¤30 tot ¤200+. Waarin zit dit verschil, zegt dit iets over de kwaliteit van de piercing/ het zetten ervan?

[ Bericht 46% gewijzigd door Knorknor op 11-03-2004 15:03:48 ]
Love is in the air...
  donderdag 11 maart 2004 @ 15:35:27 #228
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17645603
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:49 schreef Knorknor het volgende:
Ik ben van plan om zaterdag de piercing te gaan laten zetten, maar kunnen jullie me vertellen wat het ongeveer kost?
Ik heb op internet gezocht en daar vind ik heel veel verschillende bedragen varieërend van ¤30 tot ¤200+. Waarin zit dit verschil, zegt dit iets over de kwaliteit van de piercing/ het zetten ervan?
de kosten van het plaatsen van een intieme piercing bedragen +/- 100 pleuro
en anders loop gewoon meerdere shops binnen en vraag er gewoon naar,
heb je meteen de mogelijkheid om de shop eerst visueel eens te controleren.
pi_17651400
ik heb voor het zetten en de piercing 70euro betaald, allee heb ze gekregen van men vriendje maar ik heb wel een titanium dus die zijn wel duurder
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:13:41 #230
85101 Mr-Deadly
Never die All Alone
pi_17692430
quote:
Op maandag 23 februari 2004 19:59 schreef rollator_GSI het volgende:
nee, dat is niet mijn dagelijkse bezigheid het plaatsen van die dingen!
L O L . . !
pi_17697292
Ik kan me voorstellen dat als het wél je dagelijkse bezigheid is dat je dan best wat 'rare' dingen te zien krijgt
  zondag 14 maart 2004 @ 11:07:38 #232
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17704038
Alsof dat het enige beroep is waarbij je dat te zien krijgt...
Zijn er ook nog mensen met serieuze reacties en ervaringen?
@racing_ max: hoe gaat het nu bij jullie?
Love is in the air...
  zondag 14 maart 2004 @ 11:39:35 #233
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17704411
Wij zouden gisteren de piercing bij mij laten zetten, maar m'n vriend kreeg op het laatst twijfels over of het voor hem allemaal nog wel zo lekker zou zijn als daarvoor en was ook beetje bang voor de gevolgen voor mij. Daarom wachten we er nog even mee. Ik wil het zelf wel graag.
Nog meer ervaringen of (positieve) verhalen?
Love is in the air...
pi_17705904
wij hebben sex gehad en het gaat echt nog wel reueueueueueze goed gelof mij,
buiten dat het nog wel wat gevoelig is, en je nog een beetje moet opletten, en de gevolgen voor jou, dat heb je grotendeels zelf in de hand, wanneer je de piercing goed verzorg, en proper houd is er niets aan de hand, wanneer je echt bang hebt voor ontsteking kan je misschien ook best een titanium nemen, dat genezingsproces gaat nog sneller hebben ze mij verteld,
en als je het zelf echt graag wilt, praat er over met je vriend en ga ervoor je gaat er geen spijt van hebben,
en als het echt tegenvalt ( wat niet het geval gaat zijn) kan je ze nog altijd uitdoen...
als er nog vragen zijn stuur je ze maar groetjes vriendin racing max
  zondag 14 maart 2004 @ 13:21:25 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_17706464
oh man, ik heb het is ff doorgelezen he..En echt. Damn dat lijkt me fucking pijn doen
Moet er niet aan denken om het bij mezelf te laten doen.Maar het lijkt me aan de andere kant wel een intens genot.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 14 maart 2004 @ 16:02:46 #236
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17709622
Hoe vind jij het racing_max? Mijn vriend vindt het idee van een 'stuk metaal' wat er doorheen gaat nogal vreemd. In eerste instantie was hij het er helemaal mee eens, maar toen het dichterbij kwam...
Fijn dat jullie ons op de hoogte houden, blijven doen!
Love is in the air...
pi_17717917
het is ook een stuk metaal dat er door steekt om het heel cru te zeggen
maar het is toch verschrikkelijk sexy en als het iets kan toevoegen aan het genot van mijn schatje dan wil ik het haar zeker niet ontnemen
en jij moet ons ook maar op de hoogte houden hé
en laat je vooral niet bang maken door wie dan ook
groetjes Max
pi_17742025
Even onze ervaring met een clit-piercing...
Zelf heb ik een horizontale hood-piercing. Deze is dus net boven de clitoris horizontaal aangebracht. Op zo'n manier dat het balletje van de piercing precies de clitoris raakt.
Dit geeft een lekker gevoel, vooral als je naakt loopt ;-)
Het zetten op zich was even gevoelig (inderdaad alleen bij het prikken zelf), maar het genezingsproces verloopt stukken sneller als bij een navelpiercing.
Mijn partner vindt het ook erg leuk om mee te spelen (en ik ook) en 't geeft toch wel een erotische uitstraling. En Knorknor, als je bang bent dat het niets is? Je kunt 'm er toch ook zo weer uithalen?!
Nou...sucksex en veel plezier he!!
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  woensdag 17 maart 2004 @ 00:50:17 #239
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17767685
Stel dat je m er uit zou halen, wat voor litteken blijft er dan over? Iemand een idee of dat een beetje goed geneest, of hou je een stuk littekenweefsel over?
Love is in the air...
pi_17770793
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 00:50 schreef Knorknor het volgende:
Stel dat je m er uit zou halen, wat voor litteken blijft er dan over? Iemand een idee of dat een beetje goed geneest, of hou je een stuk littekenweefsel over?
Mijn piercing is er een keer uitgeschoten(balletje was losgegaab tijdens de sex).
Kreeg hem er al gelijk niet meer in, 2 dagen later kon ik bij de piercer terrecht en die moest opnieuw prikken, toen zag je er al amper meer wat van...

Het is dan ook maar een heel klein gaatje, je zal een paar weekjes nog wat zien en daarna trekt ook dat weg...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17772812
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 00:50 schreef Knorknor het volgende:
Een stuk littekenweefsel??? Ik weet niet wat voor gedachte je hebt over die "ingreep"?
Is maar een heel klein gaatje hoor
En ik denk zelfs dat het na verloop van tijd gewoon weer dicht groeit. Nee, voor littekenweefsel hoef je niet bang te zijn.

Hier een voorbeeld van die van mij. Dit is dus een horizontale, bij mij zit er in het ringetje een zgn. pyramideball ingeklikt (3 balletjes aan elkaar dus).
Sorry voor de ietwat onduidelijke foto.
  woensdag 17 maart 2004 @ 23:24:42 #242
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17790444
Ik las ergens dat sommige intiempiercings niet meer dichtgroeien. Door littekenvorming kun je soms lelijke 'verdikte' plekken krijgen, maar ik ben gerustgesteld door Erodome haar verhaal!
Mijn vriend is nu ook overstag, ik laat jullie weten wanneer ik het verticale staafje laat zetten!
Love is in the air...
  woensdag 17 maart 2004 @ 23:40:31 #243
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17790847
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef Knorknor het volgende:
Ik las ergens dat sommige intiempiercings niet meer dichtgroeien. Door littekenvorming kun je soms lelijke 'verdikte' plekken krijgen, maar ik ben gerustgesteld door Erodome haar verhaal!
Mijn vriend is nu ook overstag, ik laat jullie weten wanneer ik het verticale staafje laat zetten!
wees niet ongerust, je begint met een kleine piercing qua dikte cq het piercing kanaaltje,
in vergelijk met een gaatje in je oor zal deze bij het er uit halen gewoon netjes dichtgaan.
verders wens ik jou veel succes en het is heel normaal om een beetje peuneveu te zijn
maar je zal zien dat het achteraf een peuleschilletje zal zijn, dus thumbs up en tjakka !
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:08:55 #244
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_17834380
Je begint met een kleine zeg je, moet je dan na een bepaalde tijd weer terug voor een dikkere?
Love is in the air...
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:51:00 #245
37769 erodome
Zweefteef
pi_17835448
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:08 schreef Knorknor het volgende:
Je begint met een kleine zeg je, moet je dan na een bepaalde tijd weer terug voor een dikkere?
Nee, je houdt gewoon degene in die er als eerste in gaat, dat wil zeggen als je geen andere wil later...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17844283
vriendin racing max hier nog is en knorretje al doorgebeten heb je de piercing al?
pi_17844303
ah ja vriendin racing max nog is erodome bedankt voor al ja advies kvon dit heel erg tof door jou raad heb ik doorgebeten en kheb er geen spiijt van THANKS xxxxxx
pi_17847783
Lijkt me wel ontiegelijk leuk om een keertje te beffen en met me tong met die piercing te spelen....
pi_17852998
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 14:09 schreef racing_max het volgende:
ah ja vriendin racing max nog is erodome bedankt voor al ja advies kvon dit heel erg tof door jou raad heb ik doorgebeten en kheb er geen spiijt van THANKS xxxxxx
Graag gedaan hoor
pi_17863419
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:02 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Lijkt me wel ontiegelijk leuk om een keertje te beffen en met me tong met die piercing te spelen....
Is niet alleen heel erg leuk voor jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')