En toch vind ik het ook mooi staan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:16 schreef racing_max het volgende:
nu voel ik het eigenlijk niet meer tja er zit iets he, maar echt hard voel je het niet zitten juist de eerste dagen, nu let ik er eigenlijk niet meer zo op maar zou het niet kwijt willen!
maar laat je zeker en vast weten hoe het voelt tijden de sex, en neen je neemt zo'n ding niet omdat het mooi staat maar vind dat het iets speciaal heeft
de kosten van het plaatsen van een intieme piercing bedragen +/- 100 pleuroquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:49 schreef Knorknor het volgende:
Ik ben van plan om zaterdag de piercing te gaan laten zetten, maar kunnen jullie me vertellen wat het ongeveer kost?
Ik heb op internet gezocht en daar vind ik heel veel verschillende bedragen varieërend van ¤30 tot ¤200+. Waarin zit dit verschil, zegt dit iets over de kwaliteit van de piercing/ het zetten ervan?
L O L . . !quote:Op maandag 23 februari 2004 19:59 schreef rollator_GSI het volgende:
nee, dat is niet mijn dagelijkse bezigheid het plaatsen van die dingen!
Mijn piercing is er een keer uitgeschoten(balletje was losgegaab tijdens de sex).quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:50 schreef Knorknor het volgende:
Stel dat je m er uit zou halen, wat voor litteken blijft er dan over? Iemand een idee of dat een beetje goed geneest, of hou je een stuk littekenweefsel over?
Een stuk littekenweefsel??? Ik weet niet wat voor gedachte je hebt over die "ingreep"?quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:50 schreef Knorknor het volgende:
Stel dat je m er uit zou halen, wat voor litteken blijft er dan over? Iemand een idee of dat een beetje goed geneest, of hou je een stuk littekenweefsel over?
wees niet ongerust, je begint met een kleine piercing qua dikte cq het piercing kanaaltje,quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef Knorknor het volgende:
Ik las ergens dat sommige intiempiercings niet meer dichtgroeien. Door littekenvorming kun je soms lelijke 'verdikte' plekken krijgen, maar ik ben gerustgesteld door Erodome haar verhaal!
Mijn vriend is nu ook overstag, ik laat jullie weten wanneer ik het verticale staafje laat zetten!![]()
Nee, je houdt gewoon degene in die er als eerste in gaat, dat wil zeggen als je geen andere wil later...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:08 schreef Knorknor het volgende:
Je begint met een kleine zeg je, moet je dan na een bepaalde tijd weer terug voor een dikkere?
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:09 schreef racing_max het volgende:
ah ja vriendin racing max nog is erodome bedankt voor al ja advies kvon dit heel erg tof door jou raad heb ik doorgebeten en kheb er geen spiijt van THANKS xxxxxx
Is niet alleen heel erg leuk voor jouquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:02 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Lijkt me wel ontiegelijk leuk om een keertje te beffen en met me tong met die piercing te spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |