Ik vraag me alleen af hoe ik me moet gedragen, gewoon als mezelf? En als die keuringsarts dan gaat vragen waarom ik niet zou kunnen werken? (of tenminste.. niet een hele week) wat moet ik dan zeggen? Ik heb pdd-nos dus ik kan niet werken, punt? Moet ik gewoon vertellen in hoeverre ik er hinder van ondervind? Hoe ik me voel in bepaalde situaties? Wat mijn ervaringen al zijn op "werkgebied"?
En er stond in de brief dat er ook een medische keuring kan plaatsvinden? Wat houdt dat in dan? Moet ik uit de kleren voor die man ofzo?
Ik vroeg me af of mensen hier dit weten en of ze het misschien zelf hebben meegemaakt.
Ik word in maart trouwens 18..
quote:tja. probeer es wat typetjes op hem uit, kijk wat het beste werkt..
Op dinsdag 17 december 2002 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ik me moet gedragen, gewoon als mezelf?
so what als je gaat huilen? je zit er niet voor je lol toch?
schrijf desnoods al je klachten een voor een op voor een overzicht misschien dat dat je helpt?
sterkte.
quote:je bent jezelf met al je klachten.
Op dinsdag 17 december 2002 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik bedoel dus of ik me heel groot moet gaan houden, of juist onverschillig.. ik wil niet overkomen als iemand die op "gratis geld" zit te azen want ik vind het allemaal ook niet leuk..
een houding prikken ze, als het goed is, toch zo doorheen.
wees jezelf.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-12-2002 21:01]
quote:Je zou vast veel liever gewoon in staat zijn te werken. Vertel gewoon je verhaal.
Op dinsdag 17 december 2002 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik bedoel dus of ik me heel groot moet gaan houden, of juist onverschillig.. ik wil niet overkomen als iemand die op "gratis geld" zit te azen want ik vind het allemaal ook niet leuk..
quote:ow oke...
Op dinsdag 17 december 2002 20:18 schreef heaven7 het volgende:
Een aan autisme verwante contactsstoornis ongeveer
quote:Ik ga es kijken!
Op dinsdag 17 december 2002 20:20 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk niet dat je zin hebt je erin te verdiepen maar http://home.hccnet.nl/m.berkhof/
quote:Had je een reactie persoonlijk verwacht? Dankjewel
Op dinsdag 17 december 2002 20:23 schreef DarkElf het volgende:
nou ja succes iig
quote:Dat ga ik je hier niet allemaal vertellen. Daar gaat het niet om.
Op dinsdag 17 december 2002 20:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb ook PDD-NOS, waarom zou je niet kunnen werken?
quote:misschien omdat de graad van ernst ook kan variëren?
Op dinsdag 17 december 2002 20:24 schreef Viperdesign het volgende:
Ik heb ook PDD-NOS, waarom zou je niet kunnen werken?
laat die keuringsarts nou maar relativeren of zij kan werken of niet, daar is hij voor opgeleid, iemand met toevallig dezelfde aandoening en een andere belevenis van de werkelijkheid / meer gevoel van aanwezigheid van doorzettingsvermogen is dat niet.
PDD-NOS of andere vormen van autisme zijn in principe inderdaad geen belemmering voor een normaal of aangepast werkschema in normaal of aangepast dienstverband, het is alleen even de vraag of iemand in te passen valt in een bepaalde situatie en daar zijn gelukkig die keuringsartsen nou voor.
quote:Ja, hou jij je mond maar ok, ik weet hoe zeikerig jij kunt zijn
Op dinsdag 17 december 2002 20:27 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Aansteller.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 17-12-2002 20:29]
quote:Ik ook niet, anders had ik dat niet gepost.
Op dinsdag 17 december 2002 20:28 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ja, hou jij je mond maar ok, ik weet hoe zeikerig jij kunt zijn
Ik ontken tenminste niet dat ik pdd heb.
quote:... zegt hij die voor de gein doet alsof hij een vorm van autisme heeft... anders zou je wel iets respectvoller naar een lotgenoot reageren.
Op dinsdag 17 december 2002 20:27 schreef Viperdesign het volgende:
aansteller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |