Niet als het terecht is.quote:

In hoeverre dit soort dingen legaal zijn. Is alweer 15 jaar geleden toen ik een laserpen had (op vakantie in Spanje gekocht).quote:

Nee.quote:

Want zo zijn zequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:36 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Nee.
Die gastjes zoeken het maar uit. Toch een grote puinhoop in Den Haag. Zal me aan de andere kant niet verbazen als ze later alsnog aangehouden zijn. Ze fietsten in tegengestelde richting met fiets over de autobaan en alleen maar lopen kutten.

1 mW laserpennen zijn legaal (zooi van de kermis volgens mij)quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:34 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
In hoeverre dit soort dingen legaal zijn. Is alweer 15 jaar geleden toen ik een laserpen had (op vakantie in Spanje gekocht).
Maar dit leken wel lampen om vliegtuigen 's nachts mee te spotten.

Zoals veel fokkers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:36 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Nee.
Die gastjes zoeken het maar uit. Toch een grote puinhoop in Den Haag. Zal me aan de andere kant niet verbazen als ze later alsnog aangehouden zijn. Ze fietsten in tegengestelde richting met fiets over de autobaan en alleen maar lopen kutten.

Ja dit dus ik spreek groepjes Marokkanen altijd aan op hun verkeerde gedrag en ze kunnen dit meestal wel waarderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Quotidien het volgende:
Ik zou ze er gewoon even op aanspreken, meestal stoppen ze dan gewoon.

Dat deed ik in het verleden wel eens en daar komt rottigheid van. Zulke jongens zijn niet voor rede vatbaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Quotidien het volgende:
Ik zou ze er gewoon even op aanspreken, meestal stoppen ze dan gewoon.

Wat had je dan gedaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:53 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Dat deed ik in het verleden wel eens en daar komt rottigheid van. Zulke jongens zijn niet voor rede vatbaar.
Als ze die laserpen op mij hadden gericht (ik reed achter ze) had het anders geweest.

Dan was ik "niet zo vriendelijk" geweest. Ergerde me al kapot aan die gastjes, alleen maar "kanker dit, kanker dat".quote:

Ja kut is dat altijd hè. Niks mis met af en toe een beetje kankeren met vrienden of zo maar zij denken echt dat 't normaal is om dat op straat te doen waar iedereen en ook ouderen en kinderen en zo het kan horen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 18:09 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Dan was ik "niet zo vriendelijk" geweest. Ergerde me al kapot aan die gastjes, alleen maar "kanker dit, kanker dat".

Als je goed kan gooien.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik wil ook weten hoe het met laserpennen zit.
Kun je er papiervisjes mee doodmaken? Bijv als ik zo'n kutbeest over het plafond zie kruipen?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |