Weet je hoe je vriendin er uit ziet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:38 schreef StevieW0nder het volgende:
In een ideale wereld vertrouwt een koppel elkaar voor 100%, en zijn we nooit jaloers.
Ik denk dat ik dat kan zeggen over mijn vriendin, maar dat betekent niet dat ik het aangenaam vind dat ze veel contact heeft met mannen die doorgaans andere intenties hebben dan vriendschap.
Mijn eigen beste vrienden hebben allemaal 2 jaar een relatie en hun vriendinnen hebben ook amper contact met mannen (in de zin van uitgaan)
Veel mannen rondom mijn vriendin zijn het afgetrapt toen we een relatie hadden. Duidelijk om de reden dat ze weten dat ze nu niks meer kunnen proberen. Een aantal oprechte vrienden zijn gebleven (heb ik ook geen enkel probleem mee) maar mensen die in het verleden wat geprobeerd hebben gingen weg.
Mijn vriendin zegt van "het verleden is het verleden" en vindt dat ik die mannen moet accepteren als oprechte vrienden. Ik noem dat naïef
Zouden jullie je comfortabel voelen als je vriendin in groep uitgaat met mannen die haar ooit probeerden te versieren?
Als ik voor mijzelf spreek: zeer zeker niet.quote:Zouden jullie je comfortabel voelen als je vriendin in groep uitgaat met mannen die haar ooit probeerden te versieren?
Dus jij noemt je vriendin naief? Ik kan jou ook jaloers noemen. Schiet niemand iets mee op.quote:
Nee, zou ik me niet comfortabel onder voelen. Zou ik er wat mee doen? Nee, ook niet. Het gevoel is wat het is, je hoeft er niet per se iets mee te doen. Je kunt ook gewoon even wat afleiding zoeken.quote:Zouden jullie je comfortabel voelen als je vriendin in groep uitgaat met mannen die haar ooit probeerden te versieren?
Ja precies ditquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:53 schreef Fripsel het volgende:
Als je erg knap bent kun je als vrouw nergens meer komen volgens jouw gedachtegang.Ze is toch met jou? En niet met die kerels die haar willen versieren?
Ik denk dat vertrouwen iets is wat groeit. En dat we niet kunnen spreken over 100%. Ik vertrouw haar maar dat betekent niet dat ik haar wil blootstellen aan krachten die onze relatie proberen te ontwrichten. Kerels die in het verleden al wat met haar wilden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als ik voor mijzelf spreek: zeer zeker niet.
Maar wat maakt het uit? Want als zij dat wel wil kun je er toch niks aan doen, haar vertrouwen is het enige wat je kan doen.
totaal dejavu. TS moet dit een paar keer per jaar toch even checken maar hij vertrouwt haar heus hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik krijg een déjà-vu gevoel van dit topic...
Maar op zich niet echt, aangenomen dat je dan als groep uitgaan bedoelt waar toevallig ook 2 jongens bijzitten die haar vroeger probeerden te versieren. Een op één wordt het een ander verhaal.
Je hebt gelijk als je me wat jaloers noemt, al is wantrouwend een beter woord.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:52 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dus jij noemt je vriendin naief? Ik kan jou ook jaloers noemen. Schiet niemand iets mee op.
[..]
Nee, zou ik me niet comfortabel onder voelen. Zou ik er wat mee doen? Nee, ook niet. Het gevoel is wat het is, je hoeft er niet per se iets mee te doen. Je kunt ook gewoon even wat afleiding zoeken.
Waarom niet? denk je dat ze niet te vertrouwen is?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:38 schreef StevieW0nder het volgende:
Zouden jullie je comfortabel voelen als je vriendin in groep uitgaat met mannen die haar ooit probeerden te versieren?
Wat maken zijn intenties uit wanneer je vriendin er niks mee doet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:59 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je me wat jaloers noemt, al is wantrouwend een beter woord.
Maar ik vind het ook ontzettend naïef om te denken dat iemand die in het verleden romantische avances heeft gemaakt, nu ineens een oprechte vriend zonder romantische intenties kan zijn.
Mijn eigen vrienden zouden me nooit accepteren als ik in het verleden wat bij hun vriendin had geprobeerd. Dat kan ik eigenlijk goed begrijpen
Ik zou als man ook niet consistent uitgaan met single vrouwen, al zijn daar nog een paar mannen bij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:53 schreef Fripsel het volgende:
Als je erg knap bent kun je als vrouw nergens meer komen volgens jouw gedachtegang.Ze is toch met jou? En niet met die kerels die haar willen versieren?
Ik herken veel in jouw post, qua de ongemakkelijkheid. En deze zin in het bijzonder valt mij op omdat ik er ook zo over dacht ooit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:56 schreef StevieW0nder het volgende:
Ik vertrouw haar maar dat betekent niet dat ik haar wil blootstellen aan krachten die onze relatie proberen te ontwrichten.
Basically wat hij zeiquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:58 schreef TheJanitor het volgende:
Aan het begin van mijn relatie vond ik het niet leuk. Maar toen werd ik volwassen en dacht ik: waar ben ik nou mee bezig, ik vertrouw mijn vriendin.
Niet lullig bedoeld, maar zo ging het bij mij. De knop ging om.
Waarom zou je niet uit kunnen gaan met single vrouwen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:01 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Ik zou als man ook niet consistent uitgaan met single vrouwen, al zijn daar nog een paar mannen bij.
Ze is met mij ja, en ik vertrouw haar vrij goed. Maar dat betekent niet dat ik graag de kat bij de melk zet. Mannen die in het verleden iets bij haar geprobeerd hebben (zegt ze zelf want zo eerlijk is ze) heb ik graag weg van haar.
Maar inderdaad, ze beslist zelf wat ze doet en als ik jaloers ga reageren kom ik er nergens mee
Het gaat in dit geval om iemand die de groep verliet zodra we een relatie hadden. Hij wist dat zijn kans verkeken was, het contact met haar nam af en even later had hij een vriendin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:56 schreef Allures het volgende:
Die hele OP spreekt zichzelf tegen
Maar al zou mijn partner uit willen met een groep die gewoon eerlijk zegt 'ik wil er op' dan moet hij het gewoon doen als ie dat wil
Ik zou me afvragen waarom ie het wil, en ik zou het zeker niet cool vinden (voor die ander vooral) als er mensen aan het lijntje worden gehouden maar als iedereen weet wat wat is en ze willen nog met elkaar uit moeten ze dat vooral doen
Vertrouwen in niet black and white. Als jij gelukkig getrouwd bent, een goed seksleven hebt en 3 kinderen hebt, betekent dat volgens mij nog niet dat jij graag hebt dat je vrouw uitgaat met een bende kerels die in het verleden haar probeerden te versieren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:57 schreef Fripsel het volgende:
Ik vertrouw haar maar..
Je vertrouwd haar gewoon niet gast. Kom er dan ook gewoon voor uit.
Vind je dat zelf ook niet denigrerend?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Vertrouwen in niet black and white. Als jij gelukkig getrouwd bent, een goed seksleven hebt en 3 kinderen hebt, betekent dat volgens mij nog niet dat jij graag hebt dat je vrouw uitgaat met een bende kerels die in het verleden haar probeerden te versieren.
Ten minste, dat denk ik.
Ik open het topic omdat ik deze dynamiek bij mijn eigen vrienden nooit zie.
Daar komen kerels die wat probeerden in het verleden er ook niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |